battlefield-2142.nl Forumindex Index
battlefield-2142.nl
Forums
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Problemen met serverlijst

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Helpdesk
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
darkforcetoy
Private
Private


Geregistreerd op: 17 Sep 2008
Berichten: 4

BerichtGeplaatst: Wo Sep 17, 2008 9:22 am    Onderwerp: Problemen met serverlijst Reageren met citaat

Hi mede spelers,

Ik heb sinds kort een probleem met de zichtbaarheid van het aantal servers. Het lijkt erop alsof iedereen verdwenen is. Ik kan gewoon inloggen, en als ik naar multiplayer ga zie ik alleen een lijst van +/- 18 servers. Als ik hierop speel komen mijn punten er niet bij. Ik snap er niets van. Dit heeft altijd goed gewerkt. Kan iemand mij helpen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lupes?
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 23 Dec 2006
Berichten: 1992
Woonplaats: Gent

BerichtGeplaatst: Wo Sep 17, 2008 3:19 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

1. er zijn problemen met het weergeven van servers, zowel op BF2142 als BF2 worden er slechts een klein aantal servers getoond, allemaal met ping 0;

2. bij BF2142 was er een stats-update probleem, maar dit is normaal gezien nu al verholpen
_________________

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Snoei
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 12 Nov 2006
Berichten: 1584
Woonplaats: 's-Graveland

BerichtGeplaatst: Wo Sep 17, 2008 4:05 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

dat stats probleem is er nog steeds, als ik nu een potje speel verandert er niks. Slechts sporadisch wordt er is een rondje bijgewerkt
_________________

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Lupes?
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 23 Dec 2006
Berichten: 1992
Woonplaats: Gent

BerichtGeplaatst: Wo Sep 17, 2008 11:32 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

a bij mij is het wel bijgewerkt..
_________________

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Snoei
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 12 Nov 2006
Berichten: 1584
Woonplaats: 's-Graveland

BerichtGeplaatst: Do Sep 18, 2008 10:42 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik weet denk ik wat het probleem is:
Iemand heeft bij mij in ze xfire staan dat het EA servercentrum oid door de orkaan Ike in Texas is geraakt. Hierdoor zouden ze niet meer naar behoren werken

edit: lijkt me trouwens wel vaag als alle servers in de VS staan maar het zal we ...
_________________

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
darkforcetoy
Private
Private


Geregistreerd op: 17 Sep 2008
Berichten: 4

BerichtGeplaatst: Vr Sep 19, 2008 6:49 pm    Onderwerp: Probleem Reageren met citaat

Het probleem heb ik nog steeds. Ik hoop wel dat het snel opgelost wordt. Ik heb al een support call ingeschoten bij EA. afwachten dus. Ik heb ook nog een installatie uitgevoerd op een ander systeem, maar daar heb ik dezelfde issue's. Ik zal nog eens proberen via een fysieke verbinding. Misschien dat dat wat uitmaakt. Ik speel nml. draadloos.

gr.


dark.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lupes?
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 23 Dec 2006
Berichten: 1992
Woonplaats: Gent

BerichtGeplaatst: Za Sep 20, 2008 1:24 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

ik heb het probleem ook, zowel bij BF2142 als BF2;
wel is mijn lijst met favoriete servers normaal en sommige servers bij mn 'history' ook
_________________

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Bins56
Private
Private


Geregistreerd op: 17 Sep 2008
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: Za Sep 20, 2008 9:54 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik snap er niks van het is nu al een aantal dagen dat dit serverprobleem er is. Ik heb de ea helpdesk gebeld en die hadden ook al telefoontjes binnen gehad. Ze "denken"dat er onderhoud wordt gedaan aan de server. Ik vind het alleen raar dat hier door battlefield zof EA geen aandacht aan wordt besteed.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
darkforcetoy
Private
Private


Geregistreerd op: 17 Sep 2008
Berichten: 4

BerichtGeplaatst: Ma Sep 22, 2008 6:29 pm    Onderwerp: problems Reageren met citaat

Nog steeds heb ik een probleem. De punten komen er niet bij. Kennelijk reageert EA niet snel op mijn mail. Weet iemand hoe je het probleem van stats oplos? ik speel nu wel en tijdens het spel krijg ik punten, maar als het potje afgelopen is laat hij 0 punten zien Sad is er een patch voor?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Barteh
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal


Geregistreerd op: 22 Jul 2007
Berichten: 201

BerichtGeplaatst: Ma Sep 22, 2008 7:00 pm    Onderwerp: Re: problems Reageren met citaat

Het zou kunnen zijn dat de server niet ranked is.
_________________


Laatst aangepast door Barteh op Di Sep 23, 2008 6:03 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
darkforcetoy
Private
Private


Geregistreerd op: 17 Sep 2008
Berichten: 4

BerichtGeplaatst: Di Sep 23, 2008 5:29 pm    Onderwerp: problems Reageren met citaat

geachte,

Zoals ik eerder heb aangegeven speel ik online en niet offline. het moge duidelijk zijn dat het hier om een online situatie gaat (zie eerdere berichten). Het probleem met de stats is er nog steeds. Het aantal servers in de lijst is inmiddels wel toegenomen. Een aantal bekende worden al zichtbaar.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lupes?
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 23 Dec 2006
Berichten: 1992
Woonplaats: Gent

BerichtGeplaatst: Di Sep 23, 2008 10:33 pm    Onderwerp: Re: problems Reageren met citaat

darkforcetoy schreef:
geachte,

Zoals ik eerder heb aangegeven speel ik online en niet offline. het moge duidelijk zijn dat het hier om een online situatie gaat (zie eerdere berichten). Het probleem met de stats is er nog steeds. Het aantal servers in de lijst is inmiddels wel toegenomen. Een aantal bekende worden al zichtbaar.


idem hier, stukje bij beetje komen mn servers terug, toch worden mn stats niet (helemaal) geupdate;

mn punten wel maar mn tijd, kills, wins enzo niet..
_________________

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Helpdesk Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.