Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
jessica Hoofd Korporaal Goud

|
Geplaatst: Di Jun 03, 2008 7:58 pm Onderwerp: halverwege spel naar ander team |
|
|
hallo beste soldaten,
Sinds kort gebeurt het mij vaak dat ik tijdens het spel naar het andere team wordt overgezet. Ik vind dit zo raar, je staat dan in een keer je eigen maten neer te knallen. Echt fun vind ik dat niet. Vaak is het team waarin ik zit aan de winnende hand. en dan hupakee hahaha zit ik weer in het andere team. Hoe kan dat zo en wie bepaalt dat ik zo maar wordt overgezet
a sniper girl. |
|
Terug naar boven |
|
 |
SID Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 16 Aug 2007 Berichten: 760 Woonplaats: Australie !!! DownTown Sydney
|
Geplaatst: Di Jun 03, 2008 8:01 pm Onderwerp: |
|
|
Dat heet Auto-Team balance my friend
Dat krijg je als alle 14 jarige noobs niet kunne winnen dan gaan ze naar het andere team en word jij overgezet... _________________
"aku membel dirimu masih"
The Great Khali says: he call u !
Laatst aangepast door SID op Di Jun 03, 2008 8:01 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
 |
Snoei Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 12 Nov 2006 Berichten: 1584 Woonplaats: 's-Graveland
|
Geplaatst: Di Jun 03, 2008 8:01 pm Onderwerp: |
|
|
Je wordt naar het andere team geplaatst als het andere team minder spelers heeft en autobalance aanstaat. Volgens mij gebeurt dit gewoon bij de volgende die dood gaat. Het is dus gewoon een kwestie van pech hebben volgens mij. _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
jezzol Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Di Jun 03, 2008 8:03 pm Onderwerp: |
|
|
Ja, kijk. Bij het verliezende team verlaten spelers de server, waardoor de ronde nog oneerlijker wordt. Hierdoor word jij dus overgeplaatst naar het andere team om het weer iets eerlijker te maken.  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
major payne Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Di Jun 03, 2008 8:10 pm Onderwerp: |
|
|
SID schreef: | Dat heet Auto-Team balance my friend
Dat krijg je als alle 14 jarige noobs niet kunne winnen dan gaan ze naar het andere team en word jij overgezet... | n00bjes zoals jij dus.. _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |
jessica Hoofd Korporaal Goud

|
Geplaatst: Di Jun 03, 2008 8:11 pm Onderwerp: |
|
|
Hallo beste kameraden,
Dat noem ik nou snelle reactie, bedankt voor de snelle reactie . Toch vindt ik het oneerlijk, het gebeurd ook niet in het echt. Ze moet dat teambalans maar afschaffen. Zou eruit zien zodadelijk zitten onze mannen in Afganistan in een keer aangesloten bij Al'Qaida. Moet er niet aan denken.
A sniper girl |
|
Terug naar boven |
|
 |
major payne Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Di Jun 03, 2008 8:13 pm Onderwerp: |
|
|
Tja dat zou niet werken, dan krijg je oneerlijke teams. Bf2142 is overgens maar een game.
Niemand vind auto balans trouwens leuk _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Di Jun 03, 2008 8:13 pm Onderwerp: |
|
|
ja dat zou het beste zijn, maar anders is het oneerlijk voor het andere team omdat ze misschien met 4 of 5 man minder spelen ... _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
jezzol Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Di Jun 03, 2008 8:15 pm Onderwerp: |
|
|
Het is beter dan achter gelaten worden met 20 tegen 2, dat is veel erger. Uit eindeljik gaan die 2 ook weg en dan heeft niemand meer lol. Dus beter auto-balance dan de hele ronde verpesten. Het is inderdaad wel zeer klote als het net aan de einde van de ronde is.  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
SID Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 16 Aug 2007 Berichten: 760 Woonplaats: Australie !!! DownTown Sydney
|
Geplaatst: Di Jun 03, 2008 8:15 pm Onderwerp: |
|
|
Vooral niet als je in een Clan Match zit en het is de server van de tegen party en ze hebben niet genoeg mensen en Team balance aanstaan
En nog geband worden ook nog  _________________
The Great Khali says: he call u ! |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Di Jun 03, 2008 8:16 pm Onderwerp: |
|
|
meestal staat autobalance uit tijdens een war, en anders speel je gewoon 4 vs 5 verder _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
SID Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Di Jun 03, 2008 8:18 pm Onderwerp: |
|
|
Niet als het echte naaps zijn (dat bedoelde ik dus eigenlijk te zeggen  _________________
The Great Khali says: he call u ! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Happy-Camper Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Di Jun 03, 2008 8:21 pm Onderwerp: |
|
|
Team balance is een noodzakelijk kwaad om teams eerlijk te houden.
Het werkt heel simpel. Last in je team als eerste overgeplaatst.
Ben jij net op de server of als laatste van team veranderd, dan word je overgeplaatst.
Is iedereen die na jou in het team kwam overgeplaatst of vertrokken, dan ben je de volgende. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Arie Hoogste Commandant

|
Geplaatst: Di Jun 03, 2008 8:21 pm Onderwerp: |
|
|
En toch is het lame, zit je net ff paar mensen te ownen zit je in 1x bij ze in het team maarja wat moet je anders, teams moeten balanced zijn. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Di Jun 03, 2008 8:23 pm Onderwerp: |
|
|
Happy-Camper schreef: | Team balance is een noodzakelijk kwaad om teams eerlijk te houden.
Het werkt heel simpel. Last in je team als eerste overgeplaatst.
Ben jij net op de server of als laatste van team veranderd, dan word je overgeplaatst.
Is iedereen die na jou in het team kwam overgeplaatst of vertrokken, dan ben je de volgende. |
nee klopt niet. Je moet sowieso dood zijn om te worden overgeplaatst. Maar ik weet niet of je ook als nummer 1 of 2 van je team wordt overgeplaatst dit heb ik zelf volgens mij nog nooit meegemaakt. Maar mij gebeurt het ook wel is en ik sta toch vrijwel nooit laatste _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
|