battlefield-2142.nl Forumindex Index
battlefield-2142.nl
Forums
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Error met patchen crysis

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Helpdesk
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
raider
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal


Geregistreerd op: 20 Nov 2007
Berichten: 137

BerichtGeplaatst: Za Apr 05, 2008 12:13 pm    Onderwerp: Error met patchen crysis Reageren met citaat

Ik weet dat het vooral om bf2142 en om cod4 gaat op het forum maar ach waarom niet een vraagje voer crysis Razz

Ik heb crysis dus gekocht en wou online gaan spelen. Maar aangezien iedereen een updated versie gebruikt wou ik ook maar eens gaan updaten. Dus ik update m eerst naar de eerste versie (1.1) wil ik daarna upgrade naar 1.2 want die heb ik ook nodig Krijg ik helemaal aan het eind van de instaltie deze error:

(ik weet niet hoe ik plaatjes in plak dus typ k het maar over Evil or Very Mad )

Error 1335. The cabinet file "PCW_CAB_Family2" required for this instalation is corrupt and cannot be used. This could indicate a network error, an error reading from the CD-ROM, or a problem with this package.


zou iemand me willen helpen want ik kan nu maar in 5 servers of zo Question Rolling Eyes
_________________
Bill gates en microflop DIE HARD!! (enige goede wat uit jullie is voor gekomen is halo!!)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Arie
Hoogste Commandant
Hoogste Commandant


Geregistreerd op: 24 Mrt 2006
Berichten: 1510
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: Za Apr 05, 2008 1:00 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

http://turbotech.wordpress.com/2007/11/30/error-1335-the-cabinet-file-pcw_cab_family2-required-for-this-instalation-is-corrupy-and-cannot-be-used-this-could-indicate-a-network-error-an-error-reading-from-the-cd-or-a-problem-with-this-pac/

Als je een Netgear router hebt kan je 't daarmee oplossen denk ik.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
raider
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal


Geregistreerd op: 20 Nov 2007
Berichten: 137

BerichtGeplaatst: Zo Apr 06, 2008 3:41 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

is opgelost bedankt Very Happy
_________________
Bill gates en microflop DIE HARD!! (enige goede wat uit jullie is voor gekomen is halo!!)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Helpdesk Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.