battlefield-2142.nl Forumindex Index
battlefield-2142.nl
Forums
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

fuel of war bagger :S

 
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    battlefield-2142.nl Forumindex -> Frontlines: Fuel of War
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
raider
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal


Geregistreerd op: 20 Nov 2007
Berichten: 137

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 30, 2008 6:23 pm    Onderwerp: fuel of war bagger :S Reageren met citaat

Ik heb ffow ook en voor zover ik het gespeeld heb vind ik het bagger.

De grootse reden daarvoor is dat ik het op medium moet spelen omdat ik anders om die 10S een vast beeld heb voor een tijdje. Dit is vrij raar want ik heb tussen die massive "lags" gewoon een fps rate van 70 of 80!! en ik heb gvd een 8800GT overclocked!! en 3.2ghz dc proc!! Hoe komt dit?? En het is dik niet zo mooi als cod4 en dat kan ik makelijk op ze hoogst draaien op 1600X1200!!

En waar ik me ook zoooo aan iriteer is dat die lijst niet stil blijft staan bij server zoeken!! Word ik zooo fucked gefockt van! Evil or Very Mad

Verder voelt het zo onweiz standaard aan bij mij. Al die schermpjes zien er te simpel uit. Dan liever al die nutteloose richt dingen in bf2142 die je wel the real fealing geven Razz

doe ik iets fout??

en dan had ik nog een vraagje.
Als je drone tech kiest heb je soms heli en soms dat ding met die 2 ventilators er aan. Kan je kiezen welke richting je op gaat??

Doe ik iets fout?? Ligt het aan mij of is het echt bagger?
_________________
Bill gates en microflop DIE HARD!! (enige goede wat uit jullie is voor gekomen is halo!!)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Arie
Hoogste Commandant
Hoogste Commandant


Geregistreerd op: 24 Mrt 2006
Berichten: 1510
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 30, 2008 8:46 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Je doet wss wat fout ja, want ik heb ook een 8800GT niet overgeclockt, en speel hem op very high. Wel heb ik die smoothing nog wat uit omdat dat irritant is.

@drones: je hebt altijd 3 gadges, hoe meer kills je maakt hoe verder het metertje gaat, en als het metertje vol is krijg je het volgende ding. Bij de helicopters heb je eerst de normale heli, die ontploft als je 1x klikt met de muisknop, daarna heb je de afstand bestuur bare auto die ontploft ook als je een keer klikt (onder een tank is de hele tank kappot) en daarna heb je de grotere heli waarmee je raketten kan schieten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
raider
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal


Geregistreerd op: 20 Nov 2007
Berichten: 137

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 30, 2008 10:40 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Maar ik heb ook vista :S Maar arie jij hebt hem gewoon op very high staan en verder nog iets aan veranderd??

(mischien ligt het aan dx 10 weet iemand hoe ik dat kan veranderen?)
_________________
Bill gates en microflop DIE HARD!! (enige goede wat uit jullie is voor gekomen is halo!!)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Xanem
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 18 Apr 2007
Berichten: 582

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 30, 2008 11:02 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

zet begroeiing ook uit dat verbeterde de gameplay geloof ik bij vista gebruikers
_________________

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    battlefield-2142.nl Forumindex -> Frontlines: Fuel of War Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.