battlefield-2142.nl Forumindex Index
battlefield-2142.nl
Forums
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Seround sound fout :S
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    battlefield-2142.nl Forumindex -> Helpdesk
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
raider
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal


Geregistreerd op: 20 Nov 2007
Berichten: 137

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 19, 2008 4:16 pm    Onderwerp: Seround sound fout :S Reageren met citaat

Ik heb een tijd geleden surround sound (een 5.1) van hercules gekocht. Toen had ik nog mijn oude computer Razz en na het instaleren deed die het verder perfect. Helemaal surround sound geweldig game heeerlijk Exclamation

Maar nu heb ik mijn nieuwe computer en volgens mij deed hij het gewoon en toen ben ik het gaan controleren! En toen klopte er niks van.

De voorste box doe het de subwoofer ook en de zei boxen ook maar de achterste niet Confused
Toch zitten alle stekkers op de goede plek.
En staat me audio progam op 6 speakers (inc sub) en als ik hem dan op 7.1 zet dan doen de achterste en de voorste het alleen en de sub en de zeikant niet Confused
Dit is zeer iritant en ik weet er geen oplossing op. als progamma om de geluids instellingen te veranderen heb ik: CM6501 sound configuration. Dit progamma vind ik zelf vrij bagger en ik denk dat het daar door komt. dus weet iemand een ander progamma of een andere oplossing hier voor Question


alvast bedankt!


Laatst aangepast door raider op Wo Mrt 19, 2008 10:36 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Xanem
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 18 Apr 2007
Berichten: 582

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 19, 2008 4:29 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Alsjeblieft schrijf dit overnieuw maar dan met 2 woordenboeken erbij. Als je dat gedaan hebt zal ik overwegen het proberen te lezen en je te helpen.


EDIT:
seround sound = Surround sound
me nieuwe computer = Mijn nieuwe computer
De voortse box doe het de subwoofer ook en de zei boxen ook maar de achterste niet = De voorste box doet het, de subwoofer en zij boxen ook, maar de achterste niet.
En staat me audio... = Sinds wanneer mogen zinnen met En starten?
en de zeikant niet = en de zijkant niet.
Dit is heeeel iritant = Dit is zeer irritant (oke heeel zou ook nog kunnen omdat het een forum is en geen dictee)

Ik ben nu nog mild geweest omdat het een forum is...
Volg a.j.b. de raad van fazz op of kopieer en plak het naar word waar je er een spellingcontrole overheen gooit.

EDIT2: Fazz dat pewnd is niet nodig of wil je soms een vijandige sfeer cre�ren.
_________________



Laatst aangepast door Xanem op Wo Mrt 19, 2008 7:04 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Arie
Hoogste Commandant
Hoogste Commandant


Geregistreerd op: 24 Mrt 2006
Berichten: 1510
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 19, 2008 6:13 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

kan je m niet op 5.1 zetten dan
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
SID
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 16 Aug 2007
Berichten: 760
Woonplaats: Australie !!! DownTown Sydney

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 19, 2008 6:34 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Xanem schreef:
Alsjeblieft schrijf dit overnieuw maar dan met 2 woordenboeken erbij. Als je dat gedaan hebt zal ik overwegen het proberen te lezen en je te helpen.


pewnd Razz

ok even serieus, heb je Mozilla Firefox ?
zo jah, download woordenboek.
zo nee, Download Mozilla Firefox en daarna gelijk een woordenboek.

http://www.mozilla-europe.org/nl/products/firefox/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken AIM-naam MSN Messenger
Rub3n
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal


Geregistreerd op: 17 Jan 2007
Berichten: 141
Woonplaats: Enschede

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 19, 2008 7:24 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Xanem schreef:
Alsjeblieft schrijf dit overnieuw maar dan met 2 woordenboeken erbij. Als je dat gedaan hebt zal ik overwegen het proberen te lezen en je te helpen.


EDIT:
seround sound = Surround sound
me nieuwe computer = Mijn nieuwe computer
De voortse box doe het de subwoofer ook en de zei boxen ook maar de achterste niet = De voorste box doet het, de subwoofer en zij boxen ook, maar de achterste niet.
En staat me audio... = Sinds wanneer mogen zinnen met En starten?
en de zeikant niet = en de zijkant niet.
Dit is heeeel iritant = Dit is zeer irritant (oke heeel zou ook nog kunnen omdat het een forum is en geen dictee)


En in dat kader, konden al zijn spellingsvouten* best door de beugel. De post was prima te doorgronden**

*Fouten uiteraard Wink
** Lees: te lezen en te begrijpen!
_________________

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Snoei
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 12 Nov 2006
Berichten: 1584
Woonplaats: 's-Graveland

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 19, 2008 7:33 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja maar als je het verschil tussen zei en zij niet kent moet je eerst maar is een lesje Nederlands volgen. En het ziet er ook nogal debiel uit als er een fout staat in de topic titel.
_________________

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Vasslli
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 07 Nov 2006
Berichten: 528
Woonplaats: Silo 5

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 19, 2008 7:37 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Het is toch best dat je zo mooi en zuiver mogelijk typt, zodat het mooi overzichtelijk en snel te lezen valt voor iedereen.
En iedereen kan wel eens fout typen maar let er toch maar een beetje op.
Wink
Greetings Very Happy
_________________


'Sir, Sir, we are surrounded!'

'Excellent, now we can attack in all directions!'
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Xanem
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 18 Apr 2007
Berichten: 582

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 19, 2008 8:33 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Rub3n schreef:
Xanem schreef:
knip


En in dat kader, konden al zijn spellingsvouten* best door de beugel. De post was prima te doorgronden**

*Fouten uiteraard Wink
** Lees: te lezen en te begrijpen!


Dat kan best wezen en als er 1 of 2 foutjes in zitten kijk ik daar met liefde overheen. Als het echter zo vol fouten zit als de begin tekst mag daar echt wel iets van gezegd worden...
_________________

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
raider
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal


Geregistreerd op: 20 Nov 2007
Berichten: 137

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 19, 2008 10:34 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Jah ik zit niet op school oke?!?!? ik probeer de fouten er zo goed mogelijk uit te halen!! ik ga het GVD niet 10 keer doorlezen. Kan er iemand zijn die me gewoon helpt!! in plaats van dit off topic gejank Evil or Very Mad Stelletje hippies!! ik heb het geteld en er zaten 4 foutjes in terwijl ik de meeste 10 minuten na het posten al had verwijderd..... en jah het was vrij iritant om te lezen jah. Maar dat zegt niet dat je dan meteen zo hoeft te gaan janken...


En effen(even) voor Arie(de enige die niet denkt dat ik na 1 bericht begrijp dat jullie halFFFFF(v)en leraren zein(ij) nee ik kan hem alleen op 6 speakers zetten. niet op 5.1 Confused Maar ik denk dat het handigst is op een ander progamma te gaan gebruiken. Zo wat raden jullie me aan, (nee en niet een woordeboek!! er valt te merken dat er in jullie woorden boeken geen orginele grappen zoals deze staan) en hoe verander ik van progamma??

nug mals alfusdbedukdt Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
SID
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 16 Aug 2007
Berichten: 760
Woonplaats: Australie !!! DownTown Sydney

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 19, 2008 11:17 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

heb je Vista of XP?

met vista:
1. ga naar Configuratie scherm.
2. Geluid.
3. Afspeel apparaten.
4. Configureren links onderin.
5. dan op 5.1 zetten
klaar...
Als het niet werkt: dubbel check of je draatjes wel goed zijn aan gesloten op de goeden plek...

(dan bedoel ik ook kijken met je vingers en ogen...)

Als dit niet de goede informatie was dan hoor ik het graag zoek ik het nog eens uit...

Met XP:
sorry vraag maar aan een ander...

en als je een vreemd programma er voor wilt gebruiken, http://www.realtek.com.tw/
ik wens je succes...


Edit: Wij zijn geen hippies Confused
ik haat hippies Twisted Evil
en wij haten leraren. Twisted Evil
en in iedere geval ik ben geen half (V) Razz
Cool Razz
_________________


"aku membel dirimu masih"

The Great Khali says: he call u !
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken AIM-naam MSN Messenger
Arie
Hoogste Commandant
Hoogste Commandant


Geregistreerd op: 24 Mrt 2006
Berichten: 1510
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: Do Mrt 20, 2008 12:47 am    Onderwerp: Reageren met citaat

gebruik je de onboard van je moederbord of heb je een geluidskaart? Welke je hebt, vertel dan ook even welk merk en type.

Ik heb in principe ook prima geluid op me moederbord maar heb toch gewoon even een klein creative kaartje van paar tientjes erin gezet, die software van asus geluid is gewoon te kut voor woorden Razz
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
raider
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal


Geregistreerd op: 20 Nov 2007
Berichten: 137

BerichtGeplaatst: Do Mrt 20, 2008 4:16 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

waaahhaaaaaaaaaaaaa Evil or Very Mad Mad Shocked Crying or Very sad Confused Evil or Very Mad Exclamation Rolling Eyes Idea Exclamation Evil or Very Mad Mad

Oke nu is het probleeem nog raarder :S ik heb het goede scherm gevonden thanks fazz Cool alleen zoals met alles van vista, klopt er weer eens geen zak van. Want een 5.1 seround sound heeft:
1 center box
2 zijkant boxen
2 achter boxen
1 sub woofer

Volgens vista heeft een 5.1
1 center box
2 zijkant voor boxen (en deze horen er dus alleen op 7.1 te zitten!!)
2 zijkant boxen
1 sub
GEEN achter boxen

toen heb ik hem maar op 7.1 gezet en dan heb je
1center box
2 zijkant voor boxen (die ik dus niet heb)
2 zeikant boxen
2 achter boxen
1 sub

Nou alle boxen werken perfect alleen heb ik dus geen zei voor maar dat maakt niet uit want de achterste werken gewoon. Maar nu het heeele raren!!
Nu alles werkt zijn op een of andere manier de Sub woofer en de center box van "job"geruild!! dat tering kleine kleren dingetje moet nu de bas sounds maken....
en die grote de hoge tonen En zoals iedereen begrijpt klinkt dit bagger!!! Weet iemand hoe ik dit nou weer moet verhelpen??? Exclamation Question

En nee ik kan niet de plugs in het andere gat stoppen Want!!
De gele plug die in je pc moet is voor de bas en de center box. En dan denk je nou dan verander ik de plugs van de subwoofer en de center box toch gewoon op de plek waar alle plugs van de boxen samen komen?!?! NEE Exclamation want omdat bij de sub woofer ook alles samen komt en naar de pc gaat..... heeft inderdaad de sub woofer geen eigen plug dus ik kan dat niet verwisselen. Evil or Very Mad


En ik heb trouwens on board sound op een asus m2n-E Sli en Vista sound is een 5.1 van hercules, waarvan ik de gebruiks aanwijzing niet meer heb. heb m aan vriend geleend die heeft de zelfde. vriend is "verkeerde kant" op gegaan heeft de school beroofd gearesteerd enz enz. roken blowen spuiten slikken enz enz enz (niet neuken hijs lelijk) dus ik heb geen contact meer met m Razz Wink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Lupes?
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 23 Dec 2006
Berichten: 1992
Woonplaats: Gent

BerichtGeplaatst: Do Mrt 20, 2008 4:31 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

gast lijk da kik ooit hele zuiver typ Razz
enkel als ik kwaad ben Laughing Laughing
_________________

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
raider
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal


Geregistreerd op: 20 Nov 2007
Berichten: 137

BerichtGeplaatst: Do Mrt 20, 2008 4:48 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja daar snap ik dus niks van maar wat ik er wel van snap is dat je fout typt als je kwaad bent dat had ik dus ook.. Maar dat heeft hier niet mee te maken en in die laatsten post zitten geen fouten extra gecontroleerd..... dus kunnen we er over ophouden...... Mad

en over die realtek website ik had op me oude systeem ook realtek en toen werkte het geweldig dus ik wil het graag weer als audio progamma maar ik snal geen reet van die website echt heeeelemaal niks kan iemand me even helpen Wink
_________________
Bill gates en microflop DIE HARD!! (enige goede wat uit jullie is voor gekomen is halo!!)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
jezzol
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 02 Apr 2007
Berichten: 1049
Woonplaats: Driebergen

BerichtGeplaatst: Do Mrt 20, 2008 5:16 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik dacht dat er stond dat hij alleen goed schreef als hij boos was. Mr. Green
_________________


Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken AIM-naam Yahoo Messenger MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    battlefield-2142.nl Forumindex -> Helpdesk Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.