battlefield-2142.nl Forumindex Index
battlefield-2142.nl
Forums
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Nieuwtjes over F:FOW
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    battlefield-2142.nl Forumindex -> Frontlines: Fuel of War
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
jezzol
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 02 Apr 2007
Berichten: 1049
Woonplaats: Driebergen

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 05, 2008 5:01 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Rub3n schreef:
Alleen de heli's vliegen is niet meer zoals het was. Eerst kon je veel precieze aimen. Nu zijn ze beetje stug en is aimen beetje lastig.


Dit is wel zo realistisch toch?
_________________


Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken AIM-naam Yahoo Messenger MSN Messenger
Rub3n
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal


Geregistreerd op: 17 Jan 2007
Berichten: 141
Woonplaats: Enschede

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 05, 2008 5:21 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

mwoah, ik denk dat aimen niet ZOO moeilijk zou moeten zijn...

En realistischer vind ik niet altijd mooier in een spel...

tis en blijft wel een spel he Cool
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
major payne
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 24 Okt 2006
Berichten: 2483
Woonplaats: Zoetermeer

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 05, 2008 5:32 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Nou een beetje realistische schade kan nooit kwaad. Als ik jou in je maag schiet dan zie ik je het liefst gewoon neervallen ipv dat ik er nog 20 kogels in moet pompen. Elke rake kogel zou gewoon dodelijk moeten zijn (op schamschotten na dan) (of een kogel die zeg maar dwars door je wang/kaak/tong/tanden gaat)
_________________
Genoeg DOM gescript, op naar OOP!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
jezzol
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 02 Apr 2007
Berichten: 1049
Woonplaats: Driebergen

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 05, 2008 5:35 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja, dat is te "real" voor mij. Maar, ik vind het niet leuk als alle 9 jarige amerikaanse kut n00bjes in helikopters gaan, en dan iedereen maar neer gaan knallen...
_________________


Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken AIM-naam Yahoo Messenger MSN Messenger
Assasijn
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 26 Mei 2007
Berichten: 540

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 05, 2008 6:31 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat lukt ze niet, maar dat is gamen he. Als je met alles na 1 schot dood gaat, is het niet meer leuk. verdwijnt heel de infanterie. 2142, dan hebben ze al die snufjes wel om je ergens tegen te beschermen. Ik vindt het prima zoals fps games nu eruit zien. Ze hebben allemaal wel hun wat punten waar nog aandacht besteed aan moet worden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    battlefield-2142.nl Forumindex -> Frontlines: Fuel of War Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.