battlefield-2142.nl Forumindex Index
battlefield-2142.nl
Forums
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Nieuwtjes over F:FOW
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    battlefield-2142.nl Forumindex -> Frontlines: Fuel of War
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
jezzol
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 02 Apr 2007
Berichten: 1049
Woonplaats: Driebergen

BerichtGeplaatst: Di Mrt 04, 2008 10:37 pm    Onderwerp: Nieuwtjes over F:FOW Reageren met citaat

Heey, ik wilde de Steam gebruikers onder ons even het volgende melden, maar er is eigenlijk nog geen goed topic om het te posten, dus heb ik even dit nieuwe topic aangemaakt, dat in de toekomst ook als "F:FOW nieuws" gebruikt worden.

De mensen waarbij F:FOW niet goed werkt en Steam gebruiken: hier staat dat de meeste Steam gebruikers het hebben, en dat, nou, lees zelf maar.
_________________


Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken AIM-naam Yahoo Messenger MSN Messenger
major payne
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 24 Okt 2006
Berichten: 2483
Woonplaats: Zoetermeer

BerichtGeplaatst: Di Mrt 04, 2008 10:40 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Eigenlijk iets voor de helpdesk, maar het idee erachter is wel ok�
_________________
Genoeg DOM gescript, op naar OOP!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
jezzol
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 02 Apr 2007
Berichten: 1049
Woonplaats: Driebergen

BerichtGeplaatst: Di Mrt 04, 2008 10:41 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Zat al te twijfelen: Nieuws topic/F:FOW topic. Maar, ik denk dat het Nieuws topic meer voor algemener nieuws bedoeld is.
_________________


Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken AIM-naam Yahoo Messenger MSN Messenger
major payne
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 24 Okt 2006
Berichten: 2483
Woonplaats: Zoetermeer

BerichtGeplaatst: Di Mrt 04, 2008 10:43 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Yup.
_________________
Genoeg DOM gescript, op naar OOP!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Arie
Hoogste Commandant
Hoogste Commandant


Geregistreerd op: 24 Mrt 2006
Berichten: 1510
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: Di Mrt 04, 2008 10:53 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Topic past hier goed bij, de helpdesk is denk ik meer voor mensen die vragen hebben, dit is gewoon een toevoeging aan ffow.

Maar het klopt idd, ik kan dus ook niet spelen.. maar Ruben kan wel spelen en hij heeft ook via Steam gehaald.. dus er zijn wel mensen die t kunnen spelen maar de meeste niet denk ik dan maar.

Khoop dat ze er mee opschieten Surprised
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
jezzol
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 02 Apr 2007
Berichten: 1049
Woonplaats: Driebergen

BerichtGeplaatst: Di Mrt 04, 2008 10:55 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Als je op de link klikt en leest was er staat (wat ik jullie nu zal besparen) staat er dat er in de multiplayer veel fouten zitten, en dat de singleplayer bijna onspeelbaar is. Nou, maar een manier om dat te testen dan. Mr. Green
_________________


Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken AIM-naam Yahoo Messenger MSN Messenger
major payne
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 24 Okt 2006
Berichten: 2483
Woonplaats: Zoetermeer

BerichtGeplaatst: Di Mrt 04, 2008 10:56 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat moet wel. Ze kunnen er niet aan denken dat mensen gaan klagen en nog maar niet te spreken over dat ze hun geld zullen terug vragen Shocked (ik zou in ieder geval me geld eisen vragen als m'n pc aan de requerments voldoet en het spel toch wijgert te functioneren zoals je verwacht)
_________________
Genoeg DOM gescript, op naar OOP!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Arie
Hoogste Commandant
Hoogste Commandant


Geregistreerd op: 24 Mrt 2006
Berichten: 1510
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: Di Mrt 04, 2008 11:06 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Mwoah opzich, ik ben niet iemand die direct zn geld wil terug zien. Ik wil die game spelen, das belangrijker.. dit is natuurlijk geen oplichting. Dit is gewoon pure newbie-heid. Ze zijn nieuw, dit is hun eerste game, dan snap ik het wel. Ze hadden het natuurlijk beter aan moeten pakken, daar niet van, margoed. Ze werken er aan en aan het einde van de week denk ik dat ik toch wel even mooi kan gaan vliegen met die helies Razz
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
NLminionNL
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 14 Jan 2007
Berichten: 970
Woonplaats: Huizen

BerichtGeplaatst: Di Mrt 04, 2008 11:06 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb het origineel.. en ik heb soms ineens na een rondje zwart beeld.. en dan moet ik crtl alt del.. en eruit.. en dat is niet leuk Razz gebeurd niet zoveel meer.. maar het is wel raar.. toch verdenk ik me screensaver ! want die staat op 90min.. maar gaat al na 15min aan ofzo :S of dat is me nieuwe scherm.. want hij gaat op zwart.. en niet op me normale screensaver.. toch maar is naar kijken Razz wie had dat 22inch scherm ook nog meer ? Razz
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Assasijn
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 26 Mei 2007
Berichten: 540

BerichtGeplaatst: Di Mrt 04, 2008 11:18 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Inderdaad, gewoon even afwachten tot de nieuwe patch. Ik denk dat ze daar ook nog geen oog dicht hebben gedaan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lupes?
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 23 Dec 2006
Berichten: 1992
Woonplaats: Gent

BerichtGeplaatst: Di Mrt 04, 2008 11:32 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Arie schreef:
Mwoah opzich, ik ben niet iemand die direct zn geld wil terug zien. Ik wil die game spelen, das belangrijker.. dit is natuurlijk geen oplichting. Dit is gewoon pure newbie-heid. Ze zijn nieuw, dit is hun eerste game, dan snap ik het wel. Ze hadden het natuurlijk beter aan moeten pakken, daar niet van, margoed. Ze werken er aan en aan het einde van de week denk ik dat ik toch wel even mooi kan gaan vliegen met die helies Razz


haha wat zei ik Laughing Laughing Laughing
_________________

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Assasijn
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 26 Mei 2007
Berichten: 540

BerichtGeplaatst: Di Mrt 04, 2008 11:56 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Jij zei dat de game kut was en dan had je he tover de gameplay, ik heb de gameplay nog niet gezien. Dus ik wacht het geduldig af tot het probleem verholpen is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Arie
Hoogste Commandant
Hoogste Commandant


Geregistreerd op: 24 Mrt 2006
Berichten: 1510
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 05, 2008 12:34 am    Onderwerp: Reageren met citaat

idd, nix aan de hand.. de game zelf is nog steeds even leuk, het gedoe eromheen niet. Maar dat is dus gewoon een ander verhaal.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Rub3n
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal


Geregistreerd op: 17 Jan 2007
Berichten: 141
Woonplaats: Enschede

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 05, 2008 2:30 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

de gameplay is super! Ik ben 1 van de weinigen die gewoon kan spelen. Volgens Arie had het feit dat ik Windows XP Pro (engels) had draaien! Daar schijnen minder problemen op te zijn!

Ik vind het spel echt super leuk!

Alleen de heli's vliegen is niet meer zoals het was. Eerst kon je veel precieze aimen. Nu zijn ze beetje stug en is aimen beetje lastig.

Lijkt wel beetje "gamepad" achtig, dat je wilt richten, doe je je knuppeltje (muis in dit geval) iets op zij, maar dan schiet tie te verdoor, doe je hem weer turug zit je weer te ver naar links (of rechts)

ik kan er nog niet echt goed mee vliegen! Komt nog wel hoop ik Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Assasijn
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 26 Mei 2007
Berichten: 540

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 05, 2008 4:16 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

ik heb een joystick is bijna altijd makkelijker, als je weet ermee om te gaan
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    battlefield-2142.nl Forumindex -> Frontlines: Fuel of War Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.