battlefield-2142.nl Forumindex Index
battlefield-2142.nl
Forums
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

BF 2142 herkent de DVD niet.

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Helpdesk
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Heraldus
Private
Private


Geregistreerd op: 25 Feb 2008
Berichten: 5

BerichtGeplaatst: Ma Feb 25, 2008 9:28 pm    Onderwerp: BF 2142 herkent de DVD niet. Reageren met citaat

Hallo iedereen,

Ik heb zowel Battlefield 2142 als Northern strike. Nu heb ik beide ge�nstalleerd in volgende volgorde:

Battlefield 2142
patch 1.40 (deze patch installeer ik omdat NS pas wil installeren als het originele spel op zijn minst versie 1.20 is en ik heb patch 1.40 al gedownload)
Northern Strike
patch 1.40 opnieuw (dit wordt op heel wat fora aangeraden en de EA download manager zegt zelf: update beschikbaar)

Als ik nu het spel wil opstarten, geeft mij pc het eerste schermpje (dat met de walker op) en even later krijg ik de melding dat ik de correcte DVD in de pc moet steken en het spel terug moet opstarten.

Ik heb al een aantal zaken geprobeerd, maar ik krijg het spel echt niet aan de praat. Aan de DVD ligt het niet wan als ik het spel installeer en direct opstart (zonder de patch en zonder NS) dan doet hij het zonder probleem.

Ik heb ook al mijn virusscanner en mijn virtuele cd-lezers afgezet (tijdens en na de installatie, dit wordt aangeraden op de site van EA), maar dit helpt niets.

De patch komt ook van deze site, dus daar zal het ook niet aan liggen.

Verder kan ik jullie mijn systeem specificaties nog geven:

OS:Vista
Mobo: Striker Extreme
CPU: Intel CoreDuo E6750 2.66 Ghz
Grafische kaart: Geforce 8800 GTX met driver 169.28 beta
4 GB Ram geheugen (3326mb wordt herkend door Windows)

Ik hoop dat iemand een oplossing kan bieden of me al de juiste richting kan wijzen.

Als jullie nog verdere informatie wensen, dan kunnen jullie dat gerust vragen.

Alvast bedankt voor de hulp.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
SID
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 16 Aug 2007
Berichten: 760
Woonplaats: Australie !!! DownTown Sydney

BerichtGeplaatst: Ma Feb 25, 2008 10:13 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Met zo'n pc en dan nog 2142 wille doen jij bent GEKKK Razz
_________________


"aku membel dirimu masih"

The Great Khali says: he call u !
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken AIM-naam MSN Messenger
Heraldus
Private
Private


Geregistreerd op: 25 Feb 2008
Berichten: 5

BerichtGeplaatst: Ma Feb 25, 2008 11:06 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Lol.

Ik speel enorm veel games (ik wissel graag af): UT3, Crysis, BF2142, Oblivion, Timeshift, Supreme Commander, Fear, Universe at War, Orange box, World in conflict ...

Ik heb gewoon ge�nvesteerd in een deftige pc omdat ik graag heb dat alles vlotjes werkt. Tot nu toe heb ik maar 1 spel waar dat de pc soms moeite mee heeft en dat is Crysis op een resolutie van 1680 x 1050 met alle instellingen op maximum, dan heeft hij soms een framedrop als er veel actie is.

Verder doet hij alles goed, alleen dat hij bij mijn Battlefield niet wil starten. Maar als hij echt niet mee wil, tja dan is het wachten tot vrijdag. Dan komt namelijk Frontlines: Fuel of war uit...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
SID
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 16 Aug 2007
Berichten: 760
Woonplaats: Australie !!! DownTown Sydney

BerichtGeplaatst: Ma Feb 25, 2008 11:13 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Dude, je kan beter nog BF 2 gaan doen, daar zitten meer mensen op...
2142 heb ik al geen dagen meer gespeeld BF 2 is leuker en F:FOW komt zeker bijna uit kan al niet wachten Very HappyVery HappyVery Happy

Edit, ik weet dat je een goede pc hebt daarom zijn ik ook met zo'n pc, Waarom zou je 2142 willen doen ?
_________________


"aku membel dirimu masih"

The Great Khali says: he call u !
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken AIM-naam MSN Messenger
Barteh
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal


Geregistreerd op: 22 Jul 2007
Berichten: 201

BerichtGeplaatst: Di Feb 26, 2008 3:15 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Precies de zelfde pc als ik Mr. Green
Daar kan het dus niet aan liggen
_________________
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Heraldus
Private
Private


Geregistreerd op: 25 Feb 2008
Berichten: 5

BerichtGeplaatst: Di Feb 26, 2008 7:03 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Wel, ik heb nu ook een tijdje geen BF2142 meer gespeeld. Maar ik vind het wel een leuk spel.

Ik weet niet juist welke rang ik voor het moment heb, maar ik heb dacht dat ik alle upgrades voor de assault class had.

Ik vind het jammer dat het een spel is dat ik volledig legaal bezit, maar dat dan toch nog vraagt naar de originele DVD die dan wel in de DVD drive zit. Ik vind het zeer vreemd, maar ik zal nog eens proberen om het te herinstalleren. Misschien lukt het dan...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Xanem
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 18 Apr 2007
Berichten: 582

BerichtGeplaatst: Wo Feb 27, 2008 1:15 am    Onderwerp: Reageren met citaat

probeer ook de patch een tweede maal te downloaden en controleer of er geen vage instellingen op je dvd speler zijn aan of uitgevinkt bij eigenschappen. daar had ik in het begin wat probleempjes mee.
_________________

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
jordythebest0
Private
Private


Geregistreerd op: 01 Dec 2007
Berichten: 2

BerichtGeplaatst: Wo Feb 27, 2008 5:32 pm    Onderwerp: Re: BF 2142 herkent de DVD niet. Reageren met citaat

Heraldus schreef:
Hallo iedereen,

Ik heb zowel Battlefield 2142 als Northern strike. Nu heb ik beide ge�nstalleerd in volgende volgorde:

Battlefield 2142
patch 1.40 (deze patch installeer ik omdat NS pas wil installeren als het originele spel op zijn minst versie 1.20 is en ik heb patch 1.40 al gedownload)
Northern Strike
patch 1.40 opnieuw (dit wordt op heel wat fora aangeraden en de EA download manager zegt zelf: update beschikbaar)

Als ik nu het spel wil opstarten, geeft mij pc het eerste schermpje (dat met de walker op) en even later krijg ik de melding dat ik de correcte DVD in de pc moet steken en het spel terug moet opstarten.

Ik heb al een aantal zaken geprobeerd, maar ik krijg het spel echt niet aan de praat. Aan de DVD ligt het niet wan als ik het spel installeer en direct opstart (zonder de patch en zonder NS) dan doet hij het zonder probleem.

Ik heb ook al mijn virusscanner en mijn virtuele cd-lezers afgezet (tijdens en na de installatie, dit wordt aangeraden op de site van EA), maar dit helpt niets.

De patch komt ook van deze site, dus daar zal het ook niet aan liggen.

Verder kan ik jullie mijn systeem specificaties nog geven:

OS:Vista
Mobo: Striker Extreme
CPU: Intel CoreDuo E6750 2.66 Ghz
Grafische kaart: Geforce 8800 GTX met driver 169.28 beta
4 GB Ram geheugen (3326mb wordt herkend door Windows)

Ik hoop dat iemand een oplossing kan bieden of me al de juiste richting kan wijzen.

Als jullie nog verdere informatie wensen, dan kunnen jullie dat gerust vragen.

Alvast bedankt voor de hulp.
ik heb ook zoiets heb het ook maanden gespeeld en nu zei ie ineens van controleer of de goede disk erin zit, toen heb ik ea gemaild en die kwam met zo'n disk check
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Heraldus
Private
Private


Geregistreerd op: 25 Feb 2008
Berichten: 5

BerichtGeplaatst: Wo Feb 27, 2008 5:56 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb het probleem kunnen oplossen.

Ik heb het spel geherinstalleerd en na elke stap het spel getest.
Het werkte na de gewone install, en na de patch, na de installatie van NS en na de patch ook nog.

Nu wou ik toch eens uittesten waarom het spel dan voordien niet werkte en dit is blijkbaar omdat ik windows Vista heb.

Bij de installatie van Battlefield 2142 geeft het spel de boodschap dat het enkel getest is voor windows XP.

Dus had ik bij het exe bestand in het tabblad compatibilteit een vinkje gezet bij compabiliteitsmodus en windows xp service pack 2 geselecteerd.

Als ik dus dat vinkje aanzet, blijft het spel naar de DVD vragen, als ik het afzet dan niet meer.

Ik hoop dat als er nog mensen zijn met hetzelfde probleem, dat deze ook geholpen zijn.

Verder wil ik iedereen die moeite gedaan heeft om mij te helpen nog bedanken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Heraldus
Private
Private


Geregistreerd op: 25 Feb 2008
Berichten: 5

BerichtGeplaatst: Do Feb 28, 2008 11:34 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Puur ter informatie:

Ik heb Frontlines kunnen kopen vandaag. Ik heb het ge�nstalleerd en de eerste patch ge�nstalleerd.

Nu blijkt het spel niet te willen opstarten omdat ik Vista heb.

Dus nu is het weer miserie.

Al een geluk dat de mensen van Kaos blijkbaar weten waar het probleem zich situeert en ze zijn bezig met een oplossing van het probleem te maken.

Dus mensen met Vista, let op en wacht tot dit probleem opgelost is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
SID
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 16 Aug 2007
Berichten: 760
Woonplaats: Australie !!! DownTown Sydney

BerichtGeplaatst: Do Feb 28, 2008 11:36 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat is vreemd.
het zou niet aan vista kunne liggen dat geloof ik niet, hoeveel ram geheugen heb je ??
_________________


"aku membel dirimu masih"

The Great Khali says: he call u !
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken AIM-naam MSN Messenger
Arie
Hoogste Commandant
Hoogste Commandant


Geregistreerd op: 24 Mrt 2006
Berichten: 1510
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: Do Feb 28, 2008 11:40 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

klopt wel: http://community.kaosstudios.com/showthread.php?t=5545 las even snel dat openGL updaten werkt ofzo.. moet je maar even lezen, en anders komen ze dus 1 dezer dagen met een fix.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Helpdesk Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.