battlefield-2142.nl Forumindex Index
battlefield-2142.nl
Forums
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Hardware (8800GT)
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Helpdesk
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
raider
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal


Geregistreerd op: 20 Nov 2007
Berichten: 137

BerichtGeplaatst: Zo Feb 17, 2008 9:24 pm    Onderwerp: Hardware (8800GT) Reageren met citaat

ik krijg binnekort een nieuwe pc (ong 4 dagen nog Shocked) en ik heb nu nog wat vraagjes over het een en t ander en omdat dit toch wel het beste forum op internet is Twisted Evil

ff de rest van de pc info:
??? 3.2Ghz proc
2Gb kingston 800Mhz
asus m2n Sli
en dus de 8800GT 512 MB

oke hier komen ze:

1. Kan ik met mijn 8800GT 512Mb Bf2142 op high spelen in een totaal volle titan vol met rdx noobjes??

2. hoe hoog kunnen de graps van crysis met mijn 8800

3. hoe hoog kunnen de graps van cod4 met mijn 8800


en de laatste maar toch belangrijkste:
ik heb een asus m2n SLi als mobo gekocht, en deze heb ik gekocht omdat er twee x16 slots in zitten, dus ik d8 dan kan ik over een half jaar nog zo'n kaart kopen sli draaien hop weer 80% sneller maaaaarrrr..... nu blijkt op de asus site dat als je die 16x slots op sli draait dat het dan plotseling 8x slots zijn (ik weet niet welke mogol dit verzonnen heeft maar hij moet een knal hebben) weet iemand of dit opgelost kan worden zo wel hoe??? ik d8 zelf door een SLi brug te plaatsen tussen de kaarten, maar heeft dit zin? want 2x een 8800GT op 2 16x slots die dan 8x slots zijn heeft natuurlijk geen zin Sad


oke oke ik weet dan het een moelijke vraag is en jullie hem denk toch niet kunnen beantwoorden Razz in dat geval wil ik wel een link naar een forumpje vol met mensen die meer over hardware weten dan ik die t wel weten Laughing

alvast bedankt Wink


Laatst aangepast door raider op Zo Feb 17, 2008 11:32 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Jeroen
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 01 Dec 2006
Berichten: 1028
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

BerichtGeplaatst: Zo Feb 17, 2008 10:27 pm    Onderwerp: Re: Hardware (8800GT) Reageren met citaat

raider schreef:
ioke oke ik weet dan het een moelijke vraag is en jullie hem denk toch niet kunnen beantwoorden Razz in dat geval wil ik wel een link naar een forumpje vol met nerdjes die t wel weten Laughing

www.tweakers.net www.techzine.nl www.hardware.info

Nagoed welke processor pak je er bij amd zeker ? (Zoja is het een Grooooooooote fout)
_________________

"Not getting shot in the face repeatedly by a swearing, ultra-skilled 15 year old boy who plays the game every day for 8 hours."
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
SID
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 16 Aug 2007
Berichten: 760
Woonplaats: Australie !!! DownTown Sydney

BerichtGeplaatst: Zo Feb 17, 2008 10:39 pm    Onderwerp: Re: Hardware (8800GT) Reageren met citaat

raider schreef:

oke oke ik weet dan het een moelijke vraag is en jullie hem denk toch niet kunnen beantwoorden Razz in dat geval wil ik wel een link naar een forumpje vol met nerdjes die t wel weten Laughing

alvast bedankt Wink


Waarom vind je dat mensen nerdjes zijn als ze veel van computers afweten, ruik ik jaloezie?
_________________


"aku membel dirimu masih"

The Great Khali says: he call u !
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken AIM-naam MSN Messenger
jezzol
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 02 Apr 2007
Berichten: 1049
Woonplaats: Driebergen

BerichtGeplaatst: Zo Feb 17, 2008 10:40 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Nou, ik weet niet wat jij ruikt, maar ik ruik bloed... XD
_________________


Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken AIM-naam Yahoo Messenger MSN Messenger
SID
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 16 Aug 2007
Berichten: 760
Woonplaats: Australie !!! DownTown Sydney

BerichtGeplaatst: Zo Feb 17, 2008 10:48 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

xD, Maar ik vind het nogal dom om mensen in een hoekje te duwen en er goed bij te lijken, als hij bijvoorbeeld jou aan spreekt op: Ej nerd fix mijn pc effe... Dan weet ik zeker dat jij het ook niet zou doen.

Want nu vind ik hem de nerd !@
_________________


"aku membel dirimu masih"

The Great Khali says: he call u !
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken AIM-naam MSN Messenger
raider
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal


Geregistreerd op: 20 Nov 2007
Berichten: 137

BerichtGeplaatst: Zo Feb 17, 2008 11:26 pm    Onderwerp: Re: Hardware (8800GT) Reageren met citaat

fazz schreef:
raider schreef:

oke oke ik weet dan het een moelijke vraag is en jullie hem denk toch niet kunnen beantwoorden Razz in dat geval wil ik wel een link naar een forumpje vol met nerdjes die t wel weten Laughing

alvast bedankt Wink


Waarom vind je dat mensen nerdjes zijn als ze veel van computers afweten, ruik ik jaloezie?


ja heelemaal want ik wil het ook weten Razz en was trouwens niet serieuz bedoelt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
raider
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal


Geregistreerd op: 20 Nov 2007
Berichten: 137

BerichtGeplaatst: Zo Feb 17, 2008 11:27 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

fazz schreef:
xD, Maar ik vind het nogal dom om mensen in een hoekje te duwen en er goed bij te lijken, als hij bijvoorbeeld jou aan spreekt op: Ej nerd fix mijn pc effe... Dan weet ik zeker dat jij het ook niet zou doen.

Want nu vind ik hem de nerd !@



ruusitg mensen ruuussttiiigggg ik haal het er wel uit Rolling Eyes

and now just answer the fucked question als we het over pesten hebben gaan we gezelig naar www.pesthetnerdje.nl www.weggepest.nl www.pestenhierpestendaar.nl www.pesten.nl www.ikwordgepestdussnijinmezelf.nl of weet ik wat ik nog meer moet verzinnen Shocked
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
raider
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal


Geregistreerd op: 20 Nov 2007
Berichten: 137

BerichtGeplaatst: Zo Feb 17, 2008 11:28 pm    Onderwerp: Re: Hardware (8800GT) Reageren met citaat

raider schreef:
ik krijg binnekort een nieuwe pc (ong 4 dagen nog Shocked) en ik heb nu nog wat vraagjes over het een en t ander en omdat dit toch wel het beste forum op internet is Twisted Evil

oke hier komen ze:

1. Kan ik met mijn 8800GT 512Mb Bf2142 op high spelen in een totaal volle titan vol met rdx noobjes??

2. hoe hoog kunnen de graps van crysis met mijn 8800

3. hoe hoog kunnen de graps van cod4 met mijn 8800


en de laatste maar toch belangrijkste:
ik heb een asus m2n SLi als mobo gekocht, en deze heb ik gekocht omdat er twee x16 slots in zitten, dus ik d8 dan kan ik over een half jaar nog zo'n kaart kopen sli draaien hop weer 80% sneller maaaaarrrr..... nu blijkt op de asus site dat als je die 16x slots op sli draait dat het dan plotseling 8x slots zijn (ik weet niet welke mogol dit verzonnen heeft maar hij moet een knal hebben) weet iemand of dit opgelost kan worden zo wel hoe??? ik d8 zelf door een SLi brug te plaatsen tussen de kaarten, maar heeft dit zin? want 2x een 8800GT op 2 16x slots die dan 8x slots zijn heeft natuurlijk geen zin Sad


oke oke ik weet dan het een moelijke vraag is en jullie hem denk toch niet kunnen beantwoorden Razz in dat geval wil ik wel een link naar een forumpje vol met (nerdjes) mensen die meer over PC hardware weten dan ik die t wel weten Laughing

alvast bedankt Wink



is da beter of niet??? en nu de vraag beantwoorden Razz
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
raider
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal


Geregistreerd op: 20 Nov 2007
Berichten: 137

BerichtGeplaatst: Zo Feb 17, 2008 11:30 pm    Onderwerp: Re: Hardware (8800GT) Reageren met citaat

Jeroen schreef:
raider schreef:
ioke oke ik weet dan het een moelijke vraag is en jullie hem denk toch niet kunnen beantwoorden Razz in dat geval wil ik wel een link naar een forumpje vol met nerdjes die t wel weten Laughing

www.tweakers.net www.techzine.nl www.hardware.info

Nagoed welke processor pak je er bij amd zeker ? (Zoja is het een Grooooooooote fout)


ty man hh hier posten bedankt Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
jezzol
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 02 Apr 2007
Berichten: 1049
Woonplaats: Driebergen

BerichtGeplaatst: Zo Feb 17, 2008 11:41 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

omg triple post...
_________________


Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken AIM-naam Yahoo Messenger MSN Messenger
raider
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal


Geregistreerd op: 20 Nov 2007
Berichten: 137

BerichtGeplaatst: Zo Feb 17, 2008 11:45 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

jezzol schreef:
omg triple post...


loool maar dr maar quad van Razz
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Xanem
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 18 Apr 2007
Berichten: 582

BerichtGeplaatst: Ma Feb 18, 2008 12:25 am    Onderwerp: Reageren met citaat

en dat vind je grappig??
_________________

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Abcd007
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 12 Mrt 2007
Berichten: 993
Woonplaats: Rotterdam

BerichtGeplaatst: Ma Feb 18, 2008 3:48 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Yep helemaal eens met wat Dutch zegt, haal een andere processor.
Het liefst een Core 2 Duo E6*** of een ''Quad (die van Intel zijn beter dan die van AMD)''
Laughing
_________________
1+1=2142

[img]http://img340.imageshack.us/my.php?image=3610458ng7.gif[/img]
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Jeroen
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 01 Dec 2006
Berichten: 1028
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

BerichtGeplaatst: Ma Feb 18, 2008 5:20 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Of een uit de nieuwe E8*** of Q94** serie Smile
_________________

"Not getting shot in the face repeatedly by a swearing, ultra-skilled 15 year old boy who plays the game every day for 8 hours."
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Barteh
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal


Geregistreerd op: 22 Jul 2007
Berichten: 201

BerichtGeplaatst: Ma Feb 18, 2008 5:28 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

E8400 == win
_________________
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Helpdesk Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.