Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
SID Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 16 Aug 2007 Berichten: 760 Woonplaats: Australie !!! DownTown Sydney
|
Geplaatst: Vr Jan 04, 2008 8:38 pm Onderwerp: ****** Terroristen !!! |
|
|
Jah hoor een jaar op verheugt GAAT HET GVD NIET DOOR
Dakar 2008 wordt, voor het eerst in de geschiedenis van de rally, afgelast. Reden is de onveilige situatie in Mauritanië, een van de Afrikaanse landen waar de karavaan moest passeren.
De organisatie van de rally, het Franse Amaury Sport Organisation (ASO), heeft dat vrijdag bekendgemaakt op een persconferentie in Lissabon, een dag voor de start van de 30e editie van de Dakar-rally.
In Mauritanië zouden acht van de vijftien etappes gereden worden. Twee dagen geleden raadde de Franse regering haar burgers en de Dakar-organisatie evenwel aan om niet naar het Afrikaanse land te reizen omdat het er te gevaarlijk zou zijn.
Al-Qaeda
Eind december nog werden in Mauritanië vier Franse toeristen vermoord door een islamitische terreurgroep die volgens de Mauritaanse overheid banden heeft met terreurnetwerk al-Qaeda. De groep, die opereert vanuit Algerije, dreigde al met nieuwe aanslagen tegen de Fransen.
Na overleg met de verschillende overheden besliste de ASO daarom om deze 30e editie af te gelasten. De organisatie verduidelijkte ook dat er "rechtstreekse bedreigingen zijn geuit tegen de wedstrijd door terreurbewegingen".  _________________
"aku membel dirimu masih"
The Great Khali says: he call u ! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Rohem Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 02 Apr 2007 Berichten: 658 Woonplaats: Arnhem / Oldenzaal
|
Geplaatst: Vr Jan 04, 2008 9:14 pm Onderwerp: |
|
|
Ja las het al op fok vanmiddag voor werk godverdomme...hier baal ik gruwelijk van!! had me er zo op verheugd  _________________
IGN --> Rohem |
|
Terug naar boven |
|
 |
Myrdin Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Zo Jan 06, 2008 12:40 am Onderwerp: |
|
|
ja, had het ook al gezien, stelletje T*ring terroristen! Ga je kont opblazen ofzo _________________ XDwhatthefuckPwngeWhatever? |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Zo Jan 06, 2008 12:31 pm Onderwerp: |
|
|
Gisteravond op RTL7 heel verslag over. Triest dat ze op deze manier toegeven aan terrorisme. Maar wat ik daar zo zag en hoorde laten ze lang niet alles horen. Die Etienne (directeur Dakar) ontweek ook sommige vragen en bleef alleen maar terugkomen op veiligheid van de rijders en blablabla _________________
IGN --> Rohem |
|
Terug naar boven |
|
 |
major payne Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Zo Jan 06, 2008 12:33 pm Onderwerp: |
|
|
Lol, veiligheid van de rijders. Er is altijd wel iemand die gewond raakt. In dit soort races moet er gewoon iemand de sjaak zijn _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Zo Jan 06, 2008 12:35 pm Onderwerp: |
|
|
Hoort erbij ja...vorig jaar ook 2 doden. Zijn zelfs mensen die het erover hebben dat dakar definitief over is....die terroristen zijn er volgend jaar ook nog. Miss wijken ze wel uit naar Transiberie. _________________
IGN --> Rohem |
|
Terug naar boven |
|
 |
major payne Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Zo Jan 06, 2008 12:55 pm Onderwerp: |
|
|
fuck dat, waarom zouden terroristen hun leven geven om midden in de woestijn hun lichaam tot ontploffing te brengen (Eigenlijk de explosieven om hun lichaam heen) _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Sentienel Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Zo Jan 06, 2008 12:57 pm Onderwerp: |
|
|
Met dezelfde reden als iemand die met Eigen vuur aan in Battlefield zichzelf en andere tot ontploffing laat brengen met RDX |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Zo Jan 06, 2008 1:49 pm Onderwerp: |
|
|
Puur voor de stomme lol dus  _________________
IGN --> Rohem |
|
Terug naar boven |
|
 |
NLminionNL Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Zo Jan 06, 2008 2:19 pm Onderwerp: |
|
|
Uhm het hoeft niet per se om zelfmoordaanslagen te gaan... dat zeggen ze ook niet maar een paar van die bermbommen en daar kom jij aan MWOAAAPPP ____________________________________________________________________________________________________________________Duidelijk denk ik  |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Zo Jan 06, 2008 2:46 pm Onderwerp: |
|
|
NLminionNL schreef: | Uhm het hoeft niet per se om zelfmoordaanslagen te gaan... dat zeggen ze ook niet maar een paar van die bermbommen en daar kom jij aan MWOAAAPPP ____________________________________________________________________________________________________________________Duidelijk denk ik  |
Bermbommen in een woestijn  _________________
IGN --> Rohem |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Zo Jan 06, 2008 3:02 pm Onderwerp: |
|
|
Ja zat ruimte of een raketje misschien wel chemisch  |
|
Terug naar boven |
|
 |
jezzol Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Zo Jan 06, 2008 3:12 pm Onderwerp: |
|
|
Rohem schreef: | Gisteravond op RTL7 heel verslag over. Triest dat ze op deze manier toegeven aan terrorisme. Maar wat ik daar zo zag en hoorde laten ze lang niet alles horen. Die Etienne (directeur Dakar) ontweek ook sommige vragen en bleef alleen maar terugkomen op veiligheid van de rijders en blablabla |
Dat vind ik dus ook, door het af te lassen creeer je alleen maar angst. _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Kipje Generaal-Majoor

|
Geplaatst: Zo Jan 06, 2008 5:20 pm Onderwerp: |
|
|
jezzol schreef: | Rohem schreef: | Gisteravond op RTL7 heel verslag over. Triest dat ze op deze manier toegeven aan terrorisme. Maar wat ik daar zo zag en hoorde laten ze lang niet alles horen. Die Etienne (directeur Dakar) ontweek ook sommige vragen en bleef alleen maar terugkomen op veiligheid van de rijders en blablabla |
Dat vind ik dus ook, door het af te lassen creeer je alleen maar angst. |
Ze kunnen toch het parcours door het leger laten bewaken ofzo .... _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Zo Jan 06, 2008 5:28 pm Onderwerp: |
|
|
Uh kip je weet wel hoe groot dat ongeveer is he ? Dat is niet te doen man Dat vergt maanden en maanden voorbereiding |
|
Terug naar boven |
|
 |
|