Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Eagle John Private

|
Geplaatst: Wo Dec 05, 2007 9:48 pm Onderwerp: Newbie |
|
|
hoi,
ik ben nieuw bij battlefield en ik heb een paar vragen
wat is de leukste (of makkelijkste) kit om mee te spelen?
hoe weet ik waar de mensen staan die op mij schieten?
hebben jullie nog tips om op een leuke manier veel punten te halen?
en als laatste als je nou gaat vliegen, krijg je dan ook punten door gewoon mensen te vervoeren?
ik kijk uit naar jullie antwoorden
alvast bedankt
Eagle John |
|
Terug naar boven |
|
 |
Lasteveo Hoofd Korporaal Goud

|
Geplaatst: Wo Dec 05, 2007 10:02 pm Onderwerp: |
|
|
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
major payne Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Wo Dec 05, 2007 10:05 pm Onderwerp: Re: Newbie |
|
|
Welkom op het forum
Welke kit het leukst is ligt helemaal aan jou. Dat is een persoonlijke keuze voor iedereen.
Als mensen op je staan te schieten moet je gewoon rondkijken je ziet vanzelf wel door de grote lichtflitsen waar het vandaan komt.
Manieren om punten te halen gaan erg snel door ammo punten gewoon als ondersteuning ammo boxjes ronddropen.
Alleen als je mensen naar de titan vervoert vanaf 300 meter (weet niet presies) krijg je vervoerspunten _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |
spaceflippie Generaal-Majoor

|
Geplaatst: Do Dec 06, 2007 2:36 pm Onderwerp: |
|
|
daar heb ik nog iets aan toe te voegen
als je geraakt wordt moet je kijken naar de richting van de rode streep (of wat is het) op je scherm. Dat is de richting vanwaar dat ze schieten op je. _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
SID Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 16 Aug 2007 Berichten: 760 Woonplaats: Australie !!! DownTown Sydney
|
Geplaatst: Do Dec 06, 2007 6:57 pm Onderwerp: |
|
|
je krijgt volgens mij ook punten voor in een apc te gaan zitten, en ze knallen mensen af
krijg je ook punten voor dacht ik. [map: fall of berlin]
of anders genist kit pakken en titan-guns repareren. [als er op geknalt word maar gebeurt vaak dus... ALTIJD PRIJS]
Terug naar boven |
|
 |
Snoei Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 12 Nov 2006 Berichten: 1584 Woonplaats: 's-Graveland
|
Geplaatst: Do Dec 06, 2007 9:44 pm Onderwerp: |
|
|
hij wilde wel een leuke manier he .. titan guns repareren wordt snel saai. Beter ga je gewoon in de walker iedereen afknallen. Vergeet niet op x te drukken als je wordt beschoten door een tank of mensen met een raket oid _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Rellone2142 Luitenant-Kolonel Zilver

|
Geplaatst: Vr Dec 07, 2007 12:19 am Onderwerp: |
|
|
En als je titen guns repareerd, moet er wel iemand zitten die hem bestuurd. Anders krijg je er als nog geen punten voor.
Ik speel het liefst Titan mode, highway tampa, zoveel mogelijk kills met de tank van de PAC maken. Die tank vind ikzelf beter, daarom zul jij mij meesta bij de pac zien. Met de tank op de grond zoveel mogelijk kils maken en daarbij gebruik ik de engineers kit (of hoe het ook heet). Dan kun je je tank repareren en als je even geen tank habt heb je altijd nog een leuke geweer dat raketten schiet.
Als het schild van de titan weg is, ga ik er bovenop staan, schiet ik met m'n raketten het titan-geschut kapot, 3 raketten per geschut. Toch weer 2 puntjes. En nadat ik dan ben doodgegaan neem ik meestal de ondersteuning met de shotgun.
Zo haal ik mijn puntjes. _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
|