Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
jonassi Private

|
Geplaatst: Wo Nov 14, 2007 9:02 pm Onderwerp: Noobs ? |
|
|
hey even een vraagje voor de nOObs onder ons.
ik heb zelf wel wat ervaring met FPS vooral MOHAA en COD. nu heb ik mij bf aangeschaft op aanraden van een vriend en ik moet eerlijk toegeven dat ik verslaafd aan het worden ben.
natuurlijk ben ik nog geen match voor de meesten onder jullie
nu is mijn vraag of er hier ergens plaats zou zijn voor een Noob rubriekje ofzo waar je dan wat dingen kan vragen en uitleggen zoals verschillende termen die mij nog onbekend zijn zoals daar zijn podsurfing en dergelijke.
alvast bedankt en hopelijk treffen we elkaar eens op BF _________________ "De mensheid maakt een einde aan oorlog, of oorlog maakt een einde aan de mensheid"
John F. Kennedy (1917-1963) |
|
Terug naar boven |
|
 |
SID Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 16 Aug 2007 Berichten: 760 Woonplaats: Australie !!! DownTown Sydney
|
Geplaatst: Wo Nov 14, 2007 9:24 pm Onderwerp: |
|
|
hier spreekt een geen noob, vraag wat je wilt vragen we lachen je tog niet uit.
voral niet als je nieuw bent [teminste ik niet]
Maar geen domme dinge vragen zoals: spelers zeggen dat ik op alt F4 moet drukken voor een nieuwe bonus en opeens sloot mijn bf 2142 af...
Terug naar boven |
|
 |
jonassi Private

|
Geplaatst: Wo Nov 14, 2007 9:34 pm Onderwerp: |
|
|
fazz schreef: | hier spreekt een geen noob, vraag wat je wilt vragen we lachen je tog niet uit.
voral niet als je nieuw bent [teminste ik niet]
Maar geen domme dinge vragen zoals: spelers zeggen dat ik op alt F4 moet drukken voor een nieuwe bonus en opeens sloot mijn bf 2142 af...
 |
lol
nee zon grote noob ben ik nu ook weer niet. nee gewoon om ff wa dingen te verduidelijken zoals podsurfen en meer van die termen die ik zou kunnen tegenkomen.
ohja en mss heel even uitleggen hoe dat zit met commanders enzo ben redelijk nieuw met zon uitgebreid spel. (MOHAA en COD is gewoon rennen en knallen )
alvast bedankt _________________ "De mensheid maakt een einde aan oorlog, of oorlog maakt een einde aan de mensheid"
|
Terug naar boven |
|
 |
major payne Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Wo Nov 14, 2007 9:52 pm Onderwerp: |
|
|
podsurfen = surfen door de gehele map met een pod, zo'n pod is te verkrijgen door een titan (groot blauw ding in de lucht) / een APC (assault personel carrier) of een pod opstelling (deze vind je in de NS maps) _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Abcd007 Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Wo Nov 14, 2007 10:19 pm Onderwerp: |
|
|
Je moet ingame dit in typen ''1+1=2142'' dan ben je onsterfelijk  _________________ 1+1=2142
[img]http://img340.imageshack.us/my.php?image=3610458ng7.gif[/img] |
|
Terug naar boven |
|
 |
SID Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 16 Aug 2007 Berichten: 760 Woonplaats: Australie !!! DownTown Sydney
|
Geplaatst: Wo Nov 14, 2007 11:27 pm Onderwerp: |
|
|
commanderen is makkeljik maar je moet effe verder lezen op de forum daar staat het.
hier is de link: http://www.battlefield-2142.nl/forum/viewtopic.php?t=77
en commander is aleen handig als heel het team ook naar je luistert...
Terug naar boven |
|
 |
Xanem Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Do Nov 15, 2007 7:46 am Onderwerp: |
|
|
A007 schreef: | Je moet ingame dit in typen ''1+1=2142'' dan ben je onsterfelijk  |
Altijd lachen met die Abc  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
jonassi Private

|
Geplaatst: Vr Nov 16, 2007 3:13 pm Onderwerp: |
|
|
hey
tnx voor de tips zal ff chekken.
Citaat: | Je moet ingame dit in typen ''1+1=2142'' dan ben je onsterfelijk |
jeah right  _________________ "De mensheid maakt een einde aan oorlog, of oorlog maakt een einde aan de mensheid"
|
Terug naar boven |
|
 |
|