battlefield-2142.nl Forumindex Index
battlefield-2142.nl
Forums

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Probleem met voeding

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> The "Officers Mess"
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
NLminionNL
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal

BerichtGeplaatst: Ma Nov 05, 2007 8:02 pm    Onderwerp: Probleem met voeding Reageren met citaat

Hey vanmiddag is er een mannetje van oxxio langsgeweest om even de meter open te schroeven en bla bla dus spanning eraf. Allemaal leuk en aardig stroom er weer op en nu werkt alles weer normaal.
Maar op de pc boven knipperd nu het Powerknopje oranje.. Weet iemand wat dit betekend ? Hij gaat dus ook niet meer aan.
Heb de voeding stekker al verwisselt maar blijft hetzelfde.. Het is een Dell pc en je weet de Dell helpdesk is ........................................ <sadd> dus vandaar dat ik hier even aanklop.

Bedankt alvast.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Xanem
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal

BerichtGeplaatst: Ma Nov 05, 2007 8:43 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Als mijn powerknopje (ook dell: Dimension 9200) oranje knippert (met +/- 1 sec. tussenpozen) staat hij gewoon op standby. Misschien een paar keer op je muis klikken of wat toetsen aanslaan op je keyboard. Ik neem aan dat je dat al geprobeert hebt maar wie weet.. Je zou ook kunnen proberen hem uit te zetten (knipperend licht wijst erop dat hij aanstaat).. Verder zou ik het helaas op het ogenblik ook niet weten.

EDIT: Volgende keer misschien meer iets voor de helpdesk Wink

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
NLminionNL
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal

BerichtGeplaatst: Ma Nov 05, 2007 8:45 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Nee dat is het niet. Er staat en gaat niks aan in de kast zelf.. geen koelers of iets en klikken ofzo helpt niet.. blijft om de sec knipperen...ik ben bang dat de voeding kapot is maar hoe kan ik dat weten ?
Terug naar boven
Xanem
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal

BerichtGeplaatst: Ma Nov 05, 2007 8:47 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

De pc gaat gewoon uit en als hij weer aangezet word gaat het lampje knipperen?

EDIT: over de werking van voedingen weet ik niet veel maar in princide zou hij het helemaal moeten doen of helemaal niet lijkt mij. Maar ik ben een leek op dat gebied Sad .

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
NLminionNL
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal

BerichtGeplaatst: Ma Nov 05, 2007 8:51 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Zonder kabel knippert die natuurlijk niet. En zodra kabel erin zit weer om de sec oranje. en er brand dan een groen lampje op me moederboard. Iig bedankt
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> The "Officers Mess" Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: