Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
NLminionNL Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Zo Sep 23, 2007 8:03 pm Onderwerp: ea store |
|
|
Ja hoor ik word hier weer een beetje iebelig van... ik had ea link en is geupdate naar ea store dus ik had een account. Allemaal leuk en aardig en vandaag me nieuwe pc in werking gesteld en nu probeer ik weer ea link nu dus ea store te vinden. Bij deze gevonden.. maar waar the hell kan je inloggen met je account.. of waar te downloaden ? Krijg het niet voor elkaar... en heb net bf 2 en 2142 geinstalleerd maar zo kan ik nog niet spelen doordat ik ns en de patch van ea link terug wil hebben..... anyone ? Thnx |
|
Terug naar boven |
|
 |
WuxWu Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 1174 Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)
|
Geplaatst: Zo Sep 23, 2007 8:14 pm Onderwerp: |
|
|
wat dacht je van ea download manager  _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Zo Sep 23, 2007 8:20 pm Onderwerp: |
|
|
Maar ik zie nergens waar ik kan inloggen op me oude account ? |
|
Terug naar boven |
|
 |

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 1174 Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)
|
Geplaatst: Zo Sep 23, 2007 8:40 pm Onderwerp: |
|
|
heb je uberhaupt EA download manager????? .... want dat heb je nodig, via daar log je in _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Zo Sep 23, 2007 8:45 pm Onderwerp: |
|
|
Ja ik weet het maar hij deed ff vaag en daardoor kwam ik er maar niet.. nu is het wel gelukt en ben ik ff bezig met patch 1.25 te downloaden gaat alleen wat traag maar das maar ff pech. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Zo Sep 23, 2007 8:54 pm Onderwerp: |
|
|
oke mooi zo  _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Zo Sep 23, 2007 9:00 pm Onderwerp: |
|
|
Weet je ook toevallig nog een goed softwarematig programma om je case fans te vinden en te besturen ? speedfan doet het niet echt..
O ja en ik zie bepaalde ehm plaatjes enzo niet meer zoals hier de stats die onder mensen hun profiel staan.. wat voor programma mis ik dan ? flashplayer heb ik al. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Zo Sep 23, 2007 9:35 pm Onderwerp: |
|
|
keine anhung  _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Abcd007 Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Zo Sep 23, 2007 9:50 pm Onderwerp: |
|
|
NLminionNL schreef: | Weet je ook toevallig nog een goed softwarematig programma om je case fans te vinden en te besturen ? speedfan doet het niet echt..
O ja en ik zie bepaalde ehm plaatjes enzo niet meer zoals hier de stats die onder mensen hun profiel staan.. wat voor programma mis ik dan ? flashplayer heb ik al. |
misschien heb je Java nodig. _________________ 1+1=2142
[img]http://img340.imageshack.us/my.php?image=3610458ng7.gif[/img] |
|
Terug naar boven |
|
 |
MitsieMaster Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Zo Sep 23, 2007 10:45 pm Onderwerp: |
|
|
miss office dingetje met word enso _________________ Xfire: b4deend
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Zo Sep 23, 2007 11:23 pm Onderwerp: |
|
|
Het is allemaal opgelost en bf2 en 2142 draaien als een zonnetje !!! ik hou van deze pc meteen 2 goede rondes in korte tijd haha. Veel scherper beeld met me 8800 kaart en dat scheelt echt wel  |
|
Terug naar boven |
|
 |
|