Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Arie Hoogste Commandant

|
Geplaatst: Do Sep 13, 2007 9:22 pm Onderwerp: MoH: A |
|
|
Hij is inmiddels uit. Heb hem gisteren al mogen ontvangen!
Iemand anders die ook speeld? Het is toch ngo steeds wel ff wennen maar ik vind hem zeker het kopen waard geweest. Speel hem veel liever als BF. Dit is gewoon puur infantry zonder tanks of wat dan ook (online dan, ik geloof dat je wel wat tanks hebt die je moet mollen in SP).
17 sept. komt de decicated server uit en ik denk dat ik er is 1tje ga proberen op te zetten. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Dekemp Luitenant-Kolonel Zilver

Geregistreerd op: 02 Sep 2007 Berichten: 80 Woonplaats: Doetinchem. gelderland.
|
Geplaatst: Do Sep 13, 2007 10:11 pm Onderwerp: |
|
|
Hij is zeker vet, vind het vooral leuk om alle wapens voledig uptegraden. De colt 75 is efectiever en krachtiger las een mp40 bijvoorbeeld. _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Rohem Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 02 Apr 2007 Berichten: 658 Woonplaats: Arnhem / Oldenzaal
|
Geplaatst: Do Sep 13, 2007 10:11 pm Onderwerp: |
|
|
Vet de demo was wijs, dus wie weet koop ik hem  _________________
IGN --> Rohem |
|
Terug naar boven |
|
 |
Snaerfy Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Do Sep 13, 2007 10:58 pm Onderwerp: |
|
|
ik heb hem ook gisteren ontvangen ( had hem op die site van jou besteld, gcshop.nl) Het spel is echt wel mooi, even wennen, maar het is zeker een leuk spel... heb zelf een server gehost en online gespeeld, dat is wel lache. Het enige rara aan het spel vind ik dat je online nergens je naam kunt veranderen. Je in game nickname is de inlog naam van de ea server. Dat vind ik een beetje wazig, voorals als je een clantag ervoor wil hebben. Want zover ik nu gezien heb gaat dat niet, omdat je je naam niet kunt verandere... Als iemand weet hoe het wel moet dan hoor ik het graag  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Arie Hoogste Commandant

|
Geplaatst: Vr Sep 14, 2007 12:24 am Onderwerp: |
|
|
Die dingen kwamen idd ook bij me op. Lijkt wel alsof ze dat nog moesten maken ofzo.. misschien dat het nog gaat komen met patches En idd zelf zon ding hosten ging bij mij ook prima. gewoon dik 12 slots lag-vrij
Btw ik speel bijna alleen maar de map neptune en dan deathmatch airborne. Vind dat echt een mooie map, je kan underground gewoon naar de vijand en dan bovenop dat grote plateau ding lopen snipen  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Snaerfy Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Vr Sep 14, 2007 8:58 am Onderwerp: |
|
|
Arie schreef: | Die dingen kwamen idd ook bij me op. Lijkt wel alsof ze dat nog moesten maken ofzo.. misschien dat het nog gaat komen met patches En idd zelf zon ding hosten ging bij mij ook prima. gewoon dik 12 slots lag-vrij
Btw ik speel bijna alleen maar de map neptune en dan deathmatch airborne. Vind dat echt een mooie map, je kan underground gewoon naar de vijand en dan bovenop dat grote plateau ding lopen snipen  |
dat is inderdaad een mooie map, maar de andere mappen zijn ook leuk, de map waar de demo zich afspeeld kun je ook doen, maar als allies heb je daar het grote voordeel dat je met je para overal kunt landen. Dit kan best irritant zijn als axis, want allies kan overal zitten _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Rohem Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 02 Apr 2007 Berichten: 658 Woonplaats: Arnhem / Oldenzaal
|
Geplaatst: Vr Sep 14, 2007 10:50 am Onderwerp: |
|
|
Snaerfy schreef: | ik heb hem ook gisteren ontvangen ( had hem op die site van jou besteld, gcshop.nl) Het spel is echt wel mooi, even wennen, maar het is zeker een leuk spel... heb zelf een server gehost en online gespeeld, dat is wel lache. Het enige rara aan het spel vind ik dat je online nergens je naam kunt veranderen. Je in game nickname is de inlog naam van de ea server. Dat vind ik een beetje wazig, voorals als je een clantag ervoor wil hebben. Want zover ik nu gezien heb gaat dat niet, omdat je je naam niet kunt verandere... Als iemand weet hoe het wel moet dan hoor ik het graag  |
Hey goeie site die gcshop.nl! Lekker goedkoop ook, die kende ik nog niet. Thnx! _________________
IGN --> Rohem |
|
Terug naar boven |
|
 |
Vasslli Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Vr Sep 14, 2007 10:56 am Onderwerp: |
|
|
Ik speel hem ook vind het ook zlaig spel online . We moeten zeker is samen spelen en ene squad oprichten . Ik speel de maps Destroyed village en Remagen ik vind di immens mooie maps zalig om te gamen en omdat ik ze ken van vroeger alied assault. Idd met die airdrops is het soms kut ze zitten dan soms te spawnkillen das wel iets dat ze mogen verhelpen. En de MP menus ook vind ik dat zijn dingen die ze met patches mss gaan fixen. Wo2 games zijn altijd mijn favoriet al geweest.
Tot vlug dan op TS in MOH A channel Greetz. _________________
'Sir, Sir, we are surrounded!'
'Excellent, now we can attack in all directions!' |
|
Terug naar boven |
|
 |
Snaerfy Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Vr Sep 14, 2007 1:20 pm Onderwerp: |
|
|
ik had eerst alle instellingen op high staan, dit is echt super mooi, maar als je dan inzoomed met de sniper zie je wazig. Hij moet zich dan eerst scherp zetten. Als je de instellingen op low zet zie je altijd meteen scherp, dit kan een voordeel zijn  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Ludwig83 Generaal-Majoor

|
Geplaatst: Vr Sep 14, 2007 3:12 pm Onderwerp: |
|
|
Snaerfy schreef: | ik had eerst alle instellingen op high staan, dit is echt super mooi, maar als je dan inzoomed met de sniper zie je wazig. Hij moet zich dan eerst scherp zetten. Als je de instellingen op low zet zie je altijd meteen scherp, dit kan een voordeel zijn  | ja maar minder realisties _________________ Asus p5n-T Deluxe 780i
Intel e6600 3600 mhz-3800mhz
2xmsi 8800gt oc 740/1800/1000
3 gig G.E.I.L ddr2 800 mhz timing 4-4-4-8
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
JustOwnd Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Zo Sep 16, 2007 10:09 pm Onderwerp: |
|
|
Graphics zijn mooi, maar voor de rest stelt airborne weinig voor....
Vliegtuig uitspringen, lopen door straten vol Duitsers die door elkaar heen rennen, heb je een missie voltooid zijn de duitsers opeens verdwenen  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Assasijn Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Ma Sep 17, 2007 4:12 pm Onderwerp: |
|
|
Snaerfy schreef: | ik heb hem ook gisteren ontvangen ( had hem op die site van jou besteld, gcshop.nl) Het spel is echt wel mooi, even wennen, maar het is zeker een leuk spel... heb zelf een server gehost en online gespeeld, dat is wel lache. Het enige rara aan het spel vind ik dat je online nergens je naam kunt veranderen. Je in game nickname is de inlog naam van de ea server. Dat vind ik een beetje wazig, voorals als je een clantag ervoor wil hebben. Want zover ik nu gezien heb gaat dat niet, omdat je je naam niet kunt verandere... Als iemand weet hoe het wel moet dan hoor ik het graag  |
dat doe je met ~ dit tekentje denk ik? misschien met een code als nickname: ervoor.. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Snaerfy Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Ma Sep 17, 2007 4:22 pm Onderwerp: |
|
|
northwestern1 schreef: | Snaerfy schreef: | ik heb hem ook gisteren ontvangen ( had hem op die site van jou besteld, gcshop.nl) Het spel is echt wel mooi, even wennen, maar het is zeker een leuk spel... heb zelf een server gehost en online gespeeld, dat is wel lache. Het enige rara aan het spel vind ik dat je online nergens je naam kunt veranderen. Je in game nickname is de inlog naam van de ea server. Dat vind ik een beetje wazig, voorals als je een clantag ervoor wil hebben. Want zover ik nu gezien heb gaat dat niet, omdat je je naam niet kunt verandere... Als iemand weet hoe het wel moet dan hoor ik het graag  |
dat doe je met ~ dit tekentje denk ik? misschien met een code als nickname: ervoor.. |
dacht ik in het begin ook, maar het schijnt dat het nu nog helemaal niet gaat, pas in de eerste patch. Maar dit heb ik ook maar ok een gare site gelezen  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Myrdin Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Di Sep 18, 2007 2:29 pm Onderwerp: |
|
|
Hey, ik wil via die GCshop COH opposing fronts kopen, als ik hem nu bestel, heb ik hem dan vrijdag 28 september (JAAA! Hij is vervroegd!!!XD) op de release binnen?
Ohja: Wat zijn de verzend kosten?? _________________ XDwhatthefuckPwngeWhatever? |
|
Terug naar boven |
|
 |
Xanem Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Di Sep 18, 2007 4:07 pm Onderwerp: |
|
|
2 euro voor 1 spel 3 voor 2 en voo de rest kan je op de site zelf kijken _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
|