battlefield-2142.nl Forumindex Index
battlefield-2142.nl
Forums
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

MoH: A
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> The "Officers Mess"
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Arie
Hoogste Commandant
Hoogste Commandant


Geregistreerd op: 24 Mrt 2006
Berichten: 1510
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: Do Sep 13, 2007 9:22 pm    Onderwerp: MoH: A Reageren met citaat

Hij is inmiddels uit. Heb hem gisteren al mogen ontvangen!

Iemand anders die ook speeld? Het is toch ngo steeds wel ff wennen maar ik vind hem zeker het kopen waard geweest. Speel hem veel liever als BF. Dit is gewoon puur infantry zonder tanks of wat dan ook (online dan, ik geloof dat je wel wat tanks hebt die je moet mollen in SP).

17 sept. komt de decicated server uit en ik denk dat ik er is 1tje ga proberen op te zetten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Dekemp
Luitenant-Kolonel Zilver
Luitenant-Kolonel Zilver


Geregistreerd op: 02 Sep 2007
Berichten: 80
Woonplaats: Doetinchem. gelderland.

BerichtGeplaatst: Do Sep 13, 2007 10:11 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Hij is zeker vet, vind het vooral leuk om alle wapens voledig uptegraden. De colt 75 is efectiever en krachtiger las een mp40 bijvoorbeeld.
_________________
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Rohem
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 02 Apr 2007
Berichten: 658
Woonplaats: Arnhem / Oldenzaal

BerichtGeplaatst: Do Sep 13, 2007 10:11 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Vet Very Happy de demo was wijs, dus wie weet koop ik hem Smile
_________________

IGN --> Rohem
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Snaerfy
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal


Geregistreerd op: 02 Apr 2007
Berichten: 238

BerichtGeplaatst: Do Sep 13, 2007 10:58 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

ik heb hem ook gisteren ontvangen ( had hem op die site van jou besteld, gcshop.nl) Het spel is echt wel mooi, even wennen, maar het is zeker een leuk spel... heb zelf een server gehost en online gespeeld, dat is wel lache. Het enige rara aan het spel vind ik dat je online nergens je naam kunt veranderen. Je in game nickname is de inlog naam van de ea server. Dat vind ik een beetje wazig, voorals als je een clantag ervoor wil hebben. Want zover ik nu gezien heb gaat dat niet, omdat je je naam niet kunt verandere... Als iemand weet hoe het wel moet dan hoor ik het graag Very Happy
_________________
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Arie
Hoogste Commandant
Hoogste Commandant


Geregistreerd op: 24 Mrt 2006
Berichten: 1510
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: Vr Sep 14, 2007 12:24 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Die dingen kwamen idd ook bij me op. Lijkt wel alsof ze dat nog moesten maken ofzo.. misschien dat het nog gaat komen met patches Razz En idd zelf zon ding hosten ging bij mij ook prima. gewoon dik 12 slots lag-vrij Very Happy

Btw ik speel bijna alleen maar de map neptune en dan deathmatch airborne. Vind dat echt een mooie map, je kan underground gewoon naar de vijand en dan bovenop dat grote plateau ding lopen snipen Cool
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Snaerfy
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal


Geregistreerd op: 02 Apr 2007
Berichten: 238

BerichtGeplaatst: Vr Sep 14, 2007 8:58 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Arie schreef:
Die dingen kwamen idd ook bij me op. Lijkt wel alsof ze dat nog moesten maken ofzo.. misschien dat het nog gaat komen met patches Razz En idd zelf zon ding hosten ging bij mij ook prima. gewoon dik 12 slots lag-vrij Very Happy

Btw ik speel bijna alleen maar de map neptune en dan deathmatch airborne. Vind dat echt een mooie map, je kan underground gewoon naar de vijand en dan bovenop dat grote plateau ding lopen snipen Cool


dat is inderdaad een mooie map, maar de andere mappen zijn ook leuk, de map waar de demo zich afspeeld kun je ook doen, maar als allies heb je daar het grote voordeel dat je met je para overal kunt landen. Dit kan best irritant zijn als axis, want allies kan overal zitten
_________________
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rohem
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 02 Apr 2007
Berichten: 658
Woonplaats: Arnhem / Oldenzaal

BerichtGeplaatst: Vr Sep 14, 2007 10:50 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Snaerfy schreef:
ik heb hem ook gisteren ontvangen ( had hem op die site van jou besteld, gcshop.nl) Het spel is echt wel mooi, even wennen, maar het is zeker een leuk spel... heb zelf een server gehost en online gespeeld, dat is wel lache. Het enige rara aan het spel vind ik dat je online nergens je naam kunt veranderen. Je in game nickname is de inlog naam van de ea server. Dat vind ik een beetje wazig, voorals als je een clantag ervoor wil hebben. Want zover ik nu gezien heb gaat dat niet, omdat je je naam niet kunt verandere... Als iemand weet hoe het wel moet dan hoor ik het graag Very Happy


Hey goeie site die gcshop.nl! Lekker goedkoop ook, die kende ik nog niet. Thnx!
_________________

IGN --> Rohem
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Vasslli
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 07 Nov 2006
Berichten: 528
Woonplaats: Silo 5

BerichtGeplaatst: Vr Sep 14, 2007 10:56 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik speel hem ook vind het ook zlaig spel online Very Happy . We moeten zeker is samen spelen en ene squad oprichten Very Happy . Ik speel de maps Destroyed village en Remagen ik vind di immens mooie maps zalig om te gamen en omdat ik ze ken van vroeger alied assault. Idd met die airdrops is het soms kut ze zitten dan soms te spawnkillen das wel iets dat ze mogen verhelpen. En de MP menus ook vind ik dat zijn dingen die ze met patches mss gaan fixen. Wo2 games zijn altijd mijn favoriet al geweest.

Tot vlug dan op TS in MOH A channel Greetz.
_________________


'Sir, Sir, we are surrounded!'

'Excellent, now we can attack in all directions!'
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Snaerfy
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal


Geregistreerd op: 02 Apr 2007
Berichten: 238

BerichtGeplaatst: Vr Sep 14, 2007 1:20 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

ik had eerst alle instellingen op high staan, dit is echt super mooi, maar als je dan inzoomed met de sniper zie je wazig. Hij moet zich dan eerst scherp zetten. Als je de instellingen op low zet zie je altijd meteen scherp, dit kan een voordeel zijn Very Happy
_________________
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ludwig83
Generaal-Majoor
Generaal-Majoor


Geregistreerd op: 16 Apr 2007
Berichten: 401
Woonplaats: beilen

BerichtGeplaatst: Vr Sep 14, 2007 3:12 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Snaerfy schreef:
ik had eerst alle instellingen op high staan, dit is echt super mooi, maar als je dan inzoomed met de sniper zie je wazig. Hij moet zich dan eerst scherp zetten. Als je de instellingen op low zet zie je altijd meteen scherp, dit kan een voordeel zijn Very Happy
ja maar minder realisties
_________________
Asus p5n-T Deluxe 780i
Intel e6600 3600 mhz-3800mhz
2xmsi 8800gt oc 740/1800/1000
3 gig G.E.I.L ddr2 800 mhz timing 4-4-4-8
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
JustOwnd
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal


Geregistreerd op: 07 Apr 2007
Berichten: 217

BerichtGeplaatst: Zo Sep 16, 2007 10:09 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Graphics zijn mooi, maar voor de rest stelt airborne weinig voor.... Rolling Eyes
Vliegtuig uitspringen, lopen door straten vol Duitsers die door elkaar heen rennen, heb je een missie voltooid zijn de duitsers opeens verdwenen Confused
_________________
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Assasijn
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 26 Mei 2007
Berichten: 540

BerichtGeplaatst: Ma Sep 17, 2007 4:12 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Snaerfy schreef:
ik heb hem ook gisteren ontvangen ( had hem op die site van jou besteld, gcshop.nl) Het spel is echt wel mooi, even wennen, maar het is zeker een leuk spel... heb zelf een server gehost en online gespeeld, dat is wel lache. Het enige rara aan het spel vind ik dat je online nergens je naam kunt veranderen. Je in game nickname is de inlog naam van de ea server. Dat vind ik een beetje wazig, voorals als je een clantag ervoor wil hebben. Want zover ik nu gezien heb gaat dat niet, omdat je je naam niet kunt verandere... Als iemand weet hoe het wel moet dan hoor ik het graag Very Happy


dat doe je met ~ dit tekentje denk ik? misschien met een code als nickname: ervoor..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Snaerfy
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal


Geregistreerd op: 02 Apr 2007
Berichten: 238

BerichtGeplaatst: Ma Sep 17, 2007 4:22 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

northwestern1 schreef:
Snaerfy schreef:
ik heb hem ook gisteren ontvangen ( had hem op die site van jou besteld, gcshop.nl) Het spel is echt wel mooi, even wennen, maar het is zeker een leuk spel... heb zelf een server gehost en online gespeeld, dat is wel lache. Het enige rara aan het spel vind ik dat je online nergens je naam kunt veranderen. Je in game nickname is de inlog naam van de ea server. Dat vind ik een beetje wazig, voorals als je een clantag ervoor wil hebben. Want zover ik nu gezien heb gaat dat niet, omdat je je naam niet kunt verandere... Als iemand weet hoe het wel moet dan hoor ik het graag Very Happy


dat doe je met ~ dit tekentje denk ik? misschien met een code als nickname: ervoor..


dacht ik in het begin ook, maar het schijnt dat het nu nog helemaal niet gaat, pas in de eerste patch. Maar dit heb ik ook maar ok een gare site gelezen Very Happy
_________________
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Myrdin
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 03 Dec 2006
Berichten: 542

BerichtGeplaatst: Di Sep 18, 2007 2:29 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Hey, ik wil via die GCshop COH opposing fronts kopen, als ik hem nu bestel, heb ik hem dan vrijdag 28 september (JAAA! Hij is vervroegd!!!XD) op de release binnen?

Ohja: Wat zijn de verzend kosten??
_________________
XDwhatthefuckPwngeWhatever?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Xanem
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 18 Apr 2007
Berichten: 582

BerichtGeplaatst: Di Sep 18, 2007 4:07 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

2 euro voor 1 spel 3 voor 2 en voo de rest kan je op de site zelf kijken
_________________

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> The "Officers Mess" Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.