Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
X-Tray Private

|
Geplaatst: Wo Jun 27, 2007 4:54 pm Onderwerp: Hij wilt niet naar een hogere rang gaan |
|
|
hallo daar ik heb het spel nu een weekje en hij wilt opeens niet meer naar een hogererang gaan ik moet 520 punten hebben om hoger te gaan (ik heb er nu 649) maar hij wilt niet hoger op gaan
Kan iemand mij helpen  |
|
Terug naar boven |
|
 |
WuxWu Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 1174 Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)
|
Geplaatst: Wo Jun 27, 2007 5:01 pm Onderwerp: |
|
|
Je speetl toch wel online? Want wanneer je offline (singel player) speelt dan krijg je er geen punten of rangen bij namenlijk _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |
X-Tray Private

|
Geplaatst: Wo Jun 27, 2007 5:03 pm Onderwerp: |
|
|
zeker zeker speel ik online  |
|
Terug naar boven |
|
 |

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 1174 Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)
|
Geplaatst: Wo Jun 27, 2007 5:06 pm Onderwerp: |
|
|
Heb je ondertussen alweer ingelogd op een ranked server?
En anders is er waarschijnlijk weer is hommeles bij EA en dan is neht gewoon afwachten wat er gaat gebeuren. _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |
X-Tray Private

|
Geplaatst: Wo Jun 27, 2007 5:07 pm Onderwerp: |
|
|
ik heb idd al meerdere keren opnieuw in een server gegaan en het spel afgesloten en opnieuw ingelogd... daarom weet ik niet of dit een fout is of dat het vaker gebeurt en dat ik gewoon moet wachten |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Wo Jun 27, 2007 5:14 pm Onderwerp: |
|
|
het gebeurt wel vaker dat de stats neit meteen geupdate worden. Maar wanneer je een server in gaat. Wacht je dan tot je je promotie kriojgt of maak je ook nog een kill. Want wanneer je een kill maakt dan komen de onderschijdinge meestal pas te voorschijn. _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |
X-Tray Private

|
Geplaatst: Wo Jun 27, 2007 5:21 pm Onderwerp: |
|
|
heb ik ook al allemaal gedaan. ik moest nog 3 punte behalen en dan had ik me volgende rang. maar tijdens het spele nadat ik dus 3 punten had gekregen kreeg ik geen melding normaal wel. maar ik denk ik wacht. na het einde van de ronde krijg je dan je status te zien en hoeveel score je hebt behaalt. maar nu staat daar bij elke ronde(stel dat ik 10 puntenbehaalt heb) staat er dit 10/520 en elke ronde opniuew als ik nou 6 punten behaalt heb staat er 6/520. het lijkt alsof hij ze helemaal niet bij elkaar optelt. terwijl als je terug gaat naar het menu waar je je rang kan zien en je score telt hij ze wel bij elkaar op.... snappie  |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Wo Jun 27, 2007 5:23 pm Onderwerp: |
|
|
jah ik volg je wel al zou major-payne het niet meer snappen. Maar ik heb werkelijk waar geen idee waar het anders aan kan liggen. Ik denk dat het afwachten wordt helaas. _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |
X-Tray Private

|
Geplaatst: Wo Jun 27, 2007 5:25 pm Onderwerp: |
|
|
dat heb ik dus ook:P hahaha maar bedankt al vast voor je reactie  |
|
Terug naar boven |
|
 |
MitsieMaster Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Wo Jun 27, 2007 6:11 pm Onderwerp: |
|
|
weet je zeker dat je in een RANKED server zit?
want als je in unranked server zit dan doet ie
12/5125
volgende ronde 13 punten
13/5125
anders is het echt uber vaaag en stuur je EA een mailtje  _________________ Xfire: b4deend
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Happy-Camper Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Wo Jun 27, 2007 6:13 pm Onderwerp: |
|
|
X-Tray schreef: | dat heb ik dus ook:P hahaha maar bedankt al vast voor je reactie  |
Maak je niet ongerust. Het is niet ongebruikelijk.
Ik heb ooit 3 ranks erbij gekregen na 1 kill. Zo lang had ik dus moeten wachten, voordat hij het eindelijk verwerkte.
Wen er maar aan, EA DICE spelletjes hebben wel meer van dit soort fijne verschijnselen  |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Wo Jun 27, 2007 6:26 pm Onderwerp: |
|
|
Happy ik wist neit dat jij ook een purple hart had gehaald xD _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Abcd007 Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Wo Jun 27, 2007 9:46 pm Onderwerp: |
|
|
Tjabbo schreef: | Happy ik wist neit dat jij ook een purple hart had gehaald xD |
Die heb nog niet en dat is maar goed ook  _________________ 1+1=2142
[img]http://img340.imageshack.us/my.php?image=3610458ng7.gif[/img] |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Wo Jun 27, 2007 11:03 pm Onderwerp: |
|
|
Ik weet al hoe het komt, major is er mee bezig maar op de een of andere manier komen de lintjes die major heeft gehaald ook bij happy te staan. _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Assasijn Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Wo Jun 27, 2007 11:13 pm Onderwerp: |
|
|
A007 schreef: | Tjabbo schreef: | Happy ik wist neit dat jij ook een purple hart had gehaald xD |
Die heb nog niet en dat is maar goed ook  |
ik heb er al 4 door wat techinshe storigen  |
|
Terug naar boven |
|
 |
|