Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Lupes? Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Ma Jul 07, 2008 1:54 pm Onderwerp: |
|
|
hahaaa lekker voor je major  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
major payne Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Ma Jul 07, 2008 3:24 pm Onderwerp: |
|
|
Ze hebben het weer terug gezet  _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |
WuxWu Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 1174 Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)
|
Geplaatst: Ma Jul 07, 2008 3:25 pm Onderwerp: |
|
|
Wat waser mis gegaan dan? _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Ma Jul 07, 2008 3:57 pm Onderwerp: |
|
|
De servers van EA lagen plat _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Abcd007 Lieutenant Generaal

|
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Wo Jul 09, 2008 3:55 pm Onderwerp: |
|
|
Nou om alleen daarvoor de servers een halve dag plat te gooien vin ik wat onnodig. Daarnaast hebben ze niets gedaan aan de accounts van de mensen die de repair-glitch hebben misbruikt (die halen gem 40000 punten per ronde, wat goed is om gelijk de laatste rang te zijn)
En die wapens die je krijgt door de gold versie stellen ook geen reet voor, die krijgt iedereen toch wel waarneer ze ook rang 25 zijn. Geef mij maar liever de find all five wapens. Krijg die verdomde sniper maar niet (Moet je BFBC voor pre-orderen in Amerika (SUKKELS DAT HET ZIJN )) _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Vasslli Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Wo Jul 09, 2008 5:47 pm Onderwerp: |
|
|
major payne schreef: | Nou om alleen daarvoor de servers een halve dag plat te gooien vin ik wat onnodig. Daarnaast hebben ze niets gedaan aan de accounts van de mensen die de repair-glitch hebben misbruikt (die halen gem 40000 punten per ronde, wat goed is om gelijk de laatste rang te zijn)
En die wapens die je krijgt door de gold versie stellen ook geen reet voor, die krijgt iedereen toch wel waarneer ze ook rang 25 zijn. Geef mij maar liever de find all five wapens. Krijg die verdomde sniper maar niet (Moet je BFBC voor pre-orderen in Amerika (SUKKELS DAT HET ZIJN )) |
Idd ik speel zelf het meeste met de standaard wapens behalve in support gebruik ik een ander, en ja die sniper gaan wij nooit kunnen hebben jammer genoeg. Maar met de snipers die we wel vrij hebben trekken we onze plan wel die werken ook wel goed.
Maar ik heb wel regelmatig een vastloop probleem en dat enkel bij bad company. Hopelijk komt er snel een patch.
Greetz _________________
'Sir, Sir, we are surrounded!'
'Excellent, now we can attack in all directions!' |
|
Terug naar boven |
|
 |
|