Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
WuxWu Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 1174 Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)
|
Geplaatst: Wo Apr 18, 2007 8:28 am Onderwerp: |
|
|
Ik zelf ben op dit moment neit meer acctive maar dat komt door school Ik moest nog heel veel doen voor school want anders mocht ik geen examen doen En nu ben ik daar bijna klaar mee dus het wordt maar weer is tijd dat ik BF uit de kast trek en dat ik weer fanatic aan de slag ga  _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |
major payne Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Wo Apr 18, 2007 8:33 am Onderwerp: |
|
|
Jeroen schreef: | Tjabbo schreef: | Volgesn mij zijne r op dit moment neit echt veel mensen die acctive battelfield spelen @ the moment of wel? |
Ik speel meestal smiddags en dan is het dood, en als ik dat savonds in de ts kijk is het nog steeds dood  |
Ik ben er vrijwel het hele weekend op geweest, heb er ook de hele maandag op gezeten. Raar genoeg was fear het meest online. Ben alleen vandaag en morgen offline ivm school _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |
BounceMeister Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Do Apr 19, 2007 9:14 pm Onderwerp: |
|
|
Nou het is me eindelijk gelukt hoor, ik heb de assault lines pin! Alleen jammer dat er geen unlock bij komt, ik moet er nog maar 1. Had dus niet goed gekeken... Ik zag nu dat ik dus met een speeder 5 man moet platwalsen.. _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Jeroen Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 01 Dec 2006 Berichten: 1028 Woonplaats: 's-Hertogenbosch
|
Geplaatst: Do Apr 19, 2007 10:13 pm Onderwerp: |
|
|
BounceMeister schreef: | Nou het is me eindelijk gelukt hoor, ik heb de assault lines pin! Alleen jammer dat er geen unlock bij komt, ik moet er nog maar 1. Had dus niet goed gekeken... Ik zag nu dat ik dus met een speeder 5 man moet platwalsen.. |
Eitje gewoon ff hun main base in rijden  _________________
"Not getting shot in the face repeatedly by a swearing, ultra-skilled 15 year old boy who plays the game every day for 8 hours." |
|
Terug naar boven |
|
 |
major payne Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Vr Apr 20, 2007 8:25 am Onderwerp: |
|
|
major payne schreef: | Jeroen schreef: | Tjabbo schreef: | Volgesn mij zijne r op dit moment neit echt veel mensen die acctive battelfield spelen @ the moment of wel? |
Ik speel meestal smiddags en dan is het dood, en als ik dat savonds in de ts kijk is het nog steeds dood  |
Ik ben er vrijwel het hele weekend op geweest, heb er ook de hele maandag op gezeten. Raar genoeg was fear het meest online. Ben alleen vandaag en morgen offline ivm school |
even offtopic, vanmiddag of vanavond ben ik weer online zijn er dan ook mensen of ga ik weer in mijn eentje spelen?  _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Lupes? Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Vr Apr 20, 2007 1:20 pm Onderwerp: |
|
|
major payne schreef: | major payne schreef: | Jeroen schreef: | Tjabbo schreef: | Volgesn mij zijne r op dit moment neit echt veel mensen die acctive battelfield spelen @ the moment of wel? |
Ik ben er vrijwel het hele weekend op geweest, heb er ook de hele maandag op gezeten. Raar genoeg was fear het meest online. Ben alleen vandaag en morgen offline ivm school |
even offtopic, vanmiddag of vanavond ben ik weer online zijn er dan ook mensen of ga ik weer in mijn eentje spelen?  |
ik zal wss even online zijn
van ongeveer 18u tot ongeveer 20u _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
|