Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Snoei Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 12 Nov 2006 Berichten: 1584 Woonplaats: 's-Graveland
|
Geplaatst: Zo Sep 02, 2007 10:23 am Onderwerp: |
|
|
Arie schreef: | das al weer een tijd geleden dat ik daar van gehoord had, ik geloof dat de Sir. Community die map gemaakt had en dat die ooit nog in een patch zou komen .. maar dat was dan het verhaal in 2006 als ik het goed heb. Weet verder niet wat er mee gebeurd is. |
volgens mij wilde EA niet dat wake island erin zou komen omdat het niet in "het verhaal" zou passen omdat het over een ijstijd gaat in gebieden rond europa. Maar het maakt mij niet uit, wake island is toch verpest in bf2 _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Lupes? Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Zo Sep 02, 2007 11:45 am Onderwerp: |
|
|
echt niet, met een beetje geluk en een goede copiloot kun je daar zot owne met de J-10  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Zo Sep 02, 2007 1:07 pm Onderwerp: |
|
|
ja dan is er 1 iemand in de j10 en voor de rest word iedereen constant geraped _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
major payne Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Zo Sep 02, 2007 2:47 pm Onderwerp: |
|
|
en die mensen in bf2 kunnen geen van alle vliegen, een goed piloot *kuch ikku* zouden ze zo'n vliegtuig moeten geven. Net zoals in Vietnam, de slecht krijgen altijd die vliegtuigen. Ik was de enige in bf Vietnam die wel goed met vliegtuigen om kon gaan.
Zonde, ook jammer dat er nu geen vliegtuigen beschikbaar zijn in bf2142. (Gunship telt niet want als je daar te schuin opzij mee gaat vlieg je niet meer zoals het lekker vliegt) _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Xanem Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Zo Sep 02, 2007 2:47 pm Onderwerp: |
|
|
Wake island is uitgekomen in de conflict 2142 mod. Die te downloaden is via Modjive. _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Zo Sep 02, 2007 6:57 pm Onderwerp: |
|
|
in bf1942 waren de beste vliegtuigen, en je had daar tenminste nog een kans om zo'n ding uit de lucht te halen, met bf2 is het echt onmogelijk want voordat je er een gelocked hebt ben je al dood. _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Arie Hoogste Commandant

|
Geplaatst: Zo Sep 02, 2007 7:02 pm Onderwerp: |
|
|
BF1942 idd, het vliegen zelf vond ik daar ook nog een beetje kunnen Geef mij maar zon zero en niet een F16  |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Zo Sep 02, 2007 9:50 pm Onderwerp: |
|
|
Arie schreef: | BF1942 idd, het vliegen zelf vond ik daar ook nog een beetje kunnen Geef mij maar zon zero en niet een F16  |
haha en luchtgevechten waren ook veel vetter met alleen een schietdinges ipv raketten _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
NLminionNL Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Zo Sep 02, 2007 10:08 pm Onderwerp: |
|
|
in bf2 had je niet eens een fatsoenlijk schouderwapen.. of iets dergelijks.. je kon wel beetje mikken op heli's enzo maar vliegtuigen nee.. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Zo Sep 02, 2007 10:28 pm Onderwerp: |
|
|
tank.... anti air vehicles.... VEEL MEER anti air stationary dinges.... en dan natuurlijk nog de gewone bazooka en de RPG, massa's manieren om helo's en vliegtuigen neer te halen _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
major payne Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Ma Sep 03, 2007 12:55 pm Onderwerp: |
|
|
Inderdaad, lupes heeft gelijk.
Normale wapens zijn trouwens ook niet bedoeld om vliegtuigen mee neer te halen. Geef mij maar liever een lekker snel vliegtuig uit bf2 werkt perfect voor mij. lkkr met 1024 km/h door de level vliegen. _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Ma Sep 03, 2007 2:13 pm Onderwerp: |
|
|
trouwes op de uitbreiding Special Forces wordt je meteen uit de lucht geschote door de RPG's (vind ik persoonlijk de wijste van alle anti-tank wapens) en de gewone bazooka's,
op Armoured Fury zit je dan weer wat veiliger in je Thunderbold tegen tanks enz (machtige boordgun heeft dat vliegtuig!!!) maar andere jets schieten je dan zo weer kapot...
op BF2 gewoonb kun je in je helo neergehaald worde door tanks, apc's anti air vehicles (linebacker ..), bazooka's, vliegtuigen
het was zo veel gevaarlijker om om in BF2 te gaan vliegen als in 2142, bovendien moest je echt wel skills hebben om het langer dan 5 minuten te overleven in de lucht (en wat geluk natuurlijk...)
terwijl op BF2142 met die rakketten die automatisch naar andere vliegtuigen vliegen, vind ik eigelijk maar onnozel, hoef je eigeleijk niet meer te mikken om te raken.. _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
|