Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Jeroen Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 01 Dec 2006 Berichten: 1028 Woonplaats: 's-Hertogenbosch
|
Geplaatst: Wo Sep 05, 2007 9:17 am Onderwerp: |
|
|
Lupes? schreef: | lol die KAIN heeft echt wel lekkere rondjes hoor, 200+ meestal
maar je hebt gelijk, met FF on zijn ze niets waard
btw, vandaag nog es die server gejoind, komt er een gastje met z'n knife op me afgelopen maar ik had geen goesting om te knifen dus ik schoot m'n hele lader door z'n koppie, bleek het toch wel KAIN te zijn  |
Naja als KAIN er niet is sta ik meestal eerste
Maar erug slim van je om hem dood te schieten ipv te knifen  _________________
"Not getting shot in the face repeatedly by a swearing, ultra-skilled 15 year old boy who plays the game every day for 8 hours." |
|
Terug naar boven |
|
 |
Lupes? Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Wo Sep 05, 2007 11:16 am Onderwerp: |
|
|
goh zwijg mij ervan toen ik zag dat het hem was die ik neergeschoten had terwijl ik 50/50 kans had om het te knifen, tja, kwas well ff teleurgesteld _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Rohem Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 02 Apr 2007 Berichten: 658 Woonplaats: Arnhem / Oldenzaal
|
Geplaatst: Wo Sep 05, 2007 11:37 am Onderwerp: |
|
|
Lupes? schreef: | lol die KAIN heeft echt wel lekkere rondjes hoor, 200+ meestal
maar je hebt gelijk, met FF on zijn ze niets waard
btw, vandaag nog es die server gejoind, komt er een gastje met z'n knife op me afgelopen maar ik had geen goesting om te knifen dus ik schoot m'n hele lader door z'n koppie, bleek het toch wel KAIN te zijn  |
Klopt, als FF uit staat doettie niks anders dan met zijn rdxjes klooien...tenminste die keren dan dat ik hem trof op een server.. _________________
IGN --> Rohem |
|
Terug naar boven |
|
 |
Abcd007 Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Wo Sep 05, 2007 12:21 pm Onderwerp: |
|
|
Als ik op die server van NAM zit, dan is KAIN altijd commander en in de titan guns.
Waardoor ik hem niet meer tegenkom op de titan of bij een silo _________________ 1+1=2142
[img]http://img340.imageshack.us/my.php?image=3610458ng7.gif[/img] |
|
Terug naar boven |
|
 |
Rohem Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 02 Apr 2007 Berichten: 658 Woonplaats: Arnhem / Oldenzaal
|
Geplaatst: Wo Sep 05, 2007 2:03 pm Onderwerp: |
|
|
A007 schreef: | Als ik op die server van NAM zit, dan is KAIN altijd commander en in de titan guns.
Waardoor ik hem niet meer tegenkom op de titan of bij een silo |
Das makkelijk punten halen voor hem...beetje trieste manier van spelen, als je zo goed bent laat het dan zien ofzo? _________________
IGN --> Rohem |
|
Terug naar boven |
|
 |
major payne Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Wo Sep 05, 2007 2:09 pm Onderwerp: |
|
|
Zo speelt de gehele top 50, vandaar dat ze ook in de top50 zitten _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Jeroen Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 01 Dec 2006 Berichten: 1028 Woonplaats: 's-Hertogenbosch
|
Geplaatst: Wo Sep 05, 2007 2:16 pm Onderwerp: |
|
|
Rohem schreef: | A007 schreef: | Als ik op die server van NAM zit, dan is KAIN altijd commander en in de titan guns.
Waardoor ik hem niet meer tegenkom op de titan of bij een silo |
Das makkelijk punten halen voor hem...beetje trieste manier van spelen, als je zo goed bent laat het dan zien ofzo? |
Dat is de enigste manier waarin ze 'goed' zijn als ze als een gewone speler gaan spelen lees geen RDX, commander, titan guns dan verliezen ze hard. _________________
"Not getting shot in the face repeatedly by a swearing, ultra-skilled 15 year old boy who plays the game every day for 8 hours." |
|
Terug naar boven |
|
 |
Lupes? Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Zo Okt 14, 2007 11:43 pm Onderwerp: |
|
|
ik knifede onlangs iemand genaam pkrocky ofzoiets, en dacht die naam te herkennen van hier erges op phet forum.... helaas weet ik niet wie het is  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
|