Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Jeroen Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 01 Dec 2006 Berichten: 1028 Woonplaats: 's-Hertogenbosch
|
Geplaatst: Za Nov 10, 2007 8:59 pm Onderwerp: |
|
|
fazz schreef: | vraag: bljift je rank staan of verdwijnt hij na elke ronde ? |
Die behoud je .... tot dat je je game reset dan ben je alles kwijt spreek uit ervaring
@Max ik geloof 48 ventjes in een server en ik zeg je dat is pure chaos  _________________
"Not getting shot in the face repeatedly by a swearing, ultra-skilled 15 year old boy who plays the game every day for 8 hours." |
|
Terug naar boven |
|
 |
Snoei Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 12 Nov 2006 Berichten: 1584 Woonplaats: 's-Graveland
|
Geplaatst: Za Nov 10, 2007 10:07 pm Onderwerp: |
|
|
maar je speelt nog wel die cracked versie zie ik  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
SID Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 16 Aug 2007 Berichten: 760 Woonplaats: Australie !!! DownTown Sydney
|
Geplaatst: Za Nov 10, 2007 10:08 pm Onderwerp: |
|
|
`vind ik nog steeds dom man, rank weg na reset !! _________________
"aku membel dirimu masih"
The Great Khali says: he call u ! |
|
Terug naar boven |
|
 |
major payne Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Za Nov 10, 2007 11:55 pm Onderwerp: |
|
|
das het doel van een reset , mocht dit zich maandelijks herhalen dan is het inderdaad lame. Als dit alleen in het begin is zou ik zeggen dat dat normaal is omdat ze nog aan het experimenteren zijn om te zien af alles goed draait. _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Abcd007 Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Zo Nov 11, 2007 12:38 am Onderwerp: |
|
|
Oja ik moet Cod4 ook ff downloaden.  _________________ 1+1=2142
[img]http://img340.imageshack.us/my.php?image=3610458ng7.gif[/img] |
|
Terug naar boven |
|
 |
Jeroen Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 01 Dec 2006 Berichten: 1028 Woonplaats: 's-Hertogenbosch
|
Geplaatst: Zo Nov 11, 2007 1:54 am Onderwerp: |
|
|
major payne schreef: | das het doel van een reset , mocht dit zich maandelijks herhalen dan is het inderdaad lame. Als dit alleen in het begin is zou ik zeggen dat dat normaal is omdat ze nog aan het experimenteren zijn om te zien af alles goed draait. |
Naja het zit zo, het spel liep een keer vast bij mij en dan druk ik ff ctrl alt del en elimineer zie zooi.
Als je hem dan weer start vraagt hij of je je settings wilt resetting ik drukte ja want hij deed beetje vaag gevolg het spel liep weer normaal maar me stats was plijten.
Handig .... stats lokaal opslaan ipv op een server van die lui ofzo maar goed. _________________
"Not getting shot in the face repeatedly by a swearing, ultra-skilled 15 year old boy who plays the game every day for 8 hours." |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Zo Nov 11, 2007 9:40 am Onderwerp: |
|
|
lol lokaal opslaan is erg onveilig, als je ze namelijk zelf kan resetten kan je ze dus ook zelf aanpassen.
Dus het moet mogelijk zijn om jezelf al even een hogere rang te geven en skills enzo. _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |
NLminionNL Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Zo Nov 11, 2007 11:21 am Onderwerp: |
|
|
Hmm aardig kutsysteem dus weer een reden geen cod4 te nemen  |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Zo Nov 11, 2007 11:25 am Onderwerp: |
|
|
major payne schreef: | lol lokaal opslaan is erg onveilig, als je ze namelijk zelf kan resetten kan je ze dus ook zelf aanpassen.
Dus het moet mogelijk zijn om jezelf al even een hogere rang te geven en skills enzo. |
Heb je helemaal gelijk in Major.
Maar volgens mij kan het bij BF 2142 ook (tenminste als je van plan bent om altijd offline te spelen.) _________________ 1+1=2142
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Zo Nov 11, 2007 12:31 pm Onderwerp: |
|
|
nope, in offline houd ie geen reet bij _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Myrdin Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Zo Nov 11, 2007 5:31 pm Onderwerp: |
|
|
Het is echt CHAOS online
Vooral als je een mooie 5 kill streak maakt en dan een airstrike inroept  _________________ XDwhatthefuckPwngeWhatever? |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Zo Nov 11, 2007 6:48 pm Onderwerp: |
|
|
major payne schreef: | nope, in offline houd ie geen reet bij |
Weet ik maar je kan het wel zelf wijzigen ergens in een bestand _________________ 1+1=2142
|
Terug naar boven |
|
 |
IntraG Private

|
Geplaatst: Zo Dec 16, 2007 8:26 pm Onderwerp: |
|
|
spaceflippie schreef: | ok ik mag hier blijkbaar geen review plaatsen over Call of Duty 4 ?
Dus ik zal het kort houden.
Het spel is echt zoo lekker. Je herkent nog steeds de cod stijl maar toch is er grote vernieuwing. De graphics zijn echt top! Zo is het als je inzoomd dat alles rond je wazig wordt en nog veel andere dingen. Je hebt verschillende klassen. Elke ronde krijg je punten die worden bijgehouden en zo kan je promoveren en verdien je wapens.
De multiplayer die ik gespeeld heb was met max 12 man, wat zeker genoeg is in de kleine maps. Ik heb deathmatch , free-for-all (iedereen tegen iedereen) en team objective of iets gelijkaardig. Op sommige plaatsen is de game dacht ik , wow zo'n mooie graphics heb ik nog nooit gezien. Als je silence gebruikt bij wapens kan de vijand niet zien van waar je schoot, alhoewel de damage van je wapens dan wel afneemt. Er zijn verschillende wapens te unlocken. Zo kun je je eigen classes maken die je vervolgens kan kiezen is een multiplayer rondje. Als je gedood bent zie je hoe dat de vijand je gedood heeft, hier leer je veel uit!
Zo als je nog vragen hebt, vraag ze maar.
Deze game is voor mij momenteel het beste xbox 360 spel!
En nu terug gaan game op cod4 !!! |
Beste PS3 spel ook  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Arie Hoogste Commandant

|
|
Terug naar boven |
|
 |