Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
WuxWu Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 1174 Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)
|
Geplaatst: Zo Jun 24, 2007 9:56 pm Onderwerp: |
|
|
hmm k dat is nog wel te doen, maar ik kijk naartuurlijk ook vooruit. Zou ik met deze kaart (x1950 pro) bijvoorbeel brothers in arms hell's highway kunnen spelen?
En wat die PCI-e stroom stekker. Ik heb nu de 6200 die ook pci-e is dus ik neem aan dat me voeding dan een pci-e stekker heeft  _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Jeroen Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 01 Dec 2006 Berichten: 1028 Woonplaats: 's-Hertogenbosch
|
Geplaatst: Zo Jun 24, 2007 10:08 pm Onderwerp: |
|
|
Tjabbo schreef: | hmm k dat is nog wel te doen, maar ik kijk naartuurlijk ook vooruit. Zou ik met deze kaart (x1950 pro) bijvoorbeel brothers in arms hell's highway kunnen spelen?
En wat die PCI-e stroom stekker. Ik heb nu de 6200 die ook pci-e is dus ik neem aan dat me voeding dan een pci-e stekker heeft  |
Kwe niet vast wel
Nee je oude 6200 heeft niet zon stekker nodig het is een extra stroom aansluiting voor je videokaart.
Even je kast open maken en kijken of je voeding er een heeft zo niet, zul je die ook moeten upgraden
Het is trouwens een blokje met 6 pinnentjes zo iets ongeveer
|
 |
Lupes? Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Zo Jun 24, 2007 10:13 pm Onderwerp: |
|
|
natural born artist? _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
spaceflippie Generaal-Majoor

|
Geplaatst: Ma Jun 25, 2007 9:48 am Onderwerp: |
|
|
misschien kan je beter voor de 8600GTS gaan... _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Ludwig83 Generaal-Majoor

|
Geplaatst: Ma Jun 25, 2007 10:18 am Onderwerp: |
|
|
spaceflippie schreef: | misschien kan je beter voor de 8600GTS gaan... |
of 8800 gts 640mb
ff sparen en je hebt hem
ik heb hem ook werkt super |
|
Terug naar boven |
|
 |
spaceflippie Generaal-Majoor

|
Geplaatst: Ma Jun 25, 2007 11:15 am Onderwerp: |
|
|
ja maar hij wilt een kaartje van rond de 100-150  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Ma Jun 25, 2007 12:05 pm Onderwerp: |
|
|
spaceflippie schreef: | misschien kan je beter voor de 8600GTS gaan... |
Dat ding kost €200 vriend, z'n budget was +- €100  _________________
"Not getting shot in the face repeatedly by a swearing, ultra-skilled 15 year old boy who plays the game every day for 8 hours." |
|
Terug naar boven |
|
 |

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 1174 Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)
|
Geplaatst: Ma Jun 25, 2007 5:49 pm Onderwerp: |
|
|
nou ligt dat rond de 150 want ik krijg nog steeds geld binnen voor mijn slagen Ik denk dat het verstandig is om nog efkes te wachten tot BRothers in arms hell's highway uit is. Dan weet ik wat de systeem eisen zijn en dat soort dingen. En als het hopeloos lijkt dan koop ik wel een nieuwe pc en dan is me budget maximaal 1300 euries en daar kan ik een mooi apparaatje voor halen. _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |
iPulsar Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Ma Jun 25, 2007 6:18 pm Onderwerp: |
|
|
1300 met of zonder monitor? zonder monitor kan je dan 2 gig ram + erg goede cpu + geforce 8800 kopen Als het daar niet op werkt dan weet ik het ook niet meer (en dan gaat niemand die BIA kopen ) _________________ "Our initial assessment is that they will all die." - MohammediSaeed al-Sahaf
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
MitsieMaster Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Ma Jun 25, 2007 6:25 pm Onderwerp: |
|
|
kijk daar heb ik wat aan
thx
ff na de toetsweek me kast openmaken en kijke of ik PCI in me moederbood heb _________________ Xfire: b4deend
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
iPulsar Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Ma Jun 25, 2007 6:29 pm Onderwerp: |
|
|
PCI heb je, je hebt PCI/e nodig... zit er vrij standaard op...
Jeroen bedoelt dat je ook een goede voeding nodig hebt met een 6-potig stekkertje:
Zie hier links
 _________________ "Our initial assessment is that they will all die." - MohammediSaeed al-Sahaf
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Ma Jun 25, 2007 6:38 pm Onderwerp: |
|
|
iPulsar schreef: | 1300 met of zonder monitor? zonder monitor kan je dan 2 gig ram + erg goede cpu + geforce 8800 kopen Als het daar niet op werkt dan weet ik het ook niet meer (en dan gaat niemand die BIA kopen ) |
Zonder monitor, zonder kast, zonder muis en toetsenbord, zonder geluids instalatie. Dat gaat wat moois worden ^^
En ik zal vanavond is kijken in mijn kast of er zoon stemmer in zit  _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Ma Jun 25, 2007 6:52 pm Onderwerp: |
|
|
Tjabbo schreef: | iPulsar schreef: | 1300 met of zonder monitor? zonder monitor kan je dan 2 gig ram + erg goede cpu + geforce 8800 kopen Als het daar niet op werkt dan weet ik het ook niet meer (en dan gaat niemand die BIA kopen ) |
Zonder monitor, zonder kast, zonder muis en toetsenbord, zonder geluids instalatie. Dat gaat wat moois worden ^^
En ik zal vanavond is kijken in mijn kast of er zoon stemmer in zit  |
Daar kun je iets zeer mooi's voor kopen ^^
Woei heb ff snel wat inelkaar gezet.
|
 |
|