Geregistreerd op: 12 Nov 2006 Berichten: 1584 Woonplaats: 's-Graveland
Geplaatst: Za Mrt 03, 2007 8:45 pm Onderwerp:
Die site heeft alleen de spelers die in de eerste paar weken, toen de stats nog automatisch geupdate werden, en die zichzelf hebben aangemeld. Dus waarschijnlijk zijn er nog veel meer belgen die misschien ook wel boven jou staan.
Ik denk dat ik dan alsnog vrij hoog sta in de Nederlandse lijst, effe zoeken op de officiele site
Sta momenteel nummer 73 van de 11693 toch netjes vind ik zelf met de shoku en de banchini sta ik zelfs in de top 5 _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP!
Geplaatst: Zo Mrt 04, 2007 10:50 am Onderwerp:
Arie schreef:
ja avatar veranderen in je profiel op de site werkt niet helemaal goed ben ik nu achter gekomen, je moet voor de sig sowieso bij 't forum zijn, maar voor de avatar nu dus ook. Ga naar Profiel hier op het forum, en vul daar bij Onderschrift: de bbcode in, en onderaan nog een keer je avatar.
ok bedankt arie ,
nog een vraagje , ik sta op nr 11 van antwerpen , maar is dat nr 11 van alle antwerpse mensen die zich geregistreerd hebben op de site of is dit echt op nr 11 van antwerpen in het algemeen
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum