Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Xanem Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Di Mrt 04, 2008 11:09 pm Onderwerp: |
|
|
fazz schreef: | waarom wil je dat, neemt alleen ruimte die je best kan gebruiken in beslag.
En dan ook nog niet eens over ram geheugen gesproken FTW |
Zou handig zijn eerst te lezen voordat je gaat schreeuwen hij meld duidelijk dat er een barst in z'n cd zit _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
SID Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 16 Aug 2007 Berichten: 760 Woonplaats: Australie !!! DownTown Sydney
|
Geplaatst: Di Mrt 04, 2008 11:16 pm Onderwerp: |
|
|
Komt er nog een aan, van mij mag hij opslot voordat er nog meer mensen hier over door beginne te dwalen wat al lang is besproken  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Lupes? Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Di Mrt 04, 2008 11:30 pm Onderwerp: |
|
|
niet elk topic hoeft op slot omdat het onderwerp afgerond is.... _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Snoei Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 12 Nov 2006 Berichten: 1584 Woonplaats: 's-Graveland
|
Geplaatst: Di Mrt 04, 2008 11:31 pm Onderwerp: |
|
|
fazz schreef: | Komt er nog een aan, van mij mag hij opslot voordat er nog meer mensen hier over door beginne te dwalen wat al lang is besproken  |
bij de dwaling komen er juist interessante dingen boven _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
major payne Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Wo Mrt 05, 2008 8:26 am Onderwerp: |
|
|
Snoei heeft wel een punt hier
fazz schreef: | major payne schreef: | Tja, maar als ik nu films van internet haal heb ik zelden dvd kwaliteit. Laat ze dat eerst maar een fixen. |
Off topic,
Light aan wat je download, hoe, waarmee, waar je naar kijkt als je info wilt over de download zelf.
Als je hier vragen over hebt pm me !@ | Licht er ook een beetje aan dat ik films download die nog moeten uitkomen...... De hele saw serie had ik wel mooie kwaliteit (en een maand/half jaar voor de premiere) _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Rub3n Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Wo Mrt 05, 2008 2:22 pm Onderwerp: |
|
|
fazz schreef: | ik weet dat het mogelijk is maar jah, ze moeten toch ergens hun brood verdienen die DVD's maken
En ik heb toch graag mijn Windows op een DVDtje staan als ik wil recoveren, niet op een extra schijf waar je dan niks meer aan hebt...
EDIT@ En je kan ook installeren met een DVD of 2 maakt nite uit, en spelen zonder DVD, kijk maar naar WoW, CoD/ ou [multiplayer] |
DVD's betekenen voor een bedrijf alleen maar verlies... Als zij software voor de zelfde prijs aanbieden op het internet, (zonder DVD) scheelt ze dat: Productie (DVD's), Shipping (Naar winkels vervoeren)
Doe mij maar software downloads! |
|
Terug naar boven |
|
 |
raider Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Wo Mrt 05, 2008 3:40 pm Onderwerp: |
|
|
fazz schreef: | Het kan soms best handig zijn om te weten of het niet onnodig ruimte in beslag neemt, dadelijk heb je maar weinig plek en of ram geheugen, en slaat je pc opeens vast, dat wil jij toch niet dat het je overkomt of je clan mate's is het wel...
daarom vond ik het wel gunstige informatie. |
Gebruikt geen extra ram omfg....
Het is waar dat het extra schijf gebruikt 6 gb of zo van de 250 maakt niks uit...
En die ram scheelt niks. Want als je een spel runt doe je dat zowiezo zonder cd, de cd is alleen om het optestarten haal de cd er maar eens uit tijdens het spelen
Maar bedankt voor de rest van de info veel handiger dan dat gekloot met cracks
(nu alleen nog even me cod4 cd terug brengen want "hij deed het niet op me laptop" En ffow halen )
(jah ik weet het is fout maar het leven is duur en ik download het toch niet en ik verdien maar 3.10 p/u ((als ik ga werken)) dus ben ik langer bezich het spel bij elkaar te verdienen dan het te spelen omfg)
En ruben liever dvd's Want er zijn mensen die gierige ouders hebben met een internet verbinding van 190kb/s *kuch* ik *kuch* Hoe lang denk je dat het duurt voordat je een spel van 8gb heb?? En de games worden alleen maar groter.... Heb ik die 5 extra euro wel voor over want als je met elke game die je dan via internet koopt je pc 20uur moet laten aanstaan.... (is je pc ook snel naar de knoppen en dat is duurder dan 5euries voor een dvd ) |
|
Terug naar boven |
|
 |
Jeroen Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 01 Dec 2006 Berichten: 1028 Woonplaats: 's-Hertogenbosch
|
Geplaatst: Wo Mrt 05, 2008 4:56 pm Onderwerp: |
|
|
raider schreef: | Nu alleen nog even me cod4 cd terug brengen want "hij deed het niet op me laptop" En ffow halen |
En de CD key opgeschreven hoop ik ?
Leuk voor de persoon die die versie weer koopt met jou key  _________________
"Not getting shot in the face repeatedly by a swearing, ultra-skilled 15 year old boy who plays the game every day for 8 hours." |
|
Terug naar boven |
|
 |
jezzol Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Wo Mrt 05, 2008 4:58 pm Onderwerp: |
|
|
Maar, je kan het toch meerdere keren installeren op dezelfde key, alleen niet tegelijk spelen. :S
Want, als dat zo ik kan Raider zometeen niet spelen, omdat die ander al bezig is.  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
SID Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 16 Aug 2007 Berichten: 760 Woonplaats: Australie !!! DownTown Sydney
|
Geplaatst: Wo Mrt 05, 2008 6:36 pm Onderwerp: |
|
|
Rub3n schreef: | fazz schreef: | ik weet dat het mogelijk is maar jah, ze moeten toch ergens hun brood verdienen die DVD's maken
En ik heb toch graag mijn Windows op een DVDtje staan als ik wil recoveren, niet op een extra schijf waar je dan niks meer aan hebt...
EDIT@ En je kan ook installeren met een DVD of 2 maakt nite uit, en spelen zonder DVD, kijk maar naar WoW, CoD/ ou [multiplayer] |
DVD's betekenen voor een bedrijf alleen maar verlies... Als zij software voor de zelfde prijs aanbieden op het internet, (zonder DVD) scheelt ze dat: Productie (DVD's), Shipping (Naar winkels vervoeren)
Doe mij maar software downloads! |
Over welk bedrijf heb je het dan, want ik niet over de spel maker maar de maker van DVD's/CD's  |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Wo Mrt 05, 2008 8:07 pm Onderwerp: |
|
|
jezzol schreef: | Maar, je kan het toch meerdere keren installeren op dezelfde key, alleen niet tegelijk spelen. :S
Want, als dat zo ik kan Raider zometeen niet spelen, omdat die ander al bezig is.  |
Of andersom  _________________
"Not getting shot in the face repeatedly by a swearing, ultra-skilled 15 year old boy who plays the game every day for 8 hours." |
|
Terug naar boven |
|
 |
SID Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Wo Mrt 05, 2008 8:09 pm Onderwerp: |
|
|
Jeroen schreef: | jezzol schreef: | Maar, je kan het toch meerdere keren installeren op dezelfde key, alleen niet tegelijk spelen. :S
Want, als dat zo ik kan Raider zometeen niet spelen, omdat die ander al bezig is.  |
Of andersom  |
ik zou als ik raider was snel wachtwoord en e-mail veranderen  |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Wo Mrt 05, 2008 8:11 pm Onderwerp: |
|
|
fazz schreef: | Jeroen schreef: | jezzol schreef: | Maar, je kan het toch meerdere keren installeren op dezelfde key, alleen niet tegelijk spelen. :S
Of andersom  |
ik zou als ik raider was snel wachtwoord en e-mail veranderen  |
Waarom dat, COD4 staat niet geregistreerd op je nick/email of wat dan ook. _________________
|
Terug naar boven |
|
 |
|