battlefield-2142.nl Forumindex Index
battlefield-2142.nl
Forums

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Deaom tools
Ga naar pagina Vorige  1, 2

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Helpdesk
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Xanem
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal

BerichtGeplaatst: Di Mrt 04, 2008 11:09 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

fazz schreef:
waarom wil je dat, neemt alleen ruimte die je best kan gebruiken in beslag. Confused
En dan ook nog niet eens over ram geheugen gesproken Confused FTW

Zou handig zijn eerst te lezen voordat je gaat schreeuwen hij meld duidelijk dat er een barst in z'n cd zit

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
SID
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal

BerichtGeplaatst: Di Mrt 04, 2008 11:16 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Komt er nog een aan, van mij mag hij opslot voordat er nog meer mensen hier over door beginne te dwalen wat al lang is besproken Confused
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken AIM-naam MSN Messenger
Lupes?
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal

BerichtGeplaatst: Di Mrt 04, 2008 11:30 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

niet elk topic hoeft op slot omdat het onderwerp afgerond is....

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Snoei
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal

BerichtGeplaatst: Di Mrt 04, 2008 11:31 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

fazz schreef:
Komt er nog een aan, van mij mag hij opslot voordat er nog meer mensen hier over door beginne te dwalen wat al lang is besproken Confused

bij de dwaling komen er juist interessante dingen boven

Terug naar boven
major payne
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 05, 2008 8:26 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Snoei heeft wel een punt hier

fazz schreef:
major payne schreef:
Tja, maar als ik nu films van internet haal heb ik zelden dvd kwaliteit. Laat ze dat eerst maar een fixen.

Off topic,

Light aan wat je download, hoe, waarmee, waar je naar kijkt als je info wilt over de download zelf.

Als je hier vragen over hebt pm me !@
Licht er ook een beetje aan dat ik films download die nog moeten uitkomen...... De hele saw serie had ik wel mooie kwaliteit (en een maand/half jaar voor de premiere)
Rub3n
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 05, 2008 2:22 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

fazz schreef:
ik weet dat het mogelijk is maar jah, ze moeten toch ergens hun brood verdienen die DVD's maken Razz
En ik heb toch graag mijn Windows op een DVDtje staan als ik wil recoveren, niet op een extra schijf waar je dan niks meer aan hebt...

EDIT@ En je kan ook installeren met een DVD of 2 maakt nite uit, en spelen zonder DVD, kijk maar naar WoW, CoD/ ou [multiplayer]

DVD's betekenen voor een bedrijf alleen maar verlies... Als zij software voor de zelfde prijs aanbieden op het internet, (zonder DVD) scheelt ze dat: Productie (DVD's), Shipping (Naar winkels vervoeren)

Doe mij maar software downloads!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
raider
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 05, 2008 3:40 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

fazz schreef:
Het kan soms best handig zijn om te weten of het niet onnodig ruimte in beslag neemt, dadelijk heb je maar weinig plek en of ram geheugen, en slaat je pc opeens vast, dat wil jij toch niet dat het je overkomt of je clan mate's is het wel...
daarom vond ik het wel gunstige informatie.

Gebruikt geen extra ram omfg....

Het is waar dat het extra schijf gebruikt 6 gb of zo van de 250 maakt niks uit...

En die ram scheelt niks. Want als je een spel runt doe je dat zowiezo zonder cd, de cd is alleen om het optestarten haal de cd er maar eens uit tijdens het spelen Razz

Maar bedankt voor de rest van de info veel handiger dan dat gekloot met cracks Very Happy

(nu alleen nog even me cod4 cd terug brengen want "hij deed het niet op me laptop" En ffow halen Very Happy )

(jah ik weet het is fout maar het leven is duur en ik download het toch niet Razz en ik verdien maar 3.10 p/u ((als ik ga werken)) dus ben ik langer bezich het spel bij elkaar te verdienen dan het te spelen omfg)

En ruben liever dvd's Want er zijn mensen die gierige ouders hebben met een internet verbinding van 190kb/s *kuch* ik *kuch* Hoe lang denk je dat het duurt voordat je een spel van 8gb heb?? En de games worden alleen maar groter.... Heb ik die 5 extra euro wel voor over want als je met elke game die je dan via internet koopt je pc 20uur moet laten aanstaan.... (is je pc ook snel naar de knoppen en dat is duurder dan 5euries voor een dvd Laughing )
Terug naar boven
Jeroen
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 05, 2008 4:56 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

raider schreef:
Nu alleen nog even me cod4 cd terug brengen want "hij deed het niet op me laptop" En ffow halen

En de CD key opgeschreven hoop ik Mr. Green Mr. Green ?
Leuk voor de persoon die die versie weer koopt met jou key Mr. Green Mr. Green Mr. Green

"Not getting shot in the face repeatedly by a swearing, ultra-skilled 15 year old boy who plays the game every day for 8 hours."
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
jezzol
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 05, 2008 4:58 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Maar, je kan het toch meerdere keren installeren op dezelfde key, alleen niet tegelijk spelen. :S
Want, als dat zo ik kan Raider zometeen niet spelen, omdat die ander al bezig is. Mr. Green

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken AIM-naam Yahoo Messenger MSN Messenger
SID
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 05, 2008 6:36 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Rub3n schreef:
fazz schreef:
ik weet dat het mogelijk is maar jah, ze moeten toch ergens hun brood verdienen die DVD's maken Razz
En ik heb toch graag mijn Windows op een DVDtje staan als ik wil recoveren, niet op een extra schijf waar je dan niks meer aan hebt...

EDIT@ En je kan ook installeren met een DVD of 2 maakt nite uit, en spelen zonder DVD, kijk maar naar WoW, CoD/ ou [multiplayer]

DVD's betekenen voor een bedrijf alleen maar verlies... Als zij software voor de zelfde prijs aanbieden op het internet, (zonder DVD) scheelt ze dat: Productie (DVD's), Shipping (Naar winkels vervoeren)

Doe mij maar software downloads!

Over welk bedrijf heb je het dan, want ik niet over de spel maker maar de maker van DVD's/CD's Razz
Terug naar boven
Jeroen
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 05, 2008 8:07 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

jezzol schreef:
Maar, je kan het toch meerdere keren installeren op dezelfde key, alleen niet tegelijk spelen. :S
Want, als dat zo ik kan Raider zometeen niet spelen, omdat die ander al bezig is. Mr. Green

Of andersom Razz

"Not getting shot in the face repeatedly by a swearing, ultra-skilled 15 year old boy who plays the game every day for 8 hours."
Terug naar boven
SID
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 05, 2008 8:09 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Jeroen schreef:
jezzol schreef:

Of andersom Razz

ik zou als ik raider was snel wachtwoord en e-mail veranderen Razz
Terug naar boven
Jeroen
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 05, 2008 8:11 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

fazz schreef:
Jeroen schreef:
jezzol schreef:

Of andersom Razz

ik zou als ik raider was snel wachtwoord en e-mail veranderen Razz

Waarom dat, COD4 staat niet geregistreerd op je nick/email of wat dan ook.

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Helpdesk Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: