Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Dutch_Pilot Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Vr Mei 18, 2007 2:55 pm Onderwerp: Altijd geKK met battlefield |
|
|
dit is het probleem, ik vanmorgen was erg vrolijk toen ik weer aan battlefield begon
checkte wat van die nieuwe unlocks en dacht, hmmm die NS meot ik hebben. Ik naar de winkel gekocht, geinstalleerd en alles ging goed. Laad een map en word er vervolgens na 3 seconden uitgegooid met het bericht dat ik een niet officiele versie van het spel had geinstalleerd en dat ik em terug moest zetten. Ik wat minder vrolijk alles opnieuw geinstalleerd en nu nog steeds hetzelfde probleem( PS ik kan alle normale bf 2142 maps wel spelen zonder probleem, maar zodra ik een NS probeer krijg ik deze fout.) Iemand enig idee wat dit nu weer voor een probleem is??????? b.v.d. _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
superbig Generaal-Majoor

|
Geplaatst: Vr Mei 18, 2007 3:24 pm Onderwerp: |
|
|
Heb je de cd gekocht in de winkel?
Lijkt me sterk want je krijgt normaal een code.. dus als je een cd hebt gekregen dan is deze waarschijnlijk illigaal _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Vr Mei 18, 2007 3:30 pm Onderwerp: |
|
|
gwoon de code, met ea link. En dan geeft hij aan dat ik een gemodificeerde versie heb, en zelfs na 2x opnieuw te hebben geinstalleerd geeft hij hetzelfde aan _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Arie Hoogste Commandant

|
Geplaatst: Vr Mei 18, 2007 3:37 pm Onderwerp: |
|
|
je moet geloof ik eerst BF instaleren, dan NS en dán de patch. Ik denk dat NS enkele bestanden op je BF toevoegd/wijzigd en de patch zet daar later dan weer wat overeen, als je eerst BF, dan patch en dan NS doet gaat het fout denk ik. Die volgorde doen, als je dat al deed zou ik het niet weten. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Snaerfy Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Vr Mei 18, 2007 4:49 pm Onderwerp: |
|
|
Arie schreef: | je moet geloof ik eerst BF instaleren, dan NS en dán de patch. Ik denk dat NS enkele bestanden op je BF toevoegd/wijzigd en de patch zet daar later dan weer wat overeen, als je eerst BF, dan patch en dan NS doet gaat het fout denk ik. Die volgorde doen, als je dat al deed zou ik het niet weten. |
je hoefd bf niet opnieuw te installeren, run gewoon nog eens de nieuwe patch, hij selecteerd zelf welke bestanden hij nog moet update, werkte bij mij in ieder geval _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Zlysher Onderluitenant Zilver

|
Geplaatst: Vr Mei 18, 2007 6:43 pm Onderwerp: |
|
|
Ik had gister het zelfde probleem.
Je hoeft alleen maar bf deinstalleren en dan weer installeren en patchen met patch 1.20
Dan moet je NS installeren en daarna patch 1.25
Als het goed is werkt alles dan prima. _________________ My name is Zlysher. Add me add BF 2142. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Happy-Camper Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Vr Mei 18, 2007 7:08 pm Onderwerp: |
|
|
Zlysher schreef: | Ik had gister het zelfde probleem.
Je hoeft alleen maar bf deinstalleren en dan weer installeren en patchen met patch 1.20
Dan moet je NS installeren en daarna patch 1.25
Als het goed is werkt alles dan prima. |
Dat werkt inderdaad ook. Eenvoudiger is om Battefield 2142 te installeren. Te patchen naar 1.25. NS te installeren en weer te patchen naar 1.25.
Of in geval van Pilot, gewoon nog eens patchen naar 1.25. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Vr Mei 18, 2007 8:28 pm Onderwerp: |
|
|
jow bedankt jongens, alles werkt
see you on the battlefield _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
CoB Brigadegeneraal

Geregistreerd op: 16 Apr 2007 Berichten: 115 Woonplaats: Leiderdorp (Ligt bij Leiden, ligt dichtbij zoetermeer :P)
|
Geplaatst: Vr Mei 18, 2007 11:33 pm Onderwerp: |
|
|
Ik citeer: WAAOM HEBBEN ZE #$$^$^6 ER GEEN CD-TJE IN GEDAAN?
Ok dat moest er uit.  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Happy-Camper Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Za Mei 19, 2007 12:08 am Onderwerp: |
|
|
CoB schreef: | Ik citeer: WAAOM HEBBEN ZE #$$^$^6 ER GEEN CD-TJE IN GEDAAN?
Ok dat moest er uit.  |
Alsof dat iets uitmaakt? Je kunt het downloaden en er altijd bij.
Net als Counter Strike en Half Life. Je krijgt daar wel een cdtje bij, maar daar staat slecht de download client op. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Arie Hoogste Commandant

|
Geplaatst: Za Mei 19, 2007 12:28 am Onderwerp: |
|
|
idd, wou laatst 1942 nog eens instaleren maar ben 1 van de cds kwijt. Was wel handig geweest als ik die ook kon downloaden |
|
Terug naar boven |
|
 |
Abcd007 Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Za Mei 19, 2007 2:03 am Onderwerp: |
|
|
Het is toch wat he Battlefield ik heb de laatste tijd zoveel problemen ermee gehad dat ik het spel bijna uit het raam wou gooien.
Maar gelukkig is het toch allemaal goed gekomen.  _________________ 1+1=2142
[img]http://img340.imageshack.us/my.php?image=3610458ng7.gif[/img] |
|
Terug naar boven |
|
 |
WuxWu Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 1174 Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)
|
Geplaatst: Za Mei 19, 2007 7:53 am Onderwerp: |
|
|
Arie schreef: | idd, wou laatst 1942 nog eens instaleren maar ben 1 van de cds kwijt. Was wel handig geweest als ik die ook kon downloaden |
Battlefiedl 1942 is droog ik heb het gister nog evn tegen die bots gespeeld xD _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Snoei Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 12 Nov 2006 Berichten: 1584 Woonplaats: 's-Graveland
|
Geplaatst: Za Mei 19, 2007 10:19 am Onderwerp: |
|
|
haha ik ga hem ook weer is installeren ... misschien moeten we een keer met ze allen spelen  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
xpnl Onderluitenant Zilver

|
Geplaatst: Ma Jul 02, 2007 10:45 am Onderwerp: |
|
|
Arie schreef: | idd, wou laatst 1942 nog eens instaleren maar ben 1 van de cds kwijt. Was wel handig geweest als ik die ook kon downloaden |
Voor 5 € heb je nieuwe bf1942

Laatst aangepast door xpnl op Ma Jul 02, 2007 1:34 pm; in totaal 2 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
 |
|