Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Ludwig83 Generaal-Majoor
|
Geplaatst: Ma Aug 27, 2007 7:55 pm Onderwerp: |
|
|
bioshock staat bij mij op het moment op nr 1 _________________ Asus p5n-T Deluxe 780i
Intel e6600 3600 mhz-3800mhz
2xmsi 8800gt oc 740/1800/1000
3 gig G.E.I.L ddr2 800 mhz timing 4-4-4-8
|
|
Terug naar boven |
|
|
Assasijn Lieutenant Generaal
|
Geplaatst: Ma Aug 27, 2007 8:08 pm Onderwerp: |
|
|
Ludwig83 schreef: | bioshock staat bij mij op het moment op nr 1 |
hier bij laaaaƤaaaangeeeee na niet. hoef um niet eens. maar er zijn sommige die hem nu al besteld hebben
maar dat is gewoon een kwestie van smaak. bij mij nu Brothers in Arms: HH |
|
Terug naar boven |
|
|
Ludwig83 Generaal-Majoor
|
Geplaatst: Ma Aug 27, 2007 8:14 pm Onderwerp: |
|
|
northwestern1 schreef: | Ludwig83 schreef: | bioshock staat bij mij op het moment op nr 1 |
hier bij laaaaƤaaaangeeeee na niet. hoef um niet eens. maar er zijn sommige die hem nu al besteld hebben
heb je hem al wel gespeeld dan ? als je de demo hebt gespeeld zegt dat nog niets over de game lange na niet
vrijdag had ik hem al in huis liggen
Brothers in Arms: Hells Highway is nog niet eens uit hoe kan het dan je mooiste game zijn die je hebt gespeeld ??
word vast een mooie game en het speeld zich ook nog eens in nederland af
http://www.gamez.nl/web/show/id=843402/contentid=67759 _________________ Asus p5n-T Deluxe 780i
|
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Ma Aug 27, 2007 8:41 pm Onderwerp: |
|
|
Ludwig83 schreef: | northwestern1 schreef: | Ludwig83 schreef: | bioshock staat bij mij op het moment op nr 1 |
heb je hem al wel gespeeld dan ? als je de demo hebt gespeeld zegt dat nog niets over de game lange na niet
Brothers in Arms: Hells Highway is nog niet eens uit hoe kan het dan je mooiste game zijn die je hebt gespeeld ??
http://www.gamez.nl/web/show/id=843402/contentid=67759 |
is bioshock al uit dan? klopt klopt maar met de demo, filmpjes kan ik wel een conclusie trekken en brothers in arms ik wist niet dat we het over gespeelde games hadden, en zulke spellen liggen mij gewoon meer. |
|
Terug naar boven |
|
|
Ludwig83 Generaal-Majoor
|
Geplaatst: Ma Aug 27, 2007 8:43 pm Onderwerp: |
|
|
northwestern1 schreef: | Ludwig83 schreef: | northwestern1 schreef: | Ludwig83 schreef: | bioshock staat bij mij op het moment op nr 1 |
http://www.gamez.nl/web/show/id=843402/contentid=67759 |
is bioshock al uit dan? klopt klopt maar met de demo, filmpjes kan ik wel een conclusie trekken en brothers in arms ik wist niet dat we het over gespeelde games hadden, en zulke spellen liggen mij gewoon meer. |
mij ook nu ik dat filmpje zag. dit word een vette game !! _________________ Asus p5n-T Deluxe 780i
|
|
Terug naar boven |
|
|
major payne Lieutenant Generaal
|
Geplaatst: Ma Aug 27, 2007 8:45 pm Onderwerp: |
|
|
Je mag niet hopen dat die wapens ook ingame zo klinken want dan die geluiden klinken nu echt bagger. (Beetje mietjesachtig voor een wapen) _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
|
Arie Hoogste Commandant
|
Geplaatst: Ma Aug 27, 2007 8:54 pm Onderwerp: |
|
|
hm, en ik de heletijd maar denkden dat deze geen multiplayer had, heeft ie die wel ook maar is ff in me verlanglijstje zetten dan |
|
Terug naar boven |
|
|
Xanem Lieutenant Generaal
|
Geplaatst: Ma Aug 27, 2007 8:59 pm Onderwerp: |
|
|
major payne schreef: | Je mag niet hopen dat die wapens ook ingame zo klinken want dan die geluiden klinken nu echt bagger. (Beetje mietjesachtig voor een wapen) |
Inderdaad ze klinken een beetje als klappertjes pistolen. _________________
|
|
Terug naar boven |
|
|
JustOwnd Brigadegeneraal
|
Geplaatst: Ma Aug 27, 2007 9:19 pm Onderwerp: |
|
|
Arie schreef: | hm, en ik de heletijd maar denkden dat deze geen multiplayer had, heeft ie die wel ook maar is ff in me verlanglijstje zetten dan |
Ik koop hem voor de singleplayer, er is idd een multiplayer functie maar die zal wel net zo bagger zijn als de voorgangers. _________________
|
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Ma Aug 27, 2007 10:14 pm Onderwerp: |
|
|
Arie schreef: | hm, en ik de heletijd maar denkden dat deze geen multiplayer had, heeft ie die wel ook maar is ff in me verlanglijstje zetten dan |
word steeds langer he... |
|
Terug naar boven |
|
|
WuxWu Lieutenant Generaal
Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 1174 Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)
|
Geplaatst: Ma Aug 27, 2007 10:21 pm Onderwerp: |
|
|
Ik kijk al heeeeeeeeel erg lang uit naar Bia Hell's Highway die game wordt echt gruwelijk _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Ma Aug 27, 2007 10:38 pm Onderwerp: |
|
|
Tjabbo schreef: | Ik kijk al heeeeeeeeel erg lang uit naar Bia Hell's Highway die game wordt echt gruwelijk |
ik checkde hem eigenlijk ook doordat ik een post dacht ik van jouw heb gelezen. En sinsdien (na de filmpjes) ben ik ook fan. |
|
Terug naar boven |
|
|
WuxWu Lieutenant Generaal
Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 1174 Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)
|
Geplaatst: Ma Aug 27, 2007 11:15 pm Onderwerp: |
|
|
Het virus verspreidt zich _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
|
Myrdin Lieutenant Generaal
|
Geplaatst: Wo Aug 29, 2007 7:13 pm Onderwerp: |
|
|
Hebben jullie de trailer van COH: opposing Fronts al gezien?
GEIL!
Ik HOOP echt dat ze die geluiden van BiA aanpassen xD (Miss. moet ik mijn bass gewoon hoger zetten ) _________________ XDwhatthefuckPwngeWhatever? |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Wo Aug 29, 2007 7:31 pm Onderwerp: |
|
|
Myrdin schreef: | Hebben jullie de trailer van COH: opposing Fronts al gezien?
GEIL!
Ik HOOP echt dat ze die geluiden van BiA aanpassen xD (Miss. moet ik mijn bass gewoon hoger zetten ) |
yep yep yep. ben absoluut een CoH fan zie mijn top 3 en wat dacht je van World in Conflict? die is ook errruggg.
Stuur ze van BiA anders gewoon een mailtje gan nooit kwaad toch? |
|
Terug naar boven |
|
|
|