|
battlefield-2142.nl Forums
|
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Wie gaat de beker finale winnen? |
Ajax, ruime uitslag |
|
19% |
[ 4 ] |
AZ, ruime uitslag |
|
0% |
[ 0 ] |
Ajax, maar net |
|
42% |
[ 9 ] |
AZ, maar net |
|
19% |
[ 4 ] |
Ajax, verlenging of penalty's |
|
9% |
[ 2 ] |
AZ, verlenging of penalty's |
|
9% |
[ 2 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 21 |
|
Auteur |
Bericht |
{H-REM}_GeneralEwoud29 Brigadegeneraal
|
Geplaatst: Ma Mei 07, 2007 5:21 pm Onderwerp: |
|
|
haha het topic is lekker verder gegaan toen ik weg was
ok, het verhaal :
ik kom daar aan in A'dam, allemaal bierzupende hooliguns , allemaal in de bussen, 140 stuks zo ongeveer , hebben we gereden via-> A'dam, Utregt, Amersfoort, richting en haag, gorichem, rotterdam, hartstikke om dus, aan het begin van de wedstrijd vet veel vuurwerk , spannende wedstrijd verder, ajax supporters bleven maar zingen, egt mooi, stadion begon te schudden , gewonne, huldiging en half 1 thuis (10:45 in de ochtend weg gegaan )
relaxte dag dus
owjhaa, de spelers bus van ajax was ook te laat |
|
Terug naar boven |
|
|
Snoei Lieutenant Generaal
Geregistreerd op: 12 Nov 2006 Berichten: 1584 Woonplaats: 's-Graveland
|
Geplaatst: Ma Mei 07, 2007 5:43 pm Onderwerp: |
|
|
{H-REM}_GeneralEwoud29 schreef: | haha het topic is lekker verder gegaan toen ik weg was
ok, het verhaal :
ik kom daar aan in A'dam, allemaal bierzupende hooliguns , allemaal in de bussen, 140 stuks zo ongeveer , hebben we gereden via-> A'dam, Utregt, Amersfoort, richting en haag, gorichem, rotterdam, hartstikke om dus, aan het begin van de wedstrijd vet veel vuurwerk , spannende wedstrijd verder, ajax supporters bleven maar zingen, egt mooi, stadion begon te schudden , gewonne, huldiging en half 1 thuis (10:45 in de ochtend weg gegaan )
relaxte dag dus
owjhaa, de spelers bus van ajax was ook te laat |
waarom moest je zo omrijden? om een gevecht met supporters van az tijdens de reis te voorkomen?
heb je afgelopen woensdag ac milan-manchester united gezien? daar schudde het hele beeld doordat de supporters ook stonden te springen _________________
|
|
Terug naar boven |
|
|
{H-REM}_GeneralEwoud29 Brigadegeneraal
|
Geplaatst: Di Mei 08, 2007 4:21 pm Onderwerp: |
|
|
weet ik niet, kan best, maar ik hoorde ook dat er een fout was gemaakt
haha, das mooi he |
|
Terug naar boven |
|
|
CoB Brigadegeneraal
Geregistreerd op: 16 Apr 2007 Berichten: 115 Woonplaats: Leiderdorp (Ligt bij Leiden, ligt dichtbij zoetermeer :P)
|
Geplaatst: Di Mei 08, 2007 11:30 pm Onderwerp: |
|
|
En die huldiging op het R-plein werd weer beindigd met rellen. Gezellig die ajacieden _________________
|
|
Terug naar boven |
|
|
Los-kwantos Onderluitenant Zilver
|
Geplaatst: Vr Mei 11, 2007 10:21 pm Onderwerp: |
|
|
Als Feyenoord gaat rellen tegen ajax of welke andere club dan ook in Nl wint Feyenoord met gemak _________________
|
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|