battlefield-2142.nl Forumindex Index
battlefield-2142.nl
Forums
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Assault Lines Attack Pin
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Northern Strike
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
WuxWu
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 22 Dec 2006
Berichten: 1174
Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)

BerichtGeplaatst: Wo Apr 18, 2007 8:28 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zelf ben op dit moment neit meer acctive maar dat komt door school Mad Ik moest nog heel veel doen voor school want anders mocht ik geen examen doen Sad En nu ben ik daar bijna klaar mee dus het wordt maar weer is tijd dat ik BF uit de kast trek en dat ik weer fanatic aan de slag ga Laughing
_________________
Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
major payne
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 24 Okt 2006
Berichten: 2483
Woonplaats: Zoetermeer

BerichtGeplaatst: Wo Apr 18, 2007 8:33 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Jeroen schreef:
Tjabbo schreef:
Volgesn mij zijne r op dit moment neit echt veel mensen die acctive battelfield spelen @ the moment of wel?

Ik speel meestal smiddags en dan is het dood, en als ik dat savonds in de ts kijk is het nog steeds dood Mr. Green Laughing


Ik ben er vrijwel het hele weekend op geweest, heb er ook de hele maandag op gezeten. Raar genoeg was fear het meest online. Ben alleen vandaag en morgen offline ivm school
_________________
Genoeg DOM gescript, op naar OOP!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
BounceMeister
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal


Geregistreerd op: 01 Jan 2007
Berichten: 148

BerichtGeplaatst: Do Apr 19, 2007 9:14 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Nou het is me eindelijk gelukt hoor, ik heb de assault lines pin! Alleen jammer dat er geen unlock bij komt, ik moet er nog maar 1. Had dus niet goed gekeken... Ik zag nu dat ik dus met een speeder 5 man moet platwalsen..
_________________
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Jeroen
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 01 Dec 2006
Berichten: 1028
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

BerichtGeplaatst: Do Apr 19, 2007 10:13 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

BounceMeister schreef:
Nou het is me eindelijk gelukt hoor, ik heb de assault lines pin! Alleen jammer dat er geen unlock bij komt, ik moet er nog maar 1. Had dus niet goed gekeken... Ik zag nu dat ik dus met een speeder 5 man moet platwalsen..

Eitje gewoon ff hun main base in rijden Mr. Green
_________________

"Not getting shot in the face repeatedly by a swearing, ultra-skilled 15 year old boy who plays the game every day for 8 hours."
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
major payne
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 24 Okt 2006
Berichten: 2483
Woonplaats: Zoetermeer

BerichtGeplaatst: Vr Apr 20, 2007 8:25 am    Onderwerp: Reageren met citaat

major payne schreef:
Jeroen schreef:
Tjabbo schreef:
Volgesn mij zijne r op dit moment neit echt veel mensen die acctive battelfield spelen @ the moment of wel?

Ik speel meestal smiddags en dan is het dood, en als ik dat savonds in de ts kijk is het nog steeds dood Mr. Green Laughing


Ik ben er vrijwel het hele weekend op geweest, heb er ook de hele maandag op gezeten. Raar genoeg was fear het meest online. Ben alleen vandaag en morgen offline ivm school


even offtopic, vanmiddag of vanavond ben ik weer online zijn er dan ook mensen of ga ik weer in mijn eentje spelen? Confused
_________________
Genoeg DOM gescript, op naar OOP!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Lupes?
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 23 Dec 2006
Berichten: 1992
Woonplaats: Gent

BerichtGeplaatst: Vr Apr 20, 2007 1:20 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

major payne schreef:
major payne schreef:
Jeroen schreef:
Tjabbo schreef:
Volgesn mij zijne r op dit moment neit echt veel mensen die acctive battelfield spelen @ the moment of wel?

Ik speel meestal smiddags en dan is het dood, en als ik dat savonds in de ts kijk is het nog steeds dood Mr. Green Laughing


Ik ben er vrijwel het hele weekend op geweest, heb er ook de hele maandag op gezeten. Raar genoeg was fear het meest online. Ben alleen vandaag en morgen offline ivm school


even offtopic, vanmiddag of vanavond ben ik weer online zijn er dan ook mensen of ga ik weer in mijn eentje spelen? Confused

ik zal wss even online zijn
van ongeveer 18u tot ongeveer 20u
_________________

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Northern Strike Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.