|
battlefield-2142.nl Forums
|
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Welke Battlefield 2142 mode vinden Jullie het best? |
Titan Mode |
|
45% |
[ 15 ] |
Conquest Mode |
|
39% |
[ 13 ] |
Aanvalslinies |
|
15% |
[ 5 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 33 |
|
Auteur |
Bericht |
iPulsar Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Wo Apr 18, 2007 5:49 pm Onderwerp: |
|
|
voss is zeg maar alleen noobgun als de enemy mij ermee doodschiet... als ik het vastheb is het gewoon stoer Zeker voor in medic (bv in vergelijking tot BF2) vind ik de Voss echt wel lekker schieten
en ontopic: Titan natuurlijk, dat is het hele nieuwe aan BF2142, vooral als die titans op een pirate of the carribean manier langs elkaar gaan en iedereen overpod... das pas cool  _________________ "Our initial assessment is that they will all die." - MohammediSaeed al-Sahaf
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Lupes? Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Do Apr 19, 2007 6:41 pm Onderwerp: |
|
|
laatste maal dat ik mijn standpunt duidelijk maak, daarna hoor je me niets meer zeggen over de voss
1. IK vind het een noobwapen
2. in het begin vond ik het geen noobwapen, omdat ik het nog niet kende, daarom dat ik het ook al 8 uur vastgehad heb.
3. tijdens het ermee spelen, bevond ik dat het wapen soms 10 kogels na elkaar raak schiet -volautomatisch- en een ander moment 20 kogels na elkaar mist, zonder 1 te raken -ook volautomatisch-.
dit vind ik volslagen idioot en een grote 'lack' aan het wapen
4. voss heeft 40 kogels, waardoor je er al eentje kunt missen vooraleer je je doelwit tot een hoopje vodden verandert. dit vind ik ook volslagen zinloos. geef het wapen 30 kogels of 25, zoals de meeste wapens
5. na het unlocken van de Baur ben ik beide wapens gaan vergelijken:
conclusie:
Baur volautomatisch suckt, net als de voss, op triple shot -of burst- overtreft Baur de Voss.
Baur schiet single shot altijd op z'n doelwit.
Baur doet meer minder dan de Voss.
de firing rate van de Baur is hoger dan de Voss, in CQC heb je voordeel.
Baur heeft 20 kogels ipv de Voss 40, waardoor de vijand in een CQC toch nog een kans heeft te overleven.
Baur herlaadt snel, waardoor die kans dan ook weer verkleind wordt -waarorm dit niet met de Voss doen?-.
Baur is dus veel beter. maar waarom gebruiken de mensen dan de Voss?
het heeft meer kogels + door die lack schiet het wel es 6 peetjes dood met 10 kogels, zonder 1 te missen
6. nu gebruik enkel nog Baur. voor mij is het gebruik van de Voss totaal overbodig. ik vind het dus een noobwapen, zelf als ik er meer niet te doden ben
7. ik vind de Voss een noobwapen, helemaal niet omdat ik erdoor gekilld wordt -anders zou ik elk wapen een noobwapen vinden-, maar omdat de mensen die het wapen hanteren zo vol lof van zich zijn dat ze goed kunnen killen en op hun doelwit schieten en met 1 lader veel peetjes kunnen doden dan met de Baur? en waarom? omdat de Baur nu eenmaal oefening vergt. de Voss niet.
dit was m'n toch wel langste en tevens m'n laatste relaas over het wapen VOSS L-AR
weet wel dat ik hiermee geen personen wil kwetsen of fixeren
maar dat ik wel in m'n achterhoofd een paar namen heb over die zogenoemde lofzangers
ondertekend,
Lupes?
EDIT:
Lupes? wordt binnenkort weer gewoon de oude lupes
sommigen zullen weten wat ik hiermee bedoel,
zij mogen zichzelf dan een wijze mens noemen,
maar laat hen dan ook wijs genoeg zijn de gedachte voor zich te houden.
EDIT2:
wie hierover nog iets tegen mij kwijt wil, stuur het dan via een pm of via mail
- [email protected] -
omdat ik weet dat sommigen het niet op prijs stellen dit verder op het forum uitgewerkt zien worden _________________

Laatst aangepast door Lupes? op Do Apr 19, 2007 6:46 pm; in totaal 2 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
 |
jezzol Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Do Apr 19, 2007 6:45 pm Onderwerp: |
|
|
Nou, ik gebruik de Voss omdat ik altijd midden in het gevecht zit als ik assault ben. En als ik dan een paar gassies achter mekaar moet neerschieten, zit ik met die 20 kogels. Voor de rest ben ik het wel met je verhaal eens, alleen ik heb dus de neiging om zo'n clip in een paar mannetjes leeg te schieten.  _________________

Laatst aangepast door jezzol op Do Apr 19, 2007 6:50 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Do Apr 19, 2007 6:49 pm Onderwerp: |
|
|
jezzol schreef: | Nou, ik gebruik de Voss omdat ik altijd midden in het gevecht zit als ik assault ben. En als ik dan een paar gassies achter mekaar moet neerschieten, zit ik met die 2 kogels. Voor de rest ben ik het wel met je verhaal eens, alleen ik heb dus de neiging om zo'n clip in een paar mannetjes leeg te schieten.  |
2 kogels? _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Do Apr 19, 2007 6:51 pm Onderwerp: |
|
|
ik heb het ge'edit. Maar nu ik me eigen pc weer heb moet ik weer even wennen aan het toetsenbord:P _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Arie Hoogste Commandant

|
Geplaatst: Do Apr 19, 2007 7:54 pm Onderwerp: |
|
|
bladiebla ik heb ook met zowel de baur als voss gespeeld. Ik moet zeggen dat de Baur veel preciezer is, je schiet er gewoon vet raak mee. Het enige is wel dat hij te langzaam schiet.
Baur:
bam
bam
bam
en de voss:
bam
bam
bam
Daarom als ik gewoon schiet met de baur heb ik m minder snel dood als met de voss.
Voor de afstand is de Baur daarom wel handig omdat ie preciezer is, maar op de titan blijf ik mooi met de voss iedereen kapot ownen. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Ironblood Luitenant-Kolonel Zilver

Geregistreerd op: 24 Mrt 2007 Berichten: 58 Woonplaats: Belgium, Oost-Vlaanderen, Gent
|
Geplaatst: Do Apr 19, 2007 7:54 pm Onderwerp: onderwerp |
|
|
Was de vraag hier niet, over de game mode?
Maak een poll over wapens, en laat mensen kiezen!
Lekker democratisch niet?
Trouwens volgens mijn mening kiest U een wapen om tactische redenen.
Of om fysische redenen, niet iedereen is even handig of reageert even snel.
En dan kiezen mensen soms voor een comfortabeler wapen.
De een voor zoveel mogelijk punten te verzamelen, de ander om zijn ploeg te laten winnen.
Niet tegenstaande verzameld iedereen graag punten, maar ik geef mijn ploeg de voorrang.
Te koste van soms begerenswaardige punten, maar dat maakt ieder voor zichzelf uit.
Globaal gezien mis ik soms vooral het ploegwerk (teamwork) op sommige momenten.
Verder maakt het voor mij allemaal niet zoveel uit, als het maar fair spel is.
En als er maar geen cheaters tussen zitten, want daar heb ik Heilig de pest aan. _________________ Doe een ander niet aan wat je zelf niet aangedaan wil worden |
|
Terug naar boven |
|
 |
major payne Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Do Apr 19, 2007 8:58 pm Onderwerp: |
|
|
Lupes? schreef: | laatste maal dat ik mijn standpunt duidelijk maak, daarna hoor je me niets meer zeggen over de voss
1. IK vind het een noobwapen
2. in het begin vond ik het geen noobwapen, omdat ik het nog niet kende, daarom dat ik het ook al 8 uur vastgehad heb.
3. tijdens het ermee spelen, bevond ik dat het wapen soms 10 kogels na elkaar raak schiet -volautomatisch- en een ander moment 20 kogels na elkaar mist, zonder 1 te raken -ook volautomatisch-.
dit vind ik volslagen idioot en een grote 'lack' aan het wapen
4. voss heeft 40 kogels, waardoor je er al eentje kunt missen vooraleer je je doelwit tot een hoopje vodden verandert. dit vind ik ook volslagen zinloos. geef het wapen 30 kogels of 25, zoals de meeste wapens
5. na het unlocken van de Baur ben ik beide wapens gaan vergelijken:
conclusie:
Baur volautomatisch suckt, net als de voss, op triple shot -of burst- overtreft Baur de Voss.
Baur schiet single shot altijd op z'n doelwit.
Baur doet meer minder dan de Voss.
de firing rate van de Baur is hoger dan de Voss, in CQC heb je voordeel.
Baur heeft 20 kogels ipv de Voss 40, waardoor de vijand in een CQC toch nog een kans heeft te overleven.
Baur herlaadt snel, waardoor die kans dan ook weer verkleind wordt -waarorm dit niet met de Voss doen?-.
Baur is dus veel beter. maar waarom gebruiken de mensen dan de Voss?
het heeft meer kogels + door die lack schiet het wel es 6 peetjes dood met 10 kogels, zonder 1 te missen
6. nu gebruik enkel nog Baur. voor mij is het gebruik van de Voss totaal overbodig. ik vind het dus een noobwapen, zelf als ik er meer niet te doden ben
7. ik vind de Voss een noobwapen, helemaal niet omdat ik erdoor gekilld wordt -anders zou ik elk wapen een noobwapen vinden-, maar omdat de mensen die het wapen hanteren zo vol lof van zich zijn dat ze goed kunnen killen en op hun doelwit schieten en met 1 lader veel peetjes kunnen doden dan met de Baur? en waarom? omdat de Baur nu eenmaal oefening vergt. de Voss niet.
dit was m'n toch wel langste en tevens m'n laatste relaas over het wapen VOSS L-AR
weet wel dat ik hiermee geen personen wil kwetsen of fixeren
maar dat ik wel in m'n achterhoofd een paar namen heb over die zogenoemde lofzangers
ondertekend,
Lupes?
EDIT:
Lupes? wordt binnenkort weer gewoon de oude lupes
sommigen zullen weten wat ik hiermee bedoel,
zij mogen zichzelf dan een wijze mens noemen,
maar laat hen dan ook wijs genoeg zijn de gedachte voor zich te houden.
EDIT2:
wie hierover nog iets tegen mij kwijt wil, stuur het dan via een pm of via mail
- [email protected] -
omdat ik weet dat sommigen het niet op prijs stellen dit verder op het forum uitgewerkt zien worden |
Lol geweldig, zo mooi zakelijk over gebracht. Ben het helemaal met je eens op punt 7 na. Ik vind de wel voss een noobwapen omdat ik er te veel mee gekild word, daarom zijn de pk rochkets, voertuigen en de BJ-Combat Knife ook NOOB
-Edit-
En APM mijnen ook
sorry ik heb het al verbeterd naar voss _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP!
Laatst aangepast door major payne op Vr Apr 20, 2007 8:14 am; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Do Apr 19, 2007 9:01 pm Onderwerp: |
|
|
Alleen bij jouw is het VLOSS  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Ironblood Luitenant-Kolonel Zilver

Geregistreerd op: 24 Mrt 2007 Berichten: 58 Woonplaats: Belgium, Oost-Vlaanderen, Gent
|
Geplaatst: Do Apr 19, 2007 9:44 pm Onderwerp: |
|
|
Miljaar Major Payene jong, U kunt het nogal uitleggen, vanuit Zoetemeer vlak naast Den-Haag.
Zijn ze daar allemaal zo?
Mij heeft U alvast overtuigd!!!!!!
Nooit gedacht om marktkramer of vertegenwoordiger te worden?
Moest ik zo een sollicitatiebrief krijgen over het aanprijzen van een artikel, mocht U direct beginnen!
Mensen gelijk U zijn goud waard jong.
De overtuigingskrach die je beteugeld, is bij sommige politici onwezenlijk.
Hier in dit geval ben ik liever het kieken dan de vos! _________________ Doe een ander niet aan wat je zelf niet aangedaan wil worden |
|
Terug naar boven |
|
 |
Arie Hoogste Commandant

|
Geplaatst: Do Apr 19, 2007 9:52 pm Onderwerp: |
|
|
je brengt het een beetje op een gekke manier, maar je hebt wel gelijk denk ik  |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Do Apr 19, 2007 11:20 pm Onderwerp: |
|
|
Ironblood schreef: | Miljaar Major Payene jong, U kunt het nogal uitleggen, vanuit Zoetemeer vlak naast Den-Haag.
Zijn ze daar allemaal zo?
Mij heeft U alvast overtuigd!!!!!!
Nooit gedacht om marktkramer of vertegenwoordiger te worden?
Moest ik zo een sollicitatiebrief krijgen over het aanprijzen van een artikel, mocht U direct beginnen!
Mensen gelijk U zijn goud waard jong.
De overtuigingskrach die je beteugeld, is bij sommige politici onwezenlijk.
Hier in dit geval ben ik liever het kieken dan de vos! |
bedoel je nu op mijn tekst?
@Arie, wie bedoel jij nu weer?
@major, APM mine kunne noob geplaatst worde
een die Rocket Launcher heeft wel iets laf in zich, maar het wapen is nu eenmaal deel van de game, net als de Voss, we moeten er dus maar mee leren leven
en wat ik bedoelde met de lofzang:
ik speelde ooit eens op een server -met 9 tegen 9 geloof ik-
en er was een keereltje die heel tijd schoot met de voss, die ene hele lader leegde op 1 miezerige vijand
heel de ronde door verklaarde hij:
Voss is the best gun!
No gun can beat the Voss!
The Voss will pwn your ass
en nog meer van dat fraais
sinsdien is mijn afkeur in feite begonnen
maar
ik geloof dat ik mijn mening niet mag laten afhangen van een paar mensen die zich idioot gedragen
misschien gingen ze teveel op in het spel? misschien waren ze echt wel overtuigd van de kracht van de Voss? of misschien waren ze gewoon stom aant doen?
wie weet?
major kan soms zelf zot irritant doen als hij de ronde tegen jou gewonnen heeft
dat trek ik me ook niet aan
integendeel
dat maakt het voor mij in feite leuker en in zekere zin aangenamer dat er keer af en toe gelachen en wat stoms uitgehaald wordt op pde teamspeek en der server dan dat er zo'n sombere kerkhofsfeer huist
lupes _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
major payne Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Vr Apr 20, 2007 8:17 am Onderwerp: |
|
|
inderdaad, alle eer naar lupes. (volgens mij hebben ze beiden over het hoofd gezien dat ik jouw tekst geqoute had) _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Arie Hoogste Commandant

|
Geplaatst: Vr Apr 20, 2007 10:33 am Onderwerp: |
|
|
zucht.. waarom moet er toch een afkeer of een minachting of een weet ik veel wat tegen een wapen zijn? Als ie te goed is GEBRUIK M DAN LEKKER ZELF OOK? en anders gebruik je een ander wapen als je daar beter mee denkt te zijn.. word je dan tóch geowned door de voss ben jij de noob en nu ben ik er klaar over  |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Vr Apr 20, 2007 1:17 pm Onderwerp: |
|
|
Arie schreef: | zucht.. waarom moet er toch een afkeer of een minachting of een weet ik veel wat tegen een wapen zijn? Als ie te goed is GEBRUIK M DAN LEKKER ZELF OOK? en anders gebruik je een ander wapen als je daar beter mee denkt te zijn.. word je dan tóch geowned door de voss ben jij de noob en nu ben ik er klaar over  |
dat zei ik ook net
dat ik mijn afkeer best zou veranderen, omdat het in feite toch maar een spel is
daarom moet je nu toch ook weer niet zo gekwetst beginnen doen?
btw, over wie had je het nou in feite?
@major,
bedankt voor die eer
en het zou best wel es kunnen dat ze het over het hoofd lazen,
misschien dachten ze wel dat jou schrijfkunsten konden tippen aan je 'gamekunsten'  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|