battlefield-2142.nl Forumindex Index
battlefield-2142.nl
Forums

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

gouden assault kit
Ga naar pagina Vorige  1, 2

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Helpdesk
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Snoei
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal

BerichtGeplaatst: Vr Apr 13, 2007 6:03 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

ja soms blijven ze maar komen dat is altijd wel leuk Smile maar soms komen ze opeens niet meer en dan haal je niet zoveel punten meer ... dan is het met 5 man vechten om die paar kills die je nog kan maken

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
superbig
Generaal-Majoor
Generaal-Majoor

BerichtGeplaatst: Vr Apr 13, 2007 9:35 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Whahah ik heb hem...YES !!! Very HappyVery HappyVery Happy
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal

BerichtGeplaatst: Za Apr 14, 2007 9:32 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Titan aanvallen of verdedigen. Als je support ben probeer altijd de infantrie detectie unlock mee te nemen. Hierdoor word je nooit in je rug aangevallen. (als je tenminste regelmatig op de kaart kijkt) Ga altijd in de bovenste gang liggen. (ga altijd alleen in een gang. probeer snipers met hun apm mijnen weg te jagen door ze geen munitie te geven (tenzij het echt te druk is) zodat ze je kills niet afpakken)

Of kies sniper met de o zo bekende mijnen. (ga in een gang waar alleen jij en een support ventje zit, zo niet pak een support kit van de gene die dood gaan door je mijnen en herbevooraad jezelf)

Als je assault ben moet je altijd met iemand in een gang. Je rug is erg kwetsbaar. er is niets voor de assault waarmee je dat kan beveiligen. Maar neem wel rakketten mee.
(1 x meegemaakt dat iemand met een shotgun liep)

Vassili volgens mij vroeg jij laatst hoe ik voorbij je apm mijnen die gang telkens in viel. Ik ga er liggend overheen en laat me langzaam in de gang vallen 2 op de 3 x gaat het goed.
Verder kruip je gewoon rustig voorbij de volgende apm mijnen
Snoei
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal

BerichtGeplaatst: Za Apr 14, 2007 11:00 am    Onderwerp: Reageren met citaat

major payne schreef:
Vassili volgens mij vroeg jij laatst hoe ik voorbij je apm mijnen die gang telkens in viel. Ik ga er liggend overheen en laat me langzaam in de gang vallen 2 op de 3 x gaat het goed.
Verder kruip je gewoon rustig voorbij de volgende apm mijnen

dit probeer ik dus ook altijd alleen staan er altijd van die gasten de hele ronde te wachten met hun RDX of gewoon met hun rifle

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
major payne
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal

BerichtGeplaatst: Za Apr 14, 2007 11:10 am    Onderwerp: Reageren met citaat

gewoon altijd goed rondkijken. Schiet (als je een zeller-h mee hebt) zo veel mogelijk kapot. Zo niet gooi 5 demo packjes in de gang en vervolgens ga je er zelf in. als ze iets proberen blaas je alles op
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Helpdesk Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: