Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
P8er Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Di Mrt 27, 2007 9:10 pm Onderwerp: |
|
|
hola,
heeft iemand et rechtstreekse mailadres van ea in groot brittanie ?
als ik via hun site naar de support en contact us gaat, vervolgens moet inloggen met mn accountnaam & wachtwoord, krijg ik telkens deze waarschuwing (of kan ik gewoon doorgaan ondanks zon bericht en stelt et niets voor ?) :
" Er is een probleem met het beveiligingscertificaat van deze website.
Het beveiligingscertificaat dat door deze website wordt gebruikt, is verleend aan een adres voor een andere website.
Problemen met beveiligingscertificaten kunnen duiden op een poging om u informatie te ontfutselen of om informatie die u naar de server verzendt, te onderscheppen.
U wordt aangeraden om deze webpagina te sluiten en niet naar deze webpagina te gaan.
Klik hier als u deze webpagina wilt sluiten.
Doorgaan naar deze website (niet aanbevolen).
Meer informatie
Als u op deze pagina bent terechtgekomen door op een koppeling te klikken, dient u het adres van de website in de adresbalk te controleren, om er zeker van te zijn dat dit het verwachte adres is.
Als u naar een website met een adres zoals https://example.com wilt gaan, kunt u proberen om 'www' aan het adres toe te voegen. Bijvoorbeeld: https://www.example.com.
Als u ervoor kiest om deze fout te negeren en wilt doorgaan, dient u geen persoonlijke informatie op deze website op te geven.
Raadpleeg voor meer informatie het onderwerp 'Certificaatfouten' in Help van Internet Explorer."
Laatst aangepast door P8er op Di Mrt 27, 2007 9:12 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
 |
Arie Hoogste Commandant

|
Geplaatst: Di Mrt 27, 2007 9:11 pm Onderwerp: |
|
|
gewoon doorgaan douwen. |
|
Terug naar boven |
|
 |
WuxWu Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 1174 Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)
|
Geplaatst: Wo Mrt 28, 2007 8:42 am Onderwerp: |
|
|
Zou ik ook doen. _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |
MitsieMaster Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Wo Mrt 28, 2007 8:44 am Onderwerp: |
|
|
omdat EA nederland niet reageert _________________ Xfire: b4deend
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
P8er Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Do Mrt 29, 2007 5:36 pm Onderwerp: |
|
|
ea nederland kan niks aan mijn soldaatjes of account probleem doen,
ze kunnen alleen op aanvraag mn account deleten of resetten en wordt doorverwezen naar de amerikaanse. aangezien ik met deze cd-key uberhaupt geen account meer kan aanmaken, lijkt me deleten geen succes, en betwijfel ook of resetten zin heeft
maar aangezien ik via de amerikaanse direkt wordt doorgelinkt naar co.uk, neem ik aan dat ik in engeland ook wel goed zit
dr moet toch iemand zijn die et probleem gaat kunnen verhelpen zondar dat ik een nieuw spel hoeft te kopen
tjabbo, ik hep je voorstel nog in mn geheugen zitten, probeer et eerst ff via hun nog een keer, dat is wat minder rompeslomp  |
|
Terug naar boven |
|
 |
WuxWu Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 1174 Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)
|
Geplaatst: Do Mrt 29, 2007 7:14 pm Onderwerp: |
|
|
oke is goed we horen wel hoe het afloopt succes  _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |
P8er Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Do Apr 12, 2007 10:28 am Onderwerp: |
|
|
hola
eindelijk alles verholpen
geen nieuw account, of cd-key gekregen, maar mn oude soldaat werkt weer en is bijgewerkt
via engelse ea helpdesk binnen 24 uur een netjes antwoord waar ik wat aan had mogen ontvangen, en dat bij alle keren dat ik mail correspondentie met ze had. hulde
probleem was volgens hun dat dr een limiet (60 ...) aan soldaatjes op mijn account is aangemaakt. nou hep ik dr wel een aantal, maar meer als 10 kunnen dat dr echt niet zijn.
maakt verder niet uit ook, hij werkt weer
bedankt voor de hulp iig !
P8er |
|
Terug naar boven |
|
 |
NLminionNL Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Do Apr 12, 2007 4:50 pm Onderwerp: |
|
|