battlefield-2142.nl Forumindex Index
battlefield-2142.nl
Forums

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Patch 1.20 (Sound_client.zip) loopt vast tijdens installatie

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Helpdesk
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
ObiXL
Private
Private

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 04, 2007 12:56 am    Onderwerp: Patch 1.20 (Sound_client.zip) loopt vast tijdens installatie Reageren met citaat

Ik heb vanmiddag BF2142 gekocht. Installatie ging prima. Single player kon ik gewoon goed spelen. Ik wou dus Multiplayer spelen dus moest ik de patch downloaden.

Gewoon van EA site gehaald en begon met installeren. Op het installeren van Sound_client_zip liep m'n computer zo'n 20 seconden vast waarna de installatie gewoon stopte. Daarna kon ik het spel helemaal niet meer spelen.

BF2142 er compleet vanaf gegooid, alle bestanden gewist, ook in registry. Toen heb ik de patch van deze site afgehaald. BF2142 opnieuw geinstalleerd, reboot, patch installeren, bam sloeg weer vast.
K'had m'n antivirus/hacking uitgezet, alle andere processen die uit konden uitgezet. Nog een x geprobeerd en opnieuw gedownload. Andere geluidskaart geprobeerd (Ipv onboard). Allemaal vastlopen op Sound_client.zip

Edit: Het ligt niet aan patch 1.20 want ik heb ook patch 1.10 geprobeerd. Idem: liep vast bij sound_client

Heeft iemand enig idee, ben ten einde raad wat dit betreft! Sad
Alle hulp is welkom!

PS: eerst had ik de demo gespeeld, daarin werkte alles perfect. Dat heb ik er overigens ook helemaal vanaf gegooid, kan het probleem dus niet zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ObiXL
Private
Private

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 04, 2007 2:09 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Voor de verandering het even met de EA link geprobeerd, weer alles eraf gegooid etc: zelfde probleem
Terug naar boven
Lupes?
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 04, 2007 2:12 am    Onderwerp: Reageren met citaat

das raar, maar ik zou egt nie wete hoe je te helpe

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
ObiXL
Private
Private

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 04, 2007 2:22 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Jammer, ik snap er ook niks van, toch bedankt voor je reactie
Terug naar boven
Lupes?
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 04, 2007 1:38 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

wat voor geluidskaart heb je dan toch?

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Helpdesk Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: