Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Steelface Luitenant-Kolonel Zilver

|
Geplaatst: Za Feb 03, 2007 12:54 pm Onderwerp: tactic-probleempje |
|
|
Ik speel sinds kort ook conquest-maps. Het lukt maar daar redelijk om wat kills te halen, alleen heb ik een t probleem dat ik constant overhoop word geschoten.
Dit gebeurt vaak bij spawn-points of als ik ergens naar toe loop.
Kan iemand tips geven word er namelijk behoorlijk gestoord van. ( was gisteren na enteren van een server 5x achterelkaar opblazen bij 1 spawn-point zonder te bwegen )
alvast bedankt. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Snoei Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 12 Nov 2006 Berichten: 1584 Woonplaats: 's-Graveland
|
Geplaatst: Za Feb 03, 2007 2:47 pm Onderwerp: |
|
|
spawn ergens anders en zoek dekking achter huizen of andere voorwerpen |
|
Terug naar boven |
|
 |
major payne Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Za Feb 03, 2007 4:54 pm Onderwerp: Re: tactic-probleempje |
|
|
Steelface schreef: | Ik speel sinds kort ook conquest-maps. Het lukt maar daar redelijk om wat kills te halen, alleen heb ik een t probleem dat ik constant overhoop word geschoten. |
ten eerste dat probleem hebben we allemaal, ten tweede de meest logische oplossing is om hun eerst neer te knallen en dan pas te lopen _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP!
Laatst aangepast door major payne op Za Feb 03, 2007 10:55 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
 |
WuxWu Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 1174 Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)
|
Geplaatst: Za Feb 03, 2007 10:11 pm Onderwerp: |
|
|
lol major wat een hamdige reply  _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Lamboe Onderluitenant Zilver

|
Geplaatst: Za Feb 03, 2007 11:50 pm Onderwerp: |
|
|
major payne schreef: |
ten eerste dat probleem hebben we allemaal, ten tweede de meest logische oplossing is om hun eerst neer te knallen en dan pas te lopen |
Tjabbo schreef: | lol major wat een hamdige reply  |
is toch ook het meest logische  _________________ Everybody has the right to be stupid but your breaking the rules! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Steelface Luitenant-Kolonel Zilver

|
Geplaatst: Zo Feb 04, 2007 1:31 pm Onderwerp: Re: tactic-probleempje |
|
|
major payne schreef: | Steelface schreef: | Ik speel sinds kort ook conquest-maps. Het lukt maar daar redelijk om wat kills te halen, alleen heb ik een t probleem dat ik constant overhoop word geschoten. |
ten eerste dat probleem hebben we allemaal, ten tweede de meest logische oplossing is om hun eerst neer te knallen en dan pas te lopen |
Wat is de beste manier van verplaatsen dan ? |
|
Terug naar boven |
|
 |
|