battlefield-2142.nl Forumindex Index
battlefield-2142.nl
Forums
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

BF 2142 Demo !?!?!

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Helpdesk
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

BF3 of BF 2142
Battlefield 2142
50%
 50%  [ 1 ]
Battlefield 3
50%
 50%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 2

Auteur Bericht
Sem023
Private
Private


Geregistreerd op: 09 Feb 2012
Berichten: 2

BerichtGeplaatst: Vr Feb 10, 2012 12:01 am    Onderwerp: BF 2142 Demo !?!?! Reageren met citaat

Jaaa.. ik heb een vraagje ik heb bf 2142 op youtube gezien enzow. cool vet enzo,
Ik wil het spel ook kopen ! maar.. Misschien is het niet leuk of of...? Dus ik wil eerst demo proberen.. Tralala downlaod hem start hem COOLE INTRO dit is zekker het waard ! en dan?
Create account Your Connecting to the EA Master server has been lost...... Wtf is dit en kan iemand me helpen of goeien raad want ik koop hem niet voordat ik hem gespeelt heb Wink

Btje raar oud spel in 2012? Nope Wink kapot coole game die oude games !!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Arie
Hoogste Commandant
Hoogste Commandant


Geregistreerd op: 24 Mrt 2006
Berichten: 1510
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: Za Feb 11, 2012 1:21 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Hallo en welkom op het forum Smile

Ik weet niet of de demo nog behoort te werken, maar je kan in ieder geval even contact op nemen met EA support. Je kunt als het goed is op help.ea.com/connect-with-us via een live-chat vragen stellen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Sem023
Private
Private


Geregistreerd op: 09 Feb 2012
Berichten: 2

BerichtGeplaatst: Ma Feb 13, 2012 9:56 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

De demo is down gelegt, Leuk dat na zoveel jaar er nog iemand reageert op mijn topic en intresse heeft in dit leuke spel alleen jammer dat er niet veel mensen meer zijn sterft uit..

VOLGENDE WEEK HEB IK SPEL gelukkig is snel al bijna weg komt miss dus eerder yes Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
vaniya
Private
Private


Geregistreerd op: 01 Aug 2013
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: Do Aug 01, 2013 11:31 am    Onderwerp: a b c Reageren met citaat

"I really like your way of expressing the opinion and sharing the information.
"
_________________
learnspanishonline learn spanish online
pass4sure ccda braindumps pass4sure ccda braindumps
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Helpdesk Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.