battlefield-2142.nl Forumindex Index
battlefield-2142.nl
Forums
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

BSOD bf2142 na het opstarten

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Helpdesk
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
yuiopgjh
Private
Private


Geregistreerd op: 04 Dec 2006
Berichten: 1
Woonplaats: Nietap

BerichtGeplaatst: Do Mrt 04, 2010 3:36 pm    Onderwerp: BSOD bf2142 na het opstarten Reageren met citaat

Hallo allemaal,

Als ik bf2142 wil opstarten krijg ik een blauw scherm waarna de computer zichzelf opnieuw opstart. Ik had dit al eens eerder gehad en het gebeurde ook een paar keer bij cod mw2, maar de tweede keer deed hij het altijd.

Nu gebeurt het constant. Ik heb het spel al opnieuw geinstalleerd alleen dit helpt niet.
Ik heb ook al even gegoogled alleen werd ik daar niks wijzer van, ik ben namelijk een noob qua hard- en software.

Weet iemand een oplossing?

alvast bedankt,

Erik
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
major payne
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 24 Okt 2006
Berichten: 2483
Woonplaats: Zoetermeer

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 10, 2010 11:50 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Probeer de drivers van je videokaart eens te updaten
_________________
Genoeg DOM gescript, op naar OOP!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
anton
Private
Private


Geregistreerd op: 16 Apr 2010
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: Vr Apr 16, 2010 3:44 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Een bluescreen voorkomt eigenlijk een crash, meestal veroorzaakt door een van je drivers die niet helemaal goed werkt of niet geupdated is. Bij spellen als battlefield heb je een heel grote kans dat het de drivers van je grafische kaart zijn, maar het kan ook aan je geluidkaart of zelfs netwerkkaart liggen.

zoals Major Payne al zei, update je drivers eens en kijk dan, als het dan nog niet werkt dan voldoet je pc gewoon niet aan de msr.

Succes

MVG
Anton Vandeghinste
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Helpdesk Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.