battlefield-2142.nl Forumindex Index
battlefield-2142.nl
Forums
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Jo.

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> The "Officers Mess"
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Tha-Duzz
Generaal-Majoor
Generaal-Majoor


Geregistreerd op: 05 Dec 2006
Berichten: 275

BerichtGeplaatst: Za Aug 01, 2009 11:43 pm    Onderwerp: Jo. Reageren met citaat

Hoi jongens,

Ik weet niet of iemand mij nog kent, maar ik was actief op dit forum in eind '06, begin '07.
Ik zie dat de forumactiviteit behoorlijk is gedaald, maar wat verwacht je met een game die al 2� jaar oud is Wink.

Ik zat dus nog ff te denken aan een allround clan, die meerdere games speelt. Ik dacht meteen aan RN, dus ik vraag; is RN nog actief (Forum hoeft niet, TS wel)?

Oh, voor de mensen die er ge�nteresseerd in zijn: Hier kan je mijn (aanstaande) nieuwe PC zien. Aangezien ik nu een PC heb met 1.4 GB geheugen en een Nvidia GeForce 6200 TurboCache (256 MB) met een ASRock 77i915P-SATA2 moederbord (Jaja, lach me maar uit Very Happy ) Met dit kun je op het moment dus geen (....) spelen.

PC:
Acer Thumper Aspire Predator G7700


Processor:
- type: Intel Core2 Quad Processor Q8200
- frequency: 2.33 GHz
- bus: 1066 MHz
- L2/L3 cache: 4 Mb

Koeling:
- processorkoeling: vloeistofkoeling inclusief pomp & radiator

Geheugen:
- geheugen: 4 Gb 800Mhz (2x 2 Gb) DDR2 (Wordt uitgebouwd naar 8Gb, 4 x 2 Gb)

Overig:
- voeding: 750 watt power supply
- afmetingen (lxhxb): 490x430x190 mm
- gewicht (netto): 23.5 kg

Software:
- besturingssysteem (preload): Vista Home Premium 64bit (NL/UK) SP1, wordt upgraded naar Windows 7 als het uitkomt.

Grafische kaart:
- Nvidia GeForce GTX 260 (2 keer), 1792 MB (��n zit er al in, de andere laat ik er bij bouwen) Een foto ervan:


Muis:
Logitech G5 Game Muis:


Toetsenbord:
Logitech G15 Game Toetsenbord:


Headset:
Logitech G35 Gaming Headset:


Monitor houd ik, 17 inch Flatron L1753HR, 2ms.

Ik heb dit nog niet besteld, maar als iemand betere mogelijkheden weet, zeg het me. Binnen een maand zal ik dit in huis hebben, ben dan rond de 1800 euro kwijt maar dan kan ik weer een paar jaar verder Smile
_________________
Cod4.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken MSN Messenger
Sentienel
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal


Geregistreerd op: 16 Nov 2006
Berichten: 204

BerichtGeplaatst: Zo Aug 02, 2009 10:58 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Plaats dit ook maar eens op:
http://www.rn-clan.com/viewforum.php?f=4

Je kan ook nog even kijken naar het topic 'Show of your Rig' in dat forum, misschien zie je nog leuke voorbeelden Wink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
major payne
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 24 Okt 2006
Berichten: 2483
Woonplaats: Zoetermeer

BerichtGeplaatst: Zo Aug 02, 2009 11:35 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Omg, lelijke kast maar de rest is echt ubergeil Very Happy

Echter dit forum is voor 99% dood, soms zie je nog wat BF2142 beginners met 1/2 vragen en dan zijn ze weer weg. Komt omdat er maar enkele RN leden zelden dit forum nog eens bekijken
_________________
Genoeg DOM gescript, op naar OOP!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> The "Officers Mess" Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.