battlefield-2142.nl Forumindex Index
battlefield-2142.nl
Forums
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Sinds kort hoge ping, BAH!

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Helpdesk
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Steelface
Luitenant-Kolonel Zilver
Luitenant-Kolonel Zilver


Geregistreerd op: 04 Jan 2007
Berichten: 57
Woonplaats: Den Haag

BerichtGeplaatst: Do Nov 20, 2008 5:36 pm    Onderwerp: Sinds kort hoge ping, BAH! Reageren met citaat

Bahbahbah. Na een systeem crash heb ik van de week weer eens BF2142 ge�nstalleerd. Daarnaast heb ik BF2 eens geprobeerd. Echt een lolletje was dit echter niet. Battlefield 2 had een ping van 300-400 en BF2142 had opeens een ping van 180-320. Terwijl ik BF2142 altijd met een ping van 30-50 gespeeld heb.

Gisteren was het probleem opeens over en speelde ik op de GQ-Suez (moving titan)-server met een ping van 35. Later ook nog wat andere servers geprobeerd en dat liep ook heerlijk. Start ik het spel net op, krijg ik een ping van 300. WTF IS DIT!

Ik heb :

-alle firewalls opnieuw ingesteld
-alle extra troep uitgezet ( scanners etc. )
-BF2142 en BF2 volledig gepatched
-speedtests gedaan (3-9mb down, 100kb up, hoewel dit eerst 1mb was )
-spyware en virusscans gedaan
-EA-support gebeld, komen met een k*t antwoord : herinstalleren
-andere forums gecheckt
-er zijn geen andere gebruikers
-geen andere hardware met WiFi
-VOIP is uit !
-grafische settings zijn laag gehouden
-internet loopt goed en behoorlijk snel
-drivers zijn over het algemeen up-to-date. Van de router durf ik het niet te zeggen, maar dat is al sinds de aankoop zo. Razz (l��ng trug)
-games zijn overal toegestaan in de controle software (anti-alles zeg maar Razz)

Wie O Wie, Helpt mij PLZ. De kost me tijd en werkt me behoorlijk op de zenuwen. Evil or Very Mad
_________________
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken MSN Messenger
raider
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal


Geregistreerd op: 20 Nov 2007
Berichten: 137

BerichtGeplaatst: Do Dec 04, 2008 12:05 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja je heb het meeste al gedaan. Je weet wel dat het er van af hangt hoe ver de server zelf is hoe hoog je ping is?

Ga je in een server die gehost word in nederland zal de ping ong rond de 50 liggen word die gehost in istanbul of america of zo dan is het al snel in de 300.

Ik denk dat het daar aan ligt.

Of zit er mischien iemand anders tegelijkertijd op jouw verbinden?
(andere pc, draadloos)
_________________
Bill gates en microflop DIE HARD!! (enige goede wat uit jullie is voor gekomen is halo!!)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Helpdesk Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.