battlefield-2142.nl Forumindex Index
battlefield-2142.nl
Forums
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

EA Link / Store

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Helpdesk
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
P8er
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 116

BerichtGeplaatst: Vr Aug 08, 2008 9:19 pm    Onderwerp: EA Link / Store Reageren met citaat

Hola

Momenteel ben ik na een jaar afwezigheid weer begonnen met spelen van 2142. Ik speel nu op een nieuwe 2142 cd en een nieuw account. Nu wilde ik NS erop zetten, maar zag ik dat EA link reeds is veranderd in EA Store. Opzich geen verschil zo lijkt het.

Als ik op de site van EA Store kijk, en ik kijk bij 'Spel activeren' (NS had ik destijds op EA Link. Ik heb NS in de winkel gekocht en hier nog steeds liggen), dan zegt ie letterlijk dit :

Een game activeren
Selecteer een van je gebruikersnamen (schermnamen) hieronder om deze game te activeren. De gebruikersnaam die je selecteert wordt gekoppeld aan de geactiveerde game en aan de online functies van die game waarvoor een gebruikersnaam is vereist.

Momenteel speel ik dus met een andere gebruikersnaam daar ik op een nieuw account met een andere naam zit. Wat moet ik precies doen om mijn NS op mijn nieuwe 2142 cd/account te krijgen ? Ik kom er niet uit.
Kan ik mijn NS koppelen aan mijn nieuwe account ? Moet ik eerst iets downloaden en op mijn computer zetten van EA Store (zoals destijds toen je EA Link op je PC moest zetten) ? Omdat op de EA Store site 'Spel activeren' staat lijkt het mij dat ik niets op mijn PC hoeft te zetten.

Ik vind dat hele concept van EA maar gaar en onnodig ingewikkeld.

Bvd voor de moeite
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
P8er
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 116

BerichtGeplaatst: Vr Aug 08, 2008 9:24 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

ps wat ik vergeten te melden ben : als ik bij stap 1 van 'Een game activeren' mijn gamecode van mijn NS invoer, dat geeft ie aan 'De ingevoerde registratiecode wordt al gebruikt'.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Jeroen
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 01 Dec 2006
Berichten: 1028
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

BerichtGeplaatst: Vr Aug 08, 2008 9:53 pm    Onderwerp: Re: EA Link / Store Reageren met citaat

P8er schreef:
Wat moet ik precies doen om mijn NS op mijn nieuwe 2142 cd/account te krijgen ? Ik kom er niet uit.

Of een nieuwe NS kopen of weer op je oude account gaan spelen.
Zo als je zelf al schrijft, NS is account gebonden dus als hij geactiveerd is op jouw account genaamd henk en je hebt nu een account klaas dan gaat het daar niet werken dan gaat dat niet werken op je nieuwe account.
_________________

"Not getting shot in the face repeatedly by a swearing, ultra-skilled 15 year old boy who plays the game every day for 8 hours."
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
P8er
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 116

BerichtGeplaatst: Za Aug 09, 2008 4:27 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Nou gaat het mij niet om die 10 euri, maar dat zou helemaal mooi wezen, dat zodra je op een nieuw account gaat spelen, je uitbreidingen niet meer aanwezig zijn (hoe gaat dat dan bij andere games van EA bijvoorbeeld die in de toekomst uit gaan komen en je ook gebruik moet gaan maken van EA Store voor een uitbreiding ? Met BF2 speel ik bijvoorbeeld ook weer op een ander account)

Bedankt voor je snelle reaktie. Ik heb EA een mail gestuurd. Ben benieuwd hoelang het gaat duren voordat ze responsen en wat er uit gaat komen. Zulke ongein zou voor mij een reden zijn om uberhaupt geen games van EA meer te spelen als ze niet van die toffe shooters maakten. Ik vind dat hele concept maar zuigen. Je betaald er voor dus zou het gewoon moeten werken ongeacht met wat voor account je speelt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Barteh
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal


Geregistreerd op: 22 Jul 2007
Berichten: 201

BerichtGeplaatst: Za Aug 09, 2008 8:24 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

P8er schreef:
Nou gaat het mij niet om die 10 euri, maar dat zou helemaal mooi wezen, dat zodra je op een nieuw account gaat spelen, je uitbreidingen niet meer aanwezig zijn (hoe gaat dat dan bij andere games van EA bijvoorbeeld die in de toekomst uit gaan komen en je ook gebruik moet gaan maken van EA Store voor een uitbreiding ? Met BF2 speel ik bijvoorbeeld ook weer op een ander account)

Bedankt voor je snelle reaktie. Ik heb EA een mail gestuurd. Ben benieuwd hoelang het gaat duren voordat ze responsen en wat er uit gaat komen. Zulke ongein zou voor mij een reden zijn om uberhaupt geen games van EA meer te spelen als ze niet van die toffe shooters maakten. Ik vind dat hele concept maar zuigen. Je betaald er voor dus zou het gewoon moeten werken ongeacht met wat voor account je speelt.


Laughing
_________________
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
P8er
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 116

BerichtGeplaatst: Ma Aug 11, 2008 7:07 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Gaat vlotjes. Zojuist een mail ontvangen met daarin uitgebreide uitleg over hoe een oude account over te zetten naar een nieuwe (na even globaal doorgenomen te hebben heb ik m'n twijfels of me dat gaat lukken. Vrij gecompliceerde aktie zo op 't eerste oog) en anders kan ik ook nog een kopie van beide zijden van de handleiding inscannen en opsturen via de mail waarna ze me een nieuwe gamecode geven.

Al met al een snelle en nette reaktie (m'n laatste ervaring met de Nederlandse EA-helpdesk 1 1/2 jaar terug was een stuk negatiever i.i.g.).

Ik kom later deze week misschien nog even terug hier mocht 't niet lukken met EA Store.


p.s. een nieuwe versie voor 10 euri aanschaffen is een stuk eenvoudiger en sneller Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Xanem
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 18 Apr 2007
Berichten: 582

BerichtGeplaatst: Ma Aug 11, 2008 7:23 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Veel succes
_________________

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
frans
Hoofd Korporaal Goud
Hoofd Korporaal Goud


Geregistreerd op: 14 Feb 2007
Berichten: 14

BerichtGeplaatst: Di Aug 19, 2008 2:02 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

hallo .

heb ook een leuk probleem gehad met NS koop het spel bij een gameschop
voer de code in op www.ealink.nl en wat nu de melding
De ingevoerde registratiecode wordt al gebruikt.
hmmmm dat gaat dan al lekker.
heb ook nieuw SN gekregen maar heb nu een ander probleem.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
P8er
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 116

BerichtGeplaatst: Ma Sep 15, 2008 4:50 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Alles is ge-fixed.
Sinds afgelopen vrijdag draait NS soepeltjes.
EA Download Manager werkt godzijdank een stuk vlotter dan 't voormalige EA Link.
Heb wel gewoon een nieuwe NS-versie gekocht. EA wilde wel helpen maar 't ging niet echt snel allemaal. En NS via m'n oude account overzetten naar m'n nieuwe ging niet werken. Wat een gedoe was dat.
Bedankt i.i.g.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Sentienel
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal


Geregistreerd op: 16 Nov 2006
Berichten: 204

BerichtGeplaatst: Zo Sep 21, 2008 12:02 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik snap het nut niet van het maken van een nieuw account. Eigenlijk kun je vaststellen dat je tegenwoordig niet meer de DVD koopt maar de KEY. Vaak kun je de game zo van internet plukken zolang je maar een key hebt. (Eventueel moet je in een paar gevallen wel een DVD hebben om op te starten maar dan spreek je vaak over de single player, zoals cod4)

Een key is account gebonden en in een paar gevallen kun je nog opnieuw registreren met veel rompslomp. Gebruik dus gewoon je oude account en verwijder je soldaten als je echt overnieuw wilt beginnen....
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Helpdesk Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.