battlefield-2142.nl Forumindex Index
battlefield-2142.nl
Forums
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

prob. met verkrijgen van servers

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Helpdesk
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Pablosergio
Private
Private


Geregistreerd op: 15 Sep 2008
Berichten: 2

BerichtGeplaatst: Ma Sep 15, 2008 6:01 pm    Onderwerp: prob. met verkrijgen van servers Reageren met citaat

ik heb all een paar maanden 2142 in mijn bezit en vanaf het begin werkte die goed.

alleen ik heb laatst mijn internet aangepast door van draadloos naar lan verbinding te gaan en nou krijg ik geen servers meer te zien op mijn multiplayer scherm.

(dat wilt zegen. ik mezelf inlogen aantal punten verschijnen en klopen ook maar als ik op multiplayer ga dan staat er aleen dat de server lijst wordt aangevult maar er verschijnt niets op mijn beeld)

kan iemand mij helpen hierbij. ik sta voor een raadsel
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Snoei
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 12 Nov 2006
Berichten: 1584
Woonplaats: 's-Graveland

BerichtGeplaatst: Di Sep 16, 2008 9:10 am    Onderwerp: Reageren met citaat

heb je de laatste patch? Heb je niet toevallig alle selectiecriteria onderin aangevinkt?
_________________

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Pablosergio
Private
Private


Geregistreerd op: 15 Sep 2008
Berichten: 2

BerichtGeplaatst: Wo Sep 17, 2008 12:42 am    Onderwerp: Reageren met citaat

nee ik heb zelf niets veranderd aan het spel enigste wat ik heb gedaan is draadloos uitgezet en een lan cabel in mijn computer geplugt.

sindsdien laadt ie geen servers meer op.maar als ik weer naar draadloos ga dan laad ie ze weer op als van ouds.

iemand sugesties???
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lupes?
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 23 Dec 2006
Berichten: 1992
Woonplaats: Gent

BerichtGeplaatst: Wo Sep 17, 2008 3:19 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

ik heb ook geen servers staan...

enkel bij geschiedenis...

zoveelste server-bug/probleem van EA Rolling Eyes
_________________

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
P8er
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 116

BerichtGeplaatst: Wo Sep 17, 2008 10:19 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb een ander probleempje met de servers sinds gister, maar dan met meerdere games tegelijk. Even kort uitgelegd :


Bf2142 : heb ik nog ongeveer 35 servers waar ik er normaliter ruim 200 heb (mijn favorieten staan er wel nog allemaal. Alleen veel van die servers zijn leeg nu)

BfV : heb ik helemaal geen servers meer als ik op 'update' klik voor het vernieuwen van de lijst. Als ik BfV opstart zonder op update te klikken heb ik wel servers, maar dan met de gegevens van de laatste keer dat ik gespeeld heb voordat de problemen begonnen

Bf2 : heb ik nog zon 300 servers waar ik er normaliter ruim 900 heb. en mn ping is bij Bf2 bij alle servers 0


Alles is ge-patched naar de huidige nieuwste versie. Maandagavond alle 3 de games nog zonder problemen gespeeld, dinsdagmiddag bij het opstarten van de pc was alles veranderd als hierboven vermeld staat

Is er iets wat ik kan proberen om dit op te lossen ? Heeft niets met de serverproblemen die eerder genoemd zijn te maken in dit topic toch ?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
P8er
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 116

BerichtGeplaatst: Wo Sep 17, 2008 10:33 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ah in de andere servertopic lees ik dat Bf2 �n 2142 't zelfde probleem vertonen bij andere.

Dan zal mijn probleem met BfV hier ook wel mee te maken hebben daar de problemen daarmee gelijktijdig begonnen. Al vind ik 't vreemd omdat BfV niet via een MasterServer loopt.

Ik wacht nog even rustig af gewoon..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Arie
Hoogste Commandant
Hoogste Commandant


Geregistreerd op: 24 Mrt 2006
Berichten: 1510
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: Wo Sep 17, 2008 10:46 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zie dat vandaag en gisteren er veel meer mensen op de site gekomen zijn, voornamelijk via google gezocht naar battlefield 2142 (o.a. http://checkstat.nl/cgi-bin/show.cgi?bf2142), dus ik denk dat iedereen er last van heeft. Je krijgt hier waarschijnlijk minder antwoord omdat bijna niemand meer bf2142 speelt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Lupes?
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 23 Dec 2006
Berichten: 1992
Woonplaats: Gent

BerichtGeplaatst: Wo Sep 17, 2008 11:32 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

ik wel!!!

maar laatste dagen niet zoveel meer door die server-issues
_________________

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Helpdesk Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.