battlefield-2142.nl Forumindex Index
battlefield-2142.nl
Forums
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

First Look 2008

 
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    battlefield-2142.nl Forumindex -> Algemene chat
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
jezzol
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 02 Apr 2007
Berichten: 1049
Woonplaats: Driebergen

BerichtGeplaatst: Zo Jul 06, 2008 11:05 pm    Onderwerp: First Look 2008 Reageren met citaat

Goed nieuws voor iedereen die elk jaar naar een game event gaat (mensen zoals ik), dit jaar komt er weer een!
Nadat Gameplay was overleden had ik al mijn hoop ingezet op Gamelife. Toen ik las dat dat niet door ging was ik even flabbergasted. Maar, gelukkig organiseert Blammo dit jaar toch nog een game even genaamd: First Look 2008.
Het zal plaatsvinden in The Factory in Adam. Iedereen die is ge�nteresseerd moet de website http://www.firstlookevent.nl in de gaten houden, want er zijn maar een paar duizend kaarten. Very Happy
_________________


Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken AIM-naam Yahoo Messenger MSN Messenger
Arie
Hoogste Commandant
Hoogste Commandant


Geregistreerd op: 24 Mrt 2006
Berichten: 1510
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: Zo Jul 06, 2008 11:20 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Gameplay is niet helemaal dood he, het gaat samen met de HCC dagen. En PLAYBOY joined ook mee. Vooruitgang toch? Razz
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
jezzol
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 02 Apr 2007
Berichten: 1049
Woonplaats: Driebergen

BerichtGeplaatst: Ma Jul 07, 2008 11:40 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Weet ik niets van, maar als Blammo er niet aan meedoet is er geen klote aan. Very Happy
_________________


Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken AIM-naam Yahoo Messenger MSN Messenger
Arie
Hoogste Commandant
Hoogste Commandant


Geregistreerd op: 24 Mrt 2006
Berichten: 1510
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: Ma Jul 07, 2008 1:19 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

http://tweakers.net/nieuws/54208/hcc-dagen-en-gameplay-omgevormd-tot-nieuw-multimediaconcept.html
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
jezzol
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 02 Apr 2007
Berichten: 1049
Woonplaats: Driebergen

BerichtGeplaatst: Ma Jul 07, 2008 1:23 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
Oorspronkelijk zou Magevents in de Jaarbeurs samen met Power Unlimited en Gameexpo een evenement houden onder de naam Gamelife, maar de game-industrie zou aangegeven hebben geen interesse meer te hebben in een dergelijk evenement voor hardcore-gamers.


Nou, dit klopt dus niet, want Blammo organiseert gewoon een Game Event voor de hardcore gamers, en dat lijkt me een stuk toffer. Very Happy

Dit komt namelijk op het FirstLook Event:

Citaat:
27 september 2008 in de Amsterdam Convention Factory

Previews van de nieuwste games & gadgets, TMF Game Awards, World Cyber Games, babes, goodies en nog veel meer...
w00t!
_________________


Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken AIM-naam Yahoo Messenger MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    battlefield-2142.nl Forumindex -> Algemene chat Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.