Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Arie Hoogste Commandant

|
Geplaatst: Wo Mei 14, 2008 11:01 pm Onderwerp: |
|
|
De gebruikers lijst is niet bedoelt voor een clan of groepje mensen op het form oid, daar zijn de gebruikersgroepen voor. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Assasijn Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Wo Mei 14, 2008 11:09 pm Onderwerp: |
|
|
Ik ben het eens met Arie, er zijn gebruikers die zich registreren voor een vraag voornamelijk over bf-2142, die zijn naar een vraag weer weg en zien we nooit meer terug. Maar stel dat ze terugkomen en hun account is weg, hoort zo niet. En verder wat Arie zegt  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Arie Hoogste Commandant

|
Geplaatst: Wo Mei 14, 2008 11:11 pm Onderwerp: |
|
|
En dan zal ik het nog even uitleggen
Je verwijderd geen mensen van je site omdat:
- als mensen zien dat er veel al geregistreerd zijn andere denken, watteheck waarom ik ook niet
- google nu 2000 paginas meer te indexeren heeft (hogere ranking dus)
- evt. concurerende 2142 sites zien het (relatieve) succes van deze website en denken, shit!
- strax komt GC er bijv. aan, kan ik 2000 mensen mailen, 2000 potentiele GC gebruikers.
Zo zijn er misschien nog wel wat te noemen..  |
|
Terug naar boven |
|
 |
jezzol Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Wo Mei 14, 2008 11:12 pm Onderwerp: |
|
|
Oke, ik snap het nu.
P.S. Mogen [RN] leden een speciaal kleurtje in "members die nu online zijn" balk? Een klein detail, maar staat zeker leuk. Het hoeft niet nu, maar voor GC zou het zeker leuk zijn.  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Arie Hoogste Commandant

|
Geplaatst: Wo Mei 14, 2008 11:14 pm Onderwerp: |
|
|
Als kerst en pasen op ��n.. nee maar omdat hier in phpbb2 te gaan modden is redelijk wat werk. Mss in GC. |
|
Terug naar boven |
|
 |
major payne Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Do Mei 15, 2008 10:06 am Onderwerp: |
|
|
Arie schreef: | En dan zal ik het nog even uitleggen
Je verwijderd geen mensen van je site omdat:
- als mensen zien dat er veel al geregistreerd zijn andere denken, watteheck waarom ik ook niet
- google nu 2000 paginas meer te indexeren heeft (hogere ranking dus)
- evt. concurerende 2142 sites zien het (relatieve) succes van deze website en denken, shit!
- strax komt GC er bijv. aan, kan ik 2000 mensen mailen, 2000 potentiele GC gebruikers.
Zo zijn er misschien nog wel wat te noemen..  | Tja met deze argumenten heb je me toch wel over gehaalt. Daarnaast kijk ik toch nooit in de gebruikerslijst. Ik lees alleen het forum.
Zal wat worden met GC, welk forum moet ik dan lezen??!.. _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |
|