Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
lbk_funkadelic Private

|
Geplaatst: Di Jan 09, 2007 3:37 pm Onderwerp: Hoeveelheid Upload-data |
|
|
Hoi allemaal,
Ik zou graag willen weten wat de hoeveelheid data is als je BF2142 online wilt spelen.
Ik organiseer namelijk een kleine lanparty voor 7 man, dus we zullen met 8 man online willen gaan.
Mijn connectie:
15Mbit/down
512Kbit/up
Is het mogelijk met een dergelijke connectie online te gaan bashen?
Intern zal het geen probleem zijn aangezien ik een giga-switch heb aangeschaft, maar voor het externe gedeelte heb ik wel een beetje bang.
Ik neem aan dat het voor een gedeelte zal liggen aan de server waarmee we connecteren...
Er zal wel als we allemaal online zijn verder geen gebruik gemaakt worden van de bandbreedte (MSn, TS, XFire,...)
thnx in advance,
Funk  _________________ There is no real me: only an entity, something illusory. And though I can hide my cold gaze, and you can shake my hand and feel flesh gripping yours and maybe you can even sense our lifestyles are probably comparable... I simply am not there. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Tha-Duzz Generaal-Majoor

|
Geplaatst: Di Jan 09, 2007 4:02 pm Onderwerp: |
|
|
miss, kheb er niet zoveel verstand van, mr ik denk dat't het wel gaat lukke  _________________ Cod4. |
|
Terug naar boven |
|
 |
WuxWu Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 1174 Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)
|
Geplaatst: Di Jan 09, 2007 4:21 pm Onderwerp: |
|
|
Ik denk dat je dikke kans hebt dat het ontzettend gaat laggen.
Wanneer mijn zus iets op internet gaat doen dan schiet mijn ping van laag naar hoog. Dus ik denk dat je weinig kans hebt dat het gaat slagen.  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Vasslli Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Di Jan 09, 2007 4:52 pm Onderwerp: |
|
|
Onmogelijk om op die verbinding met8 op te gaan ik denk dat 3 tot mx 4 man gaat zoals ik al ondervonden heb toen ik servers starte voor cod2 kon ik er 5 man op laten daarna was het laggy.
Beste plan is om zo een servertje of zo eending dat ze gebruiken op lans huren. _________________
'Sir, Sir, we are surrounded!'
'Excellent, now we can attack in all directions!' |
|
Terug naar boven |
|
 |
Arie Hoogste Commandant

|
Geplaatst: Di Jan 09, 2007 7:02 pm Onderwerp: |
|
|
Aan de download zal het niet liggen, 1920 KB/sec (15 * 1024 = 15360 -> / 8 ) geeft 240KB/sec per man en is meer als voldoende.
De upload 64 KB/sec (512 / 8 ) is wel erg weinig. Dat betekend 8 KB/sec upload per man en is niet veel nee. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Lupes? Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Di Jan 09, 2007 9:56 pm Onderwerp: |
|
|
Arie schreef: | Aan de download zal het niet liggen, 1920 KB/sec (15 * 1024 = 15360 -> / 8 ) geeft 240KB/sec per man en is meer als voldoende.
De upload 64 KB/sec (512 / 8 ) is wel erg weinig. Dat betekend 8 KB/sec upload per man en is niet veel nee. |
true true
als ik met wat mate lan --meestal bij dezelfde thuis--
dan zorgt die ervoor -- of dat is er al --
dat er een intern netwerk aanwezig (op die manier dat alle pc's downloaden via 1 pc maar met minder verbruik nodig), en dat we wat van de buren kunnen aftappen  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
eracoon Private

|
Geplaatst: Wo Jan 10, 2007 11:52 am Onderwerp: |
|
|
Een goededag allemaal.
Ik merk dat alle replies op de vraag van Funkadelic niet echt duidelijkheid scheppen.
de concrete vraag is "Hoeveel upload verbruikt BF2142" per man.
Dat het met COD2 niet gaat is irrelevant want het is een ander spel en daarvoor andere eisen heeft. En dat het niet gaat wanneer iemands zus "iets" online doet is ook irrelevant.
Wat doet die zus dan? webcammen?
Stel dat BF maar 8KB up vraagt dan zal het op zich geen probleem moeten zijn.
als het 64KB vraagt.... dan uitreraard word het een probleem. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Marquise Onderluitenant Zilver

|
Geplaatst: Wo Jan 10, 2007 12:55 pm Onderwerp: |
|
|
eracoon schreef: | Een goededag allemaal.
Ik merk dat alle replies op de vraag van Funkadelic niet echt duidelijkheid scheppen.
de concrete vraag is "Hoeveel upload verbruikt BF2142" per man.
Dat het met COD2 niet gaat is irrelevant want het is een ander spel en daarvoor andere eisen heeft. En dat het niet gaat wanneer iemands zus "iets" online doet is ook irrelevant.
Wat doet die zus dan? webcammen?
Stel dat BF maar 8KB up vraagt dan zal het op zich geen probleem moeten zijn.
als het 64KB vraagt.... dan uitreraard word het een probleem. |
"Wat doet die zus dan? webcammen?"
Wuahah  _________________ .GoD Marquise ; recruiting vanaf 1/1/2007
.GoD ; Gamers of Destiny
http://battlefield.ea.com/battlefield/bf2142/PlayerSummary.aspx?Lang=&PID=83726522 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Tha-Duzz Generaal-Majoor

|
Geplaatst: Wo Jan 10, 2007 4:23 pm Onderwerp: |
|
|
lijkt net zo'n brief wat je naar je accountant stuurt, zo netjes  _________________ Cod4. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Enduin Luitenant-Kolonel Zilver

|
Geplaatst: Za Jan 13, 2007 12:04 pm Onderwerp: |
|
|
Giga-switch: je netwerk is altijd zo snel als de traagste schakel.. dus als er iemand komt met een 100mbit netwerkkaart is je netwerk zo snel..
Enne een servertje huren zoals Vasslli zegt maakt ook niets uit, je kan beter je internet snelheid verhogen.. Ik denk ook dat je maximaal met 4-5 man online kan..
En als je wil weten hoeveel data battlefield verzend, zou je een netmeter programma moeten installeren.. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Tha-Duzz Generaal-Majoor

|
Geplaatst: Zo Jan 14, 2007 11:03 am Onderwerp: |
|
|
en ik vind het nog steeds een post wat op een accountant brief lijkt  _________________ Cod4. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Arie Hoogste Commandant

|
Geplaatst: Zo Jan 14, 2007 1:40 pm Onderwerp: |
|
|
Een accountant brief? ik zie alleen maar gewone posts heur... |
|
Terug naar boven |
|
 |
Tha-Duzz Generaal-Majoor

|
Geplaatst: Zo Jan 14, 2007 2:23 pm Onderwerp: |
|
|
jah maar beginne met ""een goede dag allemaal'' en invernog wat vind ik toch wel een beetje een hele nette brief hoor trwlijl het een forum is, en als iedereen zo'n reactie zou poste kan je net zeggen van: De pac heeft de Type 2 Titans van EU aangevallen. Het schijnt dat bla bla bla... _________________ Cod4. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Arie Hoogste Commandant

|
Geplaatst: Zo Jan 14, 2007 3:31 pm Onderwerp: |
|
|
hij zei gewoon Hoi allemaal?
En dat "wel een beetje een hele nette brief hoor" doet me denken aan Samson en gert
Ik weet niet wat voor een forum jij gewend bent maar er zijn nog fora waar het er veel netter aan toe gaat. |
|
Terug naar boven |
|
 |
major payne Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Zo Jan 14, 2007 3:43 pm Onderwerp: |
|
|
net is niet erg, het is pas irri als mensen elkaar gaan uitschelden op je forum _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |
|