Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Staak jij maandag eerste pauze? |
JA! |
|
20% |
[ 5 ] |
Staking, waarvoor? (tsssss..) |
|
33% |
[ 8 ] |
Nee... |
|
45% |
[ 11 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 24 |
|
Auteur |
Bericht |
NLminionNL Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Di Nov 27, 2007 6:17 pm Onderwerp: |
|
|
Dit doen we met stakers/actie voerders,
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Sentienel Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Di Nov 27, 2007 6:50 pm Onderwerp: |
|
|
offtopic:
Ik heb iemand op 10m afstand met dat TAC wapen gedood, alleen bleef er toen van mijzelf ook weinig over Ik was op weg naar hun basis, alleen achtervolgde die kerel mij, naja....
De explosie was iig wel gaaf
ontopic
Ik vind dat hele staken gedoe maar nutteloos. Meer sensatie dan dat het werkelijk nut heeft. |
|
Terug naar boven |
|
 |
SID Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 16 Aug 2007 Berichten: 760 Woonplaats: Australie !!! DownTown Sydney
|
Geplaatst: Di Nov 27, 2007 7:55 pm Onderwerp: |
|
|
ik sanp die domme kleuters niet gaan huilen om een paar extra uurtjes...
Als ze daljik klaar zijn met school en een baan ergens hebben, ga je dan ook zo bij je baas huilen om 40 uur per week en/of MEER.
Echt stel kleuter hoor, ik heb me er nog nooit druk om gemaakt [let er eigenljik ook niet op]
en als je het wilt weten ik ga waarschijnljik de Luchtmacht in.
dan heb ik 2 opleidingen in 1 keer !!! en dan nog een INTEREN
dat betekent alleen in het weekend naar huis !!!
Maar ik mag ook niet klagen, ik krijg er zelfs voor betaalt.
En in Amerika hebben alle werkende mensen maar 2 weken in het jaar vakantie !!!!
Nouja, genoeg gedis voor vandaag ik ga maar weer eens op dogtag hunt !!!!
Ik vind het echt gewoon DOM, dat die kleuters zo DOM er over doen tegen de wouten en alles !!!
Owjah WAHAHAHAHAHA, echt kneuzen met hun Rotterdag hoolligans, op het nieuws LOL !!!! te lijp en ... DOMME mensen gewoon.[ga iets doen met je leven en ROT OP]
En wat is er eigeljik mis met VMBO'rs ik ben het ook geweest hoor ik had nooit nergens geen problemen mee.
En het is ook niet zo dat mensen die op het VMBO zitten dom zijn of zo hoor.
We zijn gewoon beter met onze handen dan met de hele dag zitten lezen
Ik wil wel eens een kook wetstrijdje houden effe kjiken wie wint, de VMBOer [ik dus] of de HAVO zooi....
Terug naar boven |
|
 |
Arie Hoogste Commandant

|
Geplaatst: Di Nov 27, 2007 8:11 pm Onderwerp: |
|
|
En wij danken fazz voor zijn bijdrage aan dit topic. Wanneer je het nou hebt over domme mensen probeer dan zelf in ieder geval goeie en correcte zinnen te maken.. je haalt nu niet bepaald het slechte imago van de VMBO'ers omhoog ofzo.
En ag, het zal me ook verder een worst wezen met die stakingen, zie net op hart van Nederland toevallig weer een stukje er over. Van mijn part arresteren ze iedereen gewoon. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Snoei Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 12 Nov 2006 Berichten: 1584 Woonplaats: 's-Graveland
|
Geplaatst: Di Nov 27, 2007 8:22 pm Onderwerp: |
|
|
Arie schreef: | En wij danken fazz voor zijn bijdrage aan dit topic. Wanneer je het nou hebt over domme mensen probeer dan zelf in ieder geval goeie en correcte zinnen te maken.. je haalt nu niet bepaald het slechte imago van de VMBO'ers omhoog ofzo.
|
lol pwnd  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
SID Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 16 Aug 2007 Berichten: 760 Woonplaats: Australie !!! DownTown Sydney
|
Geplaatst: Di Nov 27, 2007 8:26 pm Onderwerp: |
|
|
Oke ik maak veel spell fouten maar dat betekent niet dat elke VMBOer dat doet.
en ik doe er mijn best aan, Maar dat wil soms niet echt zo goed werken.
lol pewnd _________________
"aku membel dirimu masih"
The Great Khali says: he call u ! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Snoei Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 12 Nov 2006 Berichten: 1584 Woonplaats: 's-Graveland
|
Geplaatst: Di Nov 27, 2007 8:31 pm Onderwerp: |
|
|
Heb je voor die laatste post je best gedaan? _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Noradne Hoofd Korporaal Goud

|
Geplaatst: Di Nov 27, 2007 8:38 pm Onderwerp: |
|
|
Snoei schreef: | Heb je voor die laatste post je best gedaan? |
Ik moest lachen
Maakt me niet echt uit of ze gaan staken das hun probleem
ik zat laatst nog maar met 5 leelingen in de klas, was wel lekker rustig  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Xanem Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Di Nov 27, 2007 8:41 pm Onderwerp: |
|
|
Noradne schreef: | Snoei schreef: | Heb je voor die laatste post je best gedaan? |
Ik moest lachen
ik zat laatst nog maar met 5 leelingen in de klas, was wel lekker rustig  |
Of ze staken maakt mij ook niks uit.. Ze hebben alleen hunzelf ermee. Maar als ze ondertussen van andermans spullen kunnen afblijven kan ik daar best boos om worden ja.. _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
SID Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Di Nov 27, 2007 8:53 pm Onderwerp: |
|
|
Xanem schreef: | Noradne schreef: | Snoei schreef: | Heb je voor die laatste post je best gedaan? |
Ik moest lachen
ik zat laatst nog maar met 5 leelingen in de klas, was wel lekker rustig  |
Of ze staken maakt mij ook niks uit.. Ze hebben alleen hunzelf ermee. Maar als ze ondertussen van andermans spullen kunnen afblijven kan ik daar best boos om worden ja.. |
Waarom zou ik mijn best doen voor jullie, als ik hier tog tegen mensen zit te lullen die ik tog niet ken of zo. maarjah soms best gezellig dit is de egigste forum waar waar er nog normaal tegen elkaar word gedaan, behalve tegen mij en mijn spelling maar goed.
Je hebt best gelijk als je tegen me zegt dat mijn spellen vreemd is, maar wil zeggen dat ik niet dom bent ,of er iets tegen kan doen
En dat is het punt, spullen van ander kapot maken voor 40 extra uurtjes en die stel buitenlanders die niet eens op school zitten of niet eens weten wat 3 + 1 is, Kan je niet echt vergeljiken met mijn dislectie.
[sorry voor de discriminnatie ik ben een realist, GEEN RASIST.... of tog wel]
you never know whahahahaaaa  _________________
|
Terug naar boven |
|
 |
Arie Hoogste Commandant

|
Geplaatst: Di Nov 27, 2007 9:05 pm Onderwerp: |
|
|
Goed zo kan ie wel weer..
En over je spelling, ik maakte die opmerking al eerder geloof ik over je posts, en toen bleek dat je dyslectisch bent? Dat is dan wel jammer, maar als je dan gaat praten over andere mensen wat dus suggereert dat je je zelf slimmer vind/er boven staat, dan staat het alleen nogal stom als je zelf van die wazige slechte zinnen maakt. |
|
Terug naar boven |
|
 |
NLminionNL Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Di Nov 27, 2007 9:06 pm Onderwerp: |
|
|
Hier sloeg de ME er flink op los haha net goed toch 4 ME'ers op je mieter om je te arresteren moet je maar luisteren  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Noradne Hoofd Korporaal Goud

|
Geplaatst: Di Nov 27, 2007 9:11 pm Onderwerp: |
|
|
Bij ons waren er journalisten van at5 en iemand gooide zown ei precies op haar hoofd
best wel lullig voor die journalist maar die jongen die dat deed was wel gearresteerd  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
major payne Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Di Nov 27, 2007 9:14 pm Onderwerp: |
|
|
fazz schreef: | ik sanp die domme kleuters niet gaan huilen om een paar extra uurtjes...
Als ze daljik klaar zijn met school en een baan ergens hebben, ga je dan ook zo bij je baas huilen om 40 uur per week en/of MEER.
Echt stel kleuter hoor, ik heb me er nog nooit druk om gemaakt [let er eigenljik ook niet op]
en als je het wilt weten ik ga waarschijnljik de Luchtmacht in.
dan heb ik 2 opleidingen in 1 keer !!! en dan nog een INTEREN
dat betekent alleen in het weekend naar huis !!!
Maar ik mag ook niet klagen, ik krijg er zelfs voor betaalt.
En in Amerika hebben alle werkende mensen maar 2 weken in het jaar vakantie !!!!
Nouja, genoeg gedis voor vandaag ik ga maar weer eens op dogtag hunt !!!!
Ik vind het echt gewoon DOM, dat die kleuters zo DOM er over doen tegen de wouten en alles !!!
Owjah WAHAHAHAHAHA, echt kneuzen met hun Rotterdag hoolligans, op het nieuws LOL !!!! te lijp en ... DOMME mensen gewoon.[ga iets doen met je leven en ROT OP]
En wat is er eigeljik mis met VMBO'rs ik ben het ook geweest hoor ik had nooit nergens geen problemen mee.
En het is ook niet zo dat mensen die op het VMBO zitten dom zijn of zo hoor.
We zijn gewoon beter met onze handen dan met de hele dag zitten lezen
Ik wil wel eens een kook wetstrijdje houden effe kjiken wie wint, de VMBOer [ik dus] of de HAVO zooi....
 |
Ik citeer hierop mezelf
major payne schreef: | NLminionNL schreef: | Even voor dit luie volk.. ik hoop voor jullie dat je je hele leven op de middelbare blijft hangen want als je al niet tegen een paar schooluurtjes kan.. kan je het werkende leven al helemaal niet aan. |
Er zit toch een verschil in school is gewoon )@!#$, als ik werkelijk wordt wat ik wil worden dan zal ik het op mijn zin hebben op mijn werk en dan zal ik het ook niet erg vinden om lang te werken.
Kortom ik vind dat je dat niet mag vergelijken, mensen die dat oneens zijn hebben of een )@#$dag of het verkeerde werk gekozen |
Daarnaast, niet alleen VMBO is aan het staken. Het probleem is dat de media toevallig alle domme kinderen met de debiele antwoorden eruit pikt wat toevallig VMBO'ers zijn. Mensen let eens even op bij Maatschappijleer, de media is gewoon onbetrouwbaar.
EDIT, wil er wel even bij zeggen dat ik het zelf niet erg vind om die extra uurtjes te doen _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |
SID Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Di Nov 27, 2007 9:23 pm Onderwerp: |
|
|
Zo is het, word je hard van !!!!!
En zo blijf je van da straat, ik hoor nu al overal vuurwerk.
Ik geef er niks om, het is niet mijn geld maar je hebt wel eens van die kleuters proberen er alles mee op te blazen dat vind ik dan nou weer fout.
bijvoorbeeld: Een vuurpijl en je of iemand anders z'n hond stompen en afsteken of brieven bussen opblazen dan hoop ik dat je je vingers er afbrand !!!!! _________________
|
Terug naar boven |
|
 |
|