battlefield-2142.nl Forumindex Index
battlefield-2142.nl
Forums
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

World in conflict
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> The "Officers Mess"
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
NLminionNL
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 14 Jan 2007
Berichten: 970
Woonplaats: Huizen

BerichtGeplaatst: Ma Okt 08, 2007 8:46 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

EHww... ziet er vrij rustig uit.. niks kapot enzo Surprised noem je dat oorlogsgebied Very Happy

O ja ook wel leuk die tekst... precieze artillery strike gevraagd... whaha Laughing

En het heeft meer wat weg van een orkaan Laughing
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
major payne
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 24 Okt 2006
Berichten: 2483
Woonplaats: Zoetermeer

BerichtGeplaatst: Di Okt 09, 2007 8:23 am    Onderwerp: Reageren met citaat

NLminionNL schreef:
EHww... ziet er vrij rustig uit.. niks kapot enzo Surprised noem je dat oorlogsgebied Very Happy

O ja ook wel leuk die tekst... precieze artillery strike gevraagd... whaha Laughing

En het heeft meer wat weg van een orkaan Laughing


Das onmogelijk, als je met america zou spelen dan is precieze artillery onmogelijk. Paar weken geleden gaven de americanen de Briten in urugstan luchtsteun, er waren 3 Britten door die piloot neergeknalt
_________________
Genoeg DOM gescript, op naar OOP!


Laatst aangepast door major payne op Di Okt 09, 2007 12:26 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Vasslli
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 07 Nov 2006
Berichten: 528
Woonplaats: Silo 5

BerichtGeplaatst: Di Okt 09, 2007 9:12 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zou zeggen ik speel het spel nu al een week.
Speel het echt zelf eens en kijk dan eens naar de prachtige effecten en animaties tijdens een spelletje oorlog.
En met wat geluk maak je eens een nuke mee (atoombompje) dat geeft echt zalige effecten, als je dan met de camera over dta gebied gaat begint het te kraken (radioactief) en krijg je storingen op je scherm. Het spel is niet zo megamega moeilijk en ingewikkeld om te spelen zeer handig in gebruik op 1 dag weet je hoe het in mekaar zit.
Ik zal binnekort ook wat screens posten van actie.

Groetjes.

PS iedereen die dit spel ook speelt voeg me toe bij je buddys ik hab samen met lasteveo een clan (RN) opgericht voor world in conflict. Als je wil invited worden voeg me dan toe in game Vasilli. Of stuur een pm naar me. Greetz
_________________


'Sir, Sir, we are surrounded!'

'Excellent, now we can attack in all directions!'
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> The "Officers Mess" Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.