Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
pascalkemink Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Zo Okt 07, 2007 2:14 am Onderwerp: speler met hogere rang is bevelhebber geworden??? |
|
|
ik heb nu al zo vaak gehad dat er in beeld komt te staan dat er een speler met hogere rang bevelhebber is geworden terwijl( als ik die speler opzoek) blijkt dat ie helemaal geen hogere rang heeft ik word daar zo ziek van mannetjes die net generaal zijn verpesten mijn spel . Is dat een of andere cheat of zo ?????
moest vanavond 6x wijken voor iemand met een hogere rang en 6x was ie niet hoger het scheelde altijd wel 20000 plaaatsen op de wereldranglijst ....waar!! speel ik dan nog voor?????? _________________ pkrocky briggadier generaal

Laatst aangepast door pascalkemink op Zo Okt 07, 2007 6:18 am; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
 |
Lupes? Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Zo Okt 07, 2007 3:41 am Onderwerp: |
|
|
dr bestaat een hack waardoor je 'voorrang' krijgt op andere spelers, dwz dat als jij bvb in een vehicle zit (zeg maar in 1ste positie) dat zij njou plaaats kunnen innemen, zelfde met commander of andere dingen... _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
pascalkemink Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Zo Okt 07, 2007 4:29 am Onderwerp: |
|
|
ik zit er nu echt over te denken om te stoppen met bf 2142 zoveel cheaters ik kijk met mijn sniper met zoom naar iemand met een ganz en hij shiet mij met een kogel dood dat is niet meer normaal 2142 begint echt te vervelen zoveel cheaters ,glitchers ea doet er niets aan 2142 is een achterstallig kindje geworden jammer dat ik er na bijna 400 uur achter moet komen !!!!!! _________________ pkrocky briggadier generaal
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
NLminionNL Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Zo Okt 07, 2007 8:30 am Onderwerp: |
|
|
Wees blij dat je eerst nog fatsoenlijk bijna 400 uur heb kunnen spelen dan.. ik kom ze heel soms tegen.. in aanvalslinies heb je er niet zoveel want daar sta ik zelf bovenaan haha  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Snoei Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 12 Nov 2006 Berichten: 1584 Woonplaats: 's-Graveland
|
Geplaatst: Zo Okt 07, 2007 9:33 am Onderwerp: |
|
|
commander zijn is toch saai, maar van die andere cheaters heb je wel gelijk _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
major payne Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Zo Okt 07, 2007 10:00 am Onderwerp: |
|
|
yup, klote hackers
Over die commanders, messchien kijkt men naar globale punten ipv cariere punten _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Abcd007 Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Zo Okt 07, 2007 11:44 am Onderwerp: |
|
|
pascalkemink schreef: | ik zit er nu echt over te denken om te stoppen met bf 2142 zoveel cheaters ik kijk met mijn sniper met zoom naar iemand met een ganz en hij shiet mij met een kogel dood dat is niet meer normaal 2142 begint echt te vervelen zoveel cheaters ,glitchers ea doet er niets aan 2142 is een achterstallig kindje geworden jammer dat ik er na bijna 400 uur achter moet komen !!!!!! |
Die Ganz is gwn een van de beste wapens die er zijn op BF 2142 hij is alleen een beetje slecht in close combats.
Maar met één kogel iemand neerschieten dan is gwn te gek voor woorden................stelletje hackers, cheaters. _________________ 1+1=2142
[img]http://img340.imageshack.us/my.php?image=3610458ng7.gif[/img] |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Zo Okt 07, 2007 12:27 pm Onderwerp: |
|
|
ja als de ganz ook nog goed zou zijn in close combat gebruikt iedereen hem  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Zo Okt 07, 2007 1:41 pm Onderwerp: |
|
|
Ik vind commander zijn wel leuk hoor als je teams tenminste goed luisteren en spelen.
Ik heb wel een tactische blik en dat maakt het ook leuker. En zo kan ik tegelijk me recon en commander spullen halen qua tijd of als je perse die 30kills will haal je dat ook makkelijk  |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Zo Okt 07, 2007 3:26 pm Onderwerp: |
|
|
als je een goed team hebt hoef je helemaal niks te doen dan regelen ze alles zelf en dan kan ik lekker orbital strikes doen  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Lupes? Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Zo Okt 07, 2007 3:42 pm Onderwerp: |
|
|
commander is wel tof, zeker omdat als je dan sniper bent je alle vijanden weet zijn  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Zo Okt 07, 2007 6:04 pm Onderwerp: |
|
|
Snoei schreef: | als je een goed team hebt hoef je helemaal niks te doen dan regelen ze alles zelf en dan kan ik lekker orbital strikes doen  |
Ik heb wel eens spelers gezien die niet wisten wat ze met een RPV scan aanmoesten, en ze hadden helemaal geen idee wat die rode puntjes op de kaart betekende.  _________________ 1+1=2142
|
Terug naar boven |
|
 |
Kipje Generaal-Majoor

|
Geplaatst: Zo Okt 07, 2007 7:18 pm Onderwerp: |
|
|
A007 schreef: | Snoei schreef: | als je een goed team hebt hoef je helemaal niks te doen dan regelen ze alles zelf en dan kan ik lekker orbital strikes doen  |
Ik heb wel eens spelers gezien die niet wisten wat ze met een RPV scan aanmoesten, en ze hadden helemaal geen idee wat die rode puntjes op de kaart betekende.  |
OMG!! hoe ben je dan?!?!?!?!  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Zo Okt 07, 2007 7:25 pm Onderwerp: |
|
|
Ik wist in het begin niet hoe ik moest commanden ben ik nu ook noob ? o ja was ik al dank je want dat gaan jullie dan zeggen he
En nu command ik er lustig op los  |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Zo Okt 07, 2007 8:09 pm Onderwerp: |
|
|
Citaat: | OMG!! hoe ben je dan?!?!?!?! |
Ik bedoel stel je bent commander en een squad bevindt zich bij Basis EU helemaal achter bij Camp.G.
Dan geef je ze een RPV scan maar ze doen er verder niks mee en ten slotte worden ze gekilld. _________________ 1+1=2142
|
Terug naar boven |
|
 |
|