In mijn ouders computer zit volgesmij hetzelfde geheugen als in mijn computer, kan ik het daaruit halen en tijdelijk testen in mijn pc en daarna weer zonder problemen terug stoppen? _________________
Die asus die bij Ludwig staat boven zijn stats is een goede mobo voor 180 euro
Toevallig heb ik dit mobo ook en ik kan je vertellen dat dit gwoon zonde van het geld is als je de mogelijkheden niet benut (overclocken etc) en wat heb je hier uberhaupt aan met een 939 socket. Verstandigste is om even door te sparen en een nieuwe pc te kopen.
Je kunt nog wel een simpel, niet al te duur, mobo + geheugen (667) kopen die aan de eisen voldoet en daar nog even mee verder gaan.
800Mhz geheugen is zonde van het geld als je niet overclockt en je merkt geen verschil op standaard snelheid tussen 667 en 800. Voor 200-250 euro kun je al een hele goede combinatie kopen.
Die asus die bij Ludwig staat boven zijn stats is een goede mobo voor 180 euro
Toevallig heb ik dit mobo ook en ik kan je vertellen dat dit gwoon zonde van het geld is als je de mogelijkheden niet benut (overclocken etc) en wat heb je hier uberhaupt aan met een 939 socket. Verstandigste is om even door te sparen en een nieuwe pc te kopen.
Je kunt nog wel een simpel, niet al te duur, mobo + geheugen (667) kopen die aan de eisen voldoet en daar nog even mee verder gaan.
800Mhz geheugen is zonde van het geld als je niet overclockt en je merkt geen verschil op standaard snelheid tussen 667 en 800. Voor 200-250 euro kun je al een hele goede combinatie kopen.
daar zit wel wat in jah. Als je geen tweaker bent is mijn mobo zonde van je geld
En ik heb hem eingelijk gekocht op te tweaken _________________ Asus p5n-T Deluxe 780i
Intel e6600 3600 mhz-3800mhz
2xmsi 8800gt oc 740/1800/1000
3 gig G.E.I.L ddr2 800 mhz timing 4-4-4-8
Tijden zijn in GMT + 2 uur Ga naar pagina Vorige1, 2
Pagina 2 van 2
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum