battlefield-2142.nl Forumindex Index
battlefield-2142.nl
Forums
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Mappen van Northern Strike
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Northern Strike
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Snoei
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 12 Nov 2006
Berichten: 1584
Woonplaats: 's-Graveland

BerichtGeplaatst: Zo Sep 02, 2007 10:23 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Arie schreef:
das al weer een tijd geleden dat ik daar van gehoord had, ik geloof dat de Sir. Community die map gemaakt had en dat die ooit nog in een patch zou komen .. maar dat was dan het verhaal in 2006 als ik het goed heb. Weet verder niet wat er mee gebeurd is.

volgens mij wilde EA niet dat wake island erin zou komen omdat het niet in "het verhaal" zou passen omdat het over een ijstijd gaat in gebieden rond europa. Maar het maakt mij niet uit, wake island is toch verpest in bf2
_________________

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Lupes?
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 23 Dec 2006
Berichten: 1992
Woonplaats: Gent

BerichtGeplaatst: Zo Sep 02, 2007 11:45 am    Onderwerp: Reageren met citaat

echt niet, met een beetje geluk en een goede copiloot kun je daar zot owne met de J-10 Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
_________________

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Snoei
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 12 Nov 2006
Berichten: 1584
Woonplaats: 's-Graveland

BerichtGeplaatst: Zo Sep 02, 2007 1:07 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

ja dan is er 1 iemand in de j10 en voor de rest word iedereen constant geraped
_________________

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
major payne
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 24 Okt 2006
Berichten: 2483
Woonplaats: Zoetermeer

BerichtGeplaatst: Zo Sep 02, 2007 2:47 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

en die mensen in bf2 kunnen geen van alle vliegen, een goed piloot *kuch ikku* zouden ze zo'n vliegtuig moeten geven. Net zoals in Vietnam, de slecht krijgen altijd die vliegtuigen. Ik was de enige in bf Vietnam die wel goed met vliegtuigen om kon gaan.

Zonde, ook jammer dat er nu geen vliegtuigen beschikbaar zijn in bf2142. (Gunship telt niet want als je daar te schuin opzij mee gaat vlieg je niet meer zoals het lekker vliegt)
_________________
Genoeg DOM gescript, op naar OOP!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Xanem
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 18 Apr 2007
Berichten: 582

BerichtGeplaatst: Zo Sep 02, 2007 2:47 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Wake island is uitgekomen in de conflict 2142 mod. Die te downloaden is via Modjive.
_________________

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Snoei
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 12 Nov 2006
Berichten: 1584
Woonplaats: 's-Graveland

BerichtGeplaatst: Zo Sep 02, 2007 6:57 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

in bf1942 waren de beste vliegtuigen, en je had daar tenminste nog een kans om zo'n ding uit de lucht te halen, met bf2 is het echt onmogelijk want voordat je er een gelocked hebt ben je al dood.
_________________

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Arie
Hoogste Commandant
Hoogste Commandant


Geregistreerd op: 24 Mrt 2006
Berichten: 1510
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: Zo Sep 02, 2007 7:02 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

BF1942 idd, het vliegen zelf vond ik daar ook nog een beetje kunnen Razz Geef mij maar zon zero en niet een F16 Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Snoei
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 12 Nov 2006
Berichten: 1584
Woonplaats: 's-Graveland

BerichtGeplaatst: Zo Sep 02, 2007 9:50 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Arie schreef:
BF1942 idd, het vliegen zelf vond ik daar ook nog een beetje kunnen Razz Geef mij maar zon zero en niet een F16 Very Happy

haha Very Happy en luchtgevechten waren ook veel vetter met alleen een schietdinges ipv raketten
_________________

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
NLminionNL
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 14 Jan 2007
Berichten: 970
Woonplaats: Huizen

BerichtGeplaatst: Zo Sep 02, 2007 10:08 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

in bf2 had je niet eens een fatsoenlijk schouderwapen.. of iets dergelijks.. je kon wel beetje mikken op heli's enzo maar vliegtuigen nee..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lupes?
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 23 Dec 2006
Berichten: 1992
Woonplaats: Gent

BerichtGeplaatst: Zo Sep 02, 2007 10:28 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

tank.... anti air vehicles.... VEEL MEER anti air stationary dinges.... en dan natuurlijk nog de gewone bazooka en de RPG, massa's manieren om helo's en vliegtuigen neer te halen
_________________

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
major payne
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 24 Okt 2006
Berichten: 2483
Woonplaats: Zoetermeer

BerichtGeplaatst: Ma Sep 03, 2007 12:55 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Inderdaad, lupes heeft gelijk.

Normale wapens zijn trouwens ook niet bedoeld om vliegtuigen mee neer te halen. Geef mij maar liever een lekker snel vliegtuig uit bf2 werkt perfect voor mij. lkkr met 1024 km/h door de level vliegen.
_________________
Genoeg DOM gescript, op naar OOP!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Lupes?
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 23 Dec 2006
Berichten: 1992
Woonplaats: Gent

BerichtGeplaatst: Ma Sep 03, 2007 2:13 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

trouwes op de uitbreiding Special Forces wordt je meteen uit de lucht geschote door de RPG's (vind ik persoonlijk de wijste van alle anti-tank wapens) en de gewone bazooka's,

op Armoured Fury zit je dan weer wat veiliger in je Thunderbold tegen tanks enz (machtige boordgun heeft dat vliegtuig!!!) maar andere jets schieten je dan zo weer kapot...

op BF2 gewoonb kun je in je helo neergehaald worde door tanks, apc's anti air vehicles (linebacker Twisted Evil Twisted Evil ..), bazooka's, vliegtuigen

het was zo veel gevaarlijker om om in BF2 te gaan vliegen als in 2142, bovendien moest je echt wel skills hebben om het langer dan 5 minuten te overleven in de lucht (en wat geluk natuurlijk...)

terwijl op BF2142 met die rakketten die automatisch naar andere vliegtuigen vliegen, vind ik eigelijk maar onnozel, hoef je eigeleijk niet meer te mikken om te raken..
_________________

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Northern Strike Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.