Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
CapoVarwijk Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Ma Dec 18, 2006 9:23 pm Onderwerp: Gewoon KUT |
|
|
Battlefield loopt bij mij gewoonweg kut ik heb alle systeem eisen:
Ik heb:
1,25 GB Ram-Geheugen
Nvidia GeForce 6600GT
AMD Athlon Xp 2200+ (1,79 GHz Kloksnelheid)
Directx 9
Dus ik snap er niks van weet iemand mischien of ik iets anders moet instellen ofzo?? _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Dutch_Pilot Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Ma Dec 18, 2006 10:31 pm Onderwerp: |
|
|
zet gewoon alles op laag, zicht op 70%(dit is nog redelijk speelbaar). En je processor is gwoon net op het randje. Ik heb 2 ghz daar loopt het wel redelijk op _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Ma Dec 18, 2006 10:33 pm Onderwerp: |
|
|
fuck you bob hahaha  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Dutch_Pilot Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Ma Dec 18, 2006 10:34 pm Onderwerp: |
|
|
fuck you varweich, het is gwoon een goed advies   _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Jeroen Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 01 Dec 2006 Berichten: 1028 Woonplaats: 's-Hertogenbosch
|
Geplaatst: Ma Dec 18, 2006 11:33 pm Onderwerp: |
|
|
Een AMD Athlon Xp 2200+ is natuurlijk ook niet meer van vandaag veel kun je er niet meer van verwachten.
Ik heb er zelf ook een gehad maar die was toch echt aan een upgrade toe, ik zou toch maar is aan een upgrade gaan denken naar een AMD64 of een Core2duo
En Dutch_Pilot hoeveel ghz een processor heeft maakt tegenwoordig niet veel meer uit, nu heb je pc's die op 2.4 ghz veel sneller lopen dan een oude op 3.4 ghz  _________________
"Not getting shot in the face repeatedly by a swearing, ultra-skilled 15 year old boy who plays the game every day for 8 hours." |
|
Terug naar boven |
|
 |
Tantalus Luitenant-Kolonel Zilver

|
Geplaatst: Di Dec 19, 2006 4:03 am Onderwerp: |
|
|
Jeroen schreef: | Een AMD Athlon Xp 2200+ is natuurlijk ook niet meer van vandaag veel kun je er niet meer van verwachten.
Ik heb er zelf ook een gehad maar die was toch echt aan een upgrade toe, ik zou toch maar is aan een upgrade gaan denken naar een AMD64 of een Core2duo
En Dutch_Pilot hoeveel ghz een processor heeft maakt tegenwoordig niet veel meer uit, nu heb je pc's die op 2.4 ghz veel sneller lopen dan een oude op 3.4 ghz  |
nee das juist maar die oude 2200 xp processor die gaat het echt niet meer doen hoor. Ik speel nu met een x2 4800+ dual core en mijn vorige was een 2500+ xp en die kon al niet meer volgen bij joint operations |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Di Dec 19, 2006 9:31 am Onderwerp: |
|
|
Ik ben ook al geld aan het weg leggen voor een hele nieuwe pc moet alle onderdelen nog wel uitzoeken maar ik wist zelf wel dat ik een nieuwe prosessor nodig had maar op de specificaties van battlefield staat dat deze opzich het aan zou kunnen moeten. Maja nog even en dan kan ik fatsoenlijk killen!!! _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
|