Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
VatanIcin Hoofd Korporaal Goud

|
Geplaatst: Ma Jun 25, 2007 4:20 pm Onderwerp: |
|
|
Ik begrijp t jeroeen.. maar lost nix op
uhuhuhh... en de FAQ doorgenomen nix helpt.. na 5 min wordt ik gekickt met dit erroor
[06.25.2007 16:00:14] Violation (IGNORING QUERIES) #9006
GvD!!!
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
iPulsar Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Ma Jun 25, 2007 4:53 pm Onderwerp: |
|
|
punkbuster geupdate?
pnkBstrA en B toegestaan door je firewall?
reboot gedaan na updaten v punkbuster? _________________ "Our initial assessment is that they will all die." - MohammediSaeed al-Sahaf
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Ma Jun 25, 2007 5:04 pm Onderwerp: |
|
|
Hoe voeg ik punkbuster toe aan programmas toegestaan bij firewall.. er staat wel battlefield 2142 toegestaan !
ps. k krijg htm bestandjes op mijn bureaublad tijdens updaten.. die verwijder ik neem k aan ? |
|
Terug naar boven |
|
 |
iPulsar Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Ma Jun 25, 2007 6:25 pm Onderwerp: |
|
|
na het updaten kun je die gewoon verwijderen ja... das de EULA enzo, niet echt boeiend, zet ie er wel opnieuw als je ze nodig hebt
In de map "/battlefield 2142/bp/ " staan 2 exe's, die moet je gewoon toevoegen... Meestal is er in je firewall zoiets als applicatiebeheer... en daar staat vast wel 'Add' bij ergens Daar gewoon die 2 exes toevoegen en toestemming geven Met sommige firewalls gaat gamen echt crap, maar ja...
Meer dan dat kun je niet doen denk ik... pb doet soms vaag  _________________ "Our initial assessment is that they will all die." - MohammediSaeed al-Sahaf
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Ma Jun 25, 2007 7:50 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb geen .exe's in mijn PB foldertje...
Zou iemand de files die ik mis in mijn PB folder kunnen uploaden voor mij ??
Ik heb net battlefield zitte spele, geen probleem tot nu toe met punkbuster [ komt doordat ik mijn pc opnieuw heb gestart denk ik ]
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
spaceflippie Generaal-Majoor

|
Geplaatst: Ma Jun 25, 2007 10:40 pm Onderwerp: |
|
|
kerel waarom heb je een X1700 aangeschaft???? Had toch een 8800 of 2900 aangeschaft. In verhouding met de rest van je onderdelen is de 1700 niets ! _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
iPulsar Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Di Jun 26, 2007 12:30 am Onderwerp: |
|
|
VatanIcin schreef: | Ik heb geen .exe's in mijn PB foldertje...
Zou iemand de files die ik mis in mijn PB folder kunnen uploaden voor mij ??
Ik heb net battlefield zitte spele, geen probleem tot nu toe met punkbuster [ komt doordat ik mijn pc opnieuw heb gestart denk ik ]
 |
die bestanden moeten ergens op je computer staan anders doet pb het namelijk niet Als het werkt is het goed  _________________ "Our initial assessment is that they will all die." - MohammediSaeed al-Sahaf
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Di Jun 26, 2007 12:30 pm Onderwerp: |
|
|
spaceflippie schreef: | kerel waarom heb je een X1700 aangeschaft???? Had toch een 8800 of 2900 aangeschaft. In verhouding met de rest van je onderdelen is de 1700 niets ! |
Ik had ze nog speciaal gevraagd naar de videokaart, ze zeiden dat t een goeie was..
er was eentje duurder iets van 500 euro meer( de pc dus ), die had t zelfde ongeveer met een Geforce 8 serie kaart
jammer, anders koop ik die kaart er wel later bij.. na flink spare
PS : Punkbuster probleem opgelost, ik had m alleen moete rebooten bedankt !  |
|
Terug naar boven |
|
 |
|